Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    AGV K6 kypärä
    Moikka
    Onko kokemuksia kyseisestä potasta kenelläkään?
    Vaimolle tommosta aikeissa hankkia mutta ei tunnu
    Suomesta löytyvän.
    Tosi huonosti myös ulkomailla tarjolla.
    Onko kukaan tilannut FC Motosta tai vastaavista liikkeistä
    ulkomailta?
    Miten toimitukset pelannu?
    T:Joksa
    Joksa
    Mulla on kesäkuussa FC-Motosta tilattu AGV K6-S kypärä. Toimitus pelasi hienosti ja nopeasti. Kypärä on mukavan kevyt ja laaja näkökenttä, mutta visiirit ovat varsin rajallisesti saatavilla tähän ja kalliita, myöskin aika paksut EPS-foamit sivuilla verrattuna RPHA-11 kypärään joka ennen mulla oli käytössä. HJC RPHA-11:n hinnassa oli mukana tumma ja kirkas visiiri ja niin olisi ollut RPHA-12 mallissakin. Ostin kuitenkin AGV:n kun se on kevyimpiä 22.06 hyväksyttyjä kypäriä . Ainakin Ktm 990 SM-T:llä ajaessa pitää olla korvatulpat, on melko äänekäs kypärä mutta ei ongelma mulla kun ajan joka tapauksessa aina korvatulpat käytössä. Tänäänkin reilu 300km AGV oli ajossa ja on ihan hyvän oloinen kypärä, aika tehokas ilmanvaihto ja sai jo nyt 14 asteen lämmössä laittaa kaikki venttiilit kiinni että saa nähdä pysyykö pää lämpimänä kylmemmällä kelillä.
    Born to be middle aged.
    Kiitoksia kommentista.
    Miten kypärän koko piti paikkansa?
    Rouvalla myös entinen on AGV niin
    uskaltaakohan tilata saman kokoisen?
    Joksa
  4.  
    Mulla on sama koko kuin HJC, eli L. Tämä AGV saattaa olla pään sivuilta ihan aavistuksen verran tilavampi muodoltaan kuin HJC mutta muuten vastaava muoto ja koko. Vanhemmat AGV:t olivat jonkun arvioinnin mukaan hiukan eri kokojaolla kun tämä malli. Tosiaan äänekäs kypärä mutta hyvin vakaa ilmavirrassa reilummassakin vauhdissa.
    Born to be middle aged.