Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
  1. #31
    Lainaa Mikeyx kirjoitti Katso viesti
    Kumpikaan noista ei tee pyörää 'kaksikilpiseksi'. Mulla crossienskan kilpi katoaa kerran kesässä - katsastuskonttorilta saa uuden kappaleen hintaan 7,50 €
    Uusi kilpi samalla vaiko uudella tunnuksella, that's the point.
    - Pyörä myyty jo pois -
  2. #32
    Lainaa HiTec kirjoitti Katso viesti
    Uusi kilpi samalla vaiko uudella tunnuksella, that's the point.
    Kuten tekstissä lukee: "uuden kappaleen".
  3. #33
    ^Kilpi on sellainen värkki, jota ei anneta tuplana 'varalle'.

    Eipä silti - löysin viimeisimmän kadonneen kun oli jo uusi lokarissa kiinni. Nyt on siis varakilpi jo olemassa. Ja kun ajaa crossia kilpipyörällä niin rynkytystä riittää, ja ajastaan kilpi tai sen kiinnike pettää.
  4. #34
    Laita muovilevy taakse tueksi. Minulla taitaa 3mm HDPE tä olla. Kilpi alkaa olla taas aika kauhean näköinen kaikesta koheltamisesta mutta yhtenä kappaleena ja tallessa.
  5. #35
    Minulla MT-07 vuodelta 2016. Ajettuna nyt 115 tkm. Toimii vielä paremmin kuin uutena. Mitenkähän nuo KTM y.m. näillä kilometreillä pärjäävät?
  6. #36
    Lainaa Nordlicht kirjoitti Katso viesti
    Minulla MT-07 vuodelta 2016. Ajettuna nyt 115 tkm. Toimii vielä paremmin kuin uutena. Mitenkähän nuo KTM y.m. näillä kilometreillä pärjäävät?
    Joku ulkomaan elävä on päästellyt yksisylinteriselläkin kotarilla kuulemma 130 000 km (alla vikalistaa) että taitaapi olla vähän tapauskohtaista.

    2nd 690 (bought with 25,000km) 2008 enduro E
    35k km. Ignition coil low voltage lead came loose. Morocco
    48k km. Auto decompress/cam contacting exhaust roller taking off hardening. Exhaust and Intake rockers replaced. Istanbul.
    50k km. Cam, auto decompress replaced to fix previous problem (also cam chian, bearings, and guides. just because i was in there) Georgia
    51k km. Ignition coil low voltage lead broke. Azerbaijan.
    60k km. Regulator Rectifier failed. Tajikistan.
    63k km. Ignition coil low voltage lead came loose. Kyrgyzstan.
    65k km. Leaking fork seals from dried mud on fork tubes. Cleaned them under them... and it fixed them.
    66k km. Ignition coil low voltage lead broke. Russia.
    69k km. Cracked front rim. I hit hard. I mean HARD. Mongolia
    70k km. Auto decompress weight screw came loose. This allowed the weight to pull on the auto decomp shaft and over time the clip came out of the shaft groove. The shaft slid out of the cam slightly and the bike wouldn't start because there is to much compression. I didn't have the right clips so we fabricated one. Russia
    73k km. Leaking fork seal.Dried mud. Fixed by cleaning under seal. Mongolia
    75k km. Bike wouldn't start in Irkutsk. (cant turn over). The clip had come off again. The auto decomp weight is now fooked because the screw had come loose and "oblonged" the hole. It has to much play and can pull on the decomp shaft making the simple clip fail. I made a Bushing/washer that tightened the slop in the weight.
    79k km. Low voltage lead to coil broke again. Near Tynda on the BAM. Siberia. Russia.
    83k km. New decompress weight and clip to replace the warn ones. Sakhalin Russia.
    86k km. Leaking counter shaft seal. Japan
    86k km. Rubber bushings in cush hub are getting sloppy so they are getting replaced. Japan.
    89k km. Radiator replace. Fan rubbed holes on the back of the radiator causing leak. Japan.
    91k km. Leaking clutch slave oring, leaking gear selector switch oring. Japan
    92k km. Shorted stator. Not charging bike. Thailand
    92k km. Motor mount/skid plate mount broke where skid plate mounts.
    98k km. Broken footpeg mount where luggage rack mounts. (riding 2 up for 4,000 km prior)
    101k km. Decompression weight sloppy. Replaced Decomp shaft, weight, screws and spring. Also replaced exhaust and intake rockers. (Thailand)
    101k km. Lower bearing on shock wore out. Replaced whole shock with Tractive shock (testing for RallyRaid UK)


    KTM lähetti muuten sähköpostilla taannoin kirjeen noista 790 mallin nokka-akseli ongelmista.

