Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Pari kysymystä, olen vaihtamassa jakoketjun kyseiseen pyörääni. Ilmeisesti nokka-akseleiden ajoitusmerkit näkyy selvästi ja sitten se laahain

    https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=11_4689

    tuossa kuvassa numero 16. Mitä on tuon tarkoitus? Muuttako se laahaimen asentoa ja siten ketjun asentoa, jos nokka-akselin merkit ei ihan satu kohilleen?
    Ja onko kenelläkään sitä ajoituksen säätösysteemiä, jolla hall anturista mitataan jännite, ennen YKK:ta, Mutta voishan se onnistua yleismittarillakin...?

    Sattuisiko jollain olemaan 83300401704,tämä ajoitustyökalua, vaikkapa lainaksi.
    Viimeksi muokannut: 57pannu; 18.11.2024 klo 22:18.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  2. #2
  3. #3
    Terve,

    Tuo osa nr 16 pitää vain tuota laahainta paikallaan. Osa nr 12+11 painaa ketjua kireämmälle.
    Muistaakseni Hall anturille oli siellä koneessa merkinnät eikä sitä asentoa voinut saada muutettua.

    Pari vuotta sitten tuli vaihdettua omaan nuo jakoketjun hilppeet.
    BMW R100 Kurapyörä
    BMW K1300R
  4. #4
    Osassa on niitä hampaita, mihin kohtaan se säädetään, niin että menee suunnilleen oikein. Sehän muuttaa ketjun linjausta.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  5.  
  6. #5
    Lainaa 57pannu kirjoitti Katso viesti
    Osassa on niitä hampaita, mihin kohtaan se säädetään, niin että menee suunnilleen oikein. Sehän muuttaa ketjun linjausta.
    Ei sillä osalla ole vaikutusta ajoitukseen.
    BMW R100 Kurapyörä
    BMW K1300R