Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 65:een 65:sta
  1. #61
    Ekalla. Olikohan silloin hidasajo, väistö ja pujottelu? Onhan tuosta jso aikaa se yli 20 vuotta.

    sen jälkeen kokeillut niitä nykyisiä kokeita muuten vaan, tuntui ettei millään XX taitu siihen käännökseen mutta taisi se mennä kaatumatta. Gessulla ainakin meni.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  2. #62
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Tuosta käsittelykokeesta sen verran, ettei kannata mennä Espoo/Hannuksenpelto. Siellä vaikuttaa kokeen valvojana eräs nutturapäänazi jonka elämäntehtävä tuntuu olevan kokelaiden hylkääminen kokolailla mielivaltaisesti.
    Mahtaako olla sama, joka vaikutti Riihimäellä vuosia? Oli saanut siellä legendaarisen maineen, mutta oli siirtynyt muualle. Poika ei kuiteskaan saanut hylsyä, vaikka marmatti käsittelykokeen jokaisesta tehtävästä jotakin. Poika vaan oli hiljaa, niin siirtyivät seuraavaan tehtävään... Ihme hiippari.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  3. #63
    Meillä oli siis kyseessä a1-käsittely, vaikka moposta puhuinkin. Ducati&Kawakin mulle mopoja ja joku saattoi sekottaa oikeaan mopoluokan käsittelyyn. Vaikeimman osuuden, eli kahdeksikon ehti suorittamaan puhtaasti, kun inssi laittoi ison pyörän radan mukaan keilat. Tuo Gilera ei meinaan taitu siihen 6,5m sitten millään, itsekin sitä siihen koitin taivuttaa. Ja oikealle kääntösäde on vielä melkein metrin isompi.
    Oma käsittelykoe meni vuonna -97 ekalla läpi ja muistaisin silloisen pujottelun olleen semihankala taivuttaa Freccialla.
    Ducati 749
    Kawasaki ZXR750 L2
    Aprilia AF1 Futura
    Gilera SC125
  4. #64
    Mahtaako olla sama, joka vaikutti Riihimäellä vuosia? Oli saanut siellä legendaarisen maineen, mutta oli siirtynyt muualle. Poika ei kuiteskaan saanut hylsyä, vaikka marmatti käsittelykokeen jokaisesta tehtävästä jotakin. Poika vaan oli hiljaa, niin siirtyivät seuraavaan tehtävään... Ihme hiippari.
    Enpä tiedä onko sama tyyppi. Ehkäpä, tämä mm. nillitti pojalle hidasajokokeessa siitä, ettei käyttänyt riittävästi jarrua hillitsemään mopon vauhtia. Mikähän siinäkin oli ongelma? Kytkinkaasulla sai hipsuteltua helposti viivaa pitkin koko matkan alle 5km/h mikä max. nopeus testissä. Siinä oli nuorella ihmettelemistä, että mitä ihmettä teki väärin.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  5.  
  6. #65
    Tämä on varmasti hyvä paikka kysyä.
    Ajattelin vihdoinkin ajaa moottoripyöräkortin, joka silloin nuorempana jäi hankkimatta. Haettiin isälle opetuslupa ja tallissa olisi pyöriä mistä valita, kaikki tosin on custom/cruiser pyöriä ja ainoa joka täyttää A kortin ehdot ja ei ole yli tonninen laiva, on 750 magna. Onko muita jotka olisi magnalla ajanut käsittelykokeen vai täytyykö ensin ajaa A2 jollain kevyemmällä tallista löytyvällä ja korottaa joskus tulevaisuudessa. Mielipiteitä lähinnä kyselen tuollaisen hallittavuuteen väistössä ja hidas-ajossa. Pienempiä pyöriä olisi kyllä vaikka millä mitalla.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123