Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Tämmösiä taitaa muutamia pyöriä käydä ratapäivillä ja kisoissakin, onko nämä millasia vehkeitä luotettavuuden suhteen?
    Kiinnostais kovasti muuten pyöränä, varsinkin tämä -13-> R-malli Öhlinsseillä ja bremboilla yms...
    Mutta onko jatkuvan rempan tarpeessa ja paukkuuko koneita yhtenään? No, hiukan kärjistetysti ehkä kysytty
    Mutta joo, kokemuksia saa jakaa.

    Samoin se kiinnostaa miten osia löytyy, ja passaako osat/ osia muista 675 trumpeista?
    Löytyykö Suomesta esim säätäjiä ja muita guruja tälle pyörälle?
    Erilaisuus ja kehuttu ketteryys kiehtois, ja tuo R-mallin käsittääkseni aika valmis alusta. Vai onko se joku katu-öhlins?
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L8, kilvetön rataleluaihio
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio - EX
  2. #2
    Tulen tänne kuokkimaan. Olisi yksi 2008-mallinen D675, johon pitäis vaihtaa johtosarja. Tietääkseni johtosarjat on kaikissa ei-ABS-malleissa samat, mutta niitäpä ei löydy. Vaan tietääkö joku mahtaisiko ABS-mallisen johtosarja olla sovellettavissa, vai onko liittimissä paljonkin eroja?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  3. #3
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Tulen tänne kuokkimaan. Olisi yksi 2008-mallinen D675, johon pitäis vaihtaa johtosarja. Tietääkseni johtosarjat on kaikissa ei-ABS-malleissa samat, mutta niitäpä ei löydy. Vaan tietääkö joku mahtaisiko ABS-mallisen johtosarja olla sovellettavissa, vai onko liittimissä paljonkin eroja?
    Ei kai tuon ikäisissä Triplessä ja Daytonassa ole eroa, miksei tämä kävisi?

    https://www.ebay.de/itm/404489210900...3ABFBMrNukjcJk
    2.11.2012, rookie94: Ei maailmanmestaruus tarkoita että on huippukuski.
  4. #4
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    Tämmösiä taitaa muutamia pyöriä käydä ratapäivillä ja kisoissakin, onko nämä millasia vehkeitä luotettavuuden suhteen?
    Kiinnostais kovasti muuten pyöränä, varsinkin tämä -13-> R-malli Öhlinsseillä ja bremboilla yms...
    Mutta onko jatkuvan rempan tarpeessa ja paukkuuko koneita yhtenään? No, hiukan kärjistetysti ehkä kysytty
    Mutta joo, kokemuksia saa jakaa.

    Samoin se kiinnostaa miten osia löytyy, ja passaako osat/ osia muista 675 trumpeista?
    Löytyykö Suomesta esim säätäjiä ja muita guruja tälle pyörälle?
    Erilaisuus ja kehuttu ketteryys kiehtois, ja tuo R-mallin käsittääkseni aika valmis alusta. Vai onko se joku katu-öhlins?
    Pekkasen Pauli noilla on eniten ajanu ja sillä oli noita ainakin joku aika takaperin vielä useempi tallin perällä. Kiertarin alapääthän noissa on kai se heikko kohta ja ilmeisesti n. 5000km ja pata auki on turvallinen kestoikä kisavauhdeissa. Pauli varmaan osaa näistäkin tarkemmin kertoilla. Hyvä ajettavahan tommonen on ja moottori on kyllä kusiaiseksi tosi terhakka.
    Superbike #7
  5. #5
    Lainaa sradder kirjoitti Katso viesti
    Ei kai tuon ikäisissä Triplessä ja Daytonassa ole eroa, miksei tämä kävisi?
    Ainakin niissä on eri osanumerot.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  6. #6
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Ainakin niissä on eri osanumerot.
    … mut paljon vähemmän eroa kuin D675abs:n johtosarjassa. En pikavilkaisulla huomannut kuin etuvalot ja Triplestä puuttuvan pakoläpän ohjauksen joten sillä mennään! Tattis
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  7. #7
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Pekkasen Pauli noilla on eniten ajanu ja sillä oli noita ainakin joku aika takaperin vielä useempi tallin perällä. Kiertarin alapääthän noissa on kai se heikko kohta ja ilmeisesti n. 5000km ja pata auki on turvallinen kestoikä kisavauhdeissa. Pauli varmaan osaa näistäkin tarkemmin kertoilla. Hyvä ajettavahan tommonen on ja moottori on kyllä kusiaiseksi tosi terhakka.
    Jääpi seuraaviin kesiin trumpan osto kun tuli taas sorruttua tonniseen... Olen heikko
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L8, kilvetön rataleluaihio
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio - EX
  8.  
  9. #8
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    Vuodesta 2016 on kahden äijän voimin tuutattu trumpalla rataa epämääräisiä päiviä ja tunteja. Toistaiseksi ei ole vielä yhtään päivää jäänyt ajamatta. Toki ajotunteja on viime vuosina tullut vähemmän kuin alkuun. Ostohetken moottori laitettiin hyllyyn kun 3 vaihde alkoi hylkiä vetoja. Ostettiin Liettua purkaamolta varakone jolla ajettu sen jälkeen. No me ei ajeta NS kisaa eikä kisavauhteja (allekirjoittanut varsinkaan). Trumppa on Ex kisalaite.

    Perusharrasteluun mukava laite. Helppo ajaa ja vääntöä leveällä kierros alueella. 1 moottori oli jopa kohtuu "nopea" - kymiringillä, ei jäänyt muista 600 suorallakaan. En pystyisi ajattelemaan enää kiljuvalla kusiaisella ajoa koko ajan ylärekisterissä.

    Varmaan konetta kannattaa laakeroida säännöllisesti jos kisailee mutta harrasteena ei ole vielä tullut eteen. Imatran Tulos listan perusteella Paulin koneet laulaa hyvin. Sieltä varmaan meille seuraava pata teetetään jos tarvetta tulee.
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..