    Siinä luki näin: "Investigations have shown that a large proportion of these camshafts that are the subject of complaints are in order. In these cases, it is not a question of wear, but mostly just discoloration or running marks that have formed on the running surface of the cams or on the bearing points of the shafts and can be removed by cleaning.
    The overall quality and integrity of the camshaft itself is not the problem." Tjaa-a
    Ducati Hypermotard 1100s & Suzuki SV650s->n / 17 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  7. #37
    Lainaa Nordlicht kirjoitti Katso viesti
    Minulla MT-07 vuodelta 2016. Ajettuna nyt 115 tkm. Toimii vielä paremmin kuin uutena. Mitenkähän nuo KTM y.m. näillä kilometreillä pärjäävät?
    No kyllähän LC8 kanssa pärjää melko mukavasti ja jos verrokkina on tuollainen MT07 niin kyllä sillä vitutuksen erotuksella rakentaa tuollaisen LC8:n mieluusti uusiksi vaikka pariinkin kertaan.
    Supermoto
  8. #38
    On kyllä petollinen vehjes tuo 890 duke. Vaikka pidän itseäni melko kylmähermoisena ja vaikeasti yllytettävänä niin tuo duke kyllä pakottaa melkein ajamaan liian kovaa. Olen ihan tosissani ja vähän huolissani. Mutta se smoothilla tavalla repivä kiihtyvyys sieltä 6k kierroksilta ylöspäin on vain aivan helvetin addiktoivaa. Helposti repii vauhtia toistasataa pitkälle kun vaihteita vain polkee sisään. Se fiilis on vain todella siistiä.

    Puolitosissani mietin elämäni valintoja tässä ja katselin nettimotosta matkasohvia. Ehkä tuommoinen indian scout tyylinen vehjes olisikin se millä henkikin säilyisi. Olisiko boober minunkin elämäntapa? Mutkapätkien sijaan ajelisin maantietä. Apeksien metsästyksen ja ajolinjojen sijaan päämääränä olisikin kahvilat ja näköalapaikat.

    Toisaalta mietin myös sitä ktm 1290.
  9. #39
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa moso kirjoitti Katso viesti
    On kyllä petollinen vehjes tuo 890 duke. Vaikka pidän itseäni melko kylmähermoisena ja vaikeasti yllytettävänä niin tuo duke kyllä pakottaa melkein ajamaan liian kovaa. Olen ihan tosissani ja vähän huolissani. Mutta se smoothilla tavalla repivä kiihtyvyys sieltä 6k kierroksilta ylöspäin on vain aivan helvetin addiktoivaa. Helposti repii vauhtia toistasataa pitkälle kun vaihteita vain polkee sisään. Se fiilis on vain todella siistiä.

    Puolitosissani mietin elämäni valintoja tässä ja katselin nettimotosta matkasohvia. Ehkä tuommoinen indian scout tyylinen vehjes olisikin se millä henkikin säilyisi. Olisiko boober minunkin elämäntapa? Mutkapätkien sijaan ajelisin maantietä. Apeksien metsästyksen ja ajolinjojen sijaan päämääränä olisikin kahvilat ja näköalapaikat.

    Toisaalta mietin myös sitä ktm 1290.
    Dolomiiteille tai Pyreneille kerran kesässä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #40
    Lainaa moso kirjoitti Katso viesti
    Puolitosissani mietin elämäni valintoja tässä
    matkasohvia
    Toisaalta mietin myös sitä ktm 1290.
    Tai sitten järkkäät elämän niin että tallissa on nuo kaikki vierekkäin. Toisaalta ei kukaan kiellä vaihtamasta pyörää erilaiseen vaikka joka kuukausi. Go for it, tai älä, ihan sama, kunhan on hauskaa.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  11. #41
  12.  
  13. #42
    V-max 1700

    miinukset; iso ja painava

    plussat; menee perkeleesti ja pitää hintansa
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12