Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Vuosia tallissa seisonut kawasaki er-5 ei ota kierroksia ajaessa yli 3000rpm. Lähtee hyvin käyntiin ja tyhjäkäynti pelaa. Bensat vaihdoin uusiin ja kaasarit tyhjensin samalla myös vanhoista. Mikähän mahtaa olla vikana? Ensipyöräksi hankin. Ulkoisesti täysin virheetön ja vain reilu 10tkm ajettu
  2. #2
    Kaasarit ottaisin syyniin ja putsaukseen, lie pääsuutin tukossa.
    Lajin halpuus viehättää.
  3. #3
    Lainaa Kötöstelijä kirjoitti Katso viesti
    Kaasarit ottaisin syyniin ja putsaukseen, lie pääsuutin tukossa.
    Jännä kun tosiaan kierrokset ei oikein laskekaan ajaessa vaikka kytkimen laittaa pohjaan. Pysyy tasan kolmessa tonnissa riippumatta kaasukahvan asennosta. Voiko olla tosiaan noinkin simppeli homma? On sitä nuhaiseen mopoon ennenkin törmännyt, mutta tämä on jo aivan käsittämättömän voimaton
  4. #4
    Lainaa NikkeT94 kirjoitti Katso viesti
    Jännä kun tosiaan kierrokset ei oikein laskekaan ajaessa vaikka kytkimen laittaa pohjaan. Pysyy tasan kolmessa tonnissa riippumatta kaasukahvan asennosta. Voiko olla tosiaan noinkin simppeli homma? On sitä nuhaiseen mopoon ennenkin törmännyt, mutta tämä on jo aivan käsittämättömän voimaton
    Kannattaa toki tarkistaa imukurkut samalla kun ne kaasarit otat pois, mutta muutaman vuoden seisonta bensat sisällä niin minusta on ihme että käy edes tyhjäkäyntiä
    Lajin halpuus viehättää.
  5. #5
    Ilmavuoto + luistit ei nouse.
  6.  
  7. #6
    Lainaa Mikeyx kirjoitti Katso viesti
    Ilmavuoto + luistit ei nouse.
    Kannatetaan. Miten lie kaasareiden imukurkkujen tiiveys.
    FJR -17