Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Onko tullut asenneltua ja oliko toimiva idea?

    Afrikkalaisessa on kyllä ilmeisesti muutama vapaa pistoke, koska Adventure specialissa on kahvalämppärit yms vakiona, mutta olisihan tuollainen lisänä jos asentaa enemmän lisävarusteita.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  2. #2
    Mulla oli Gessussa. Eka hajosi juuri ennen takuuajan päättymistä, sain uuden joka pelasi loput kaksi ajokautta, minkä pyörä mulla oli. Kätevä kyllä, mutta kannattaa muistaa, että kaikkien lähtöjen maksimivirta yhteensä vain 50A. Asetusten säätö PC-sovelluksella ja kaapelilla, bluetooth ja älypuhelin olisi tätä päivää.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  3. #3
    Lainaa mek kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli Gessussa. Eka hajosi juuri ennen takuuajan päättymistä, sain uuden joka pelasi loput kaksi ajokautta, minkä pyörä mulla oli. Kätevä kyllä, mutta kannattaa muistaa, että kaikkien lähtöjen maksimivirta yhteensä vain 50A. Asetusten säätö PC-sovelluksella ja kaapelilla, bluetooth ja älypuhelin olisi tätä päivää.

    Mitä sillä läppärillä säädetään?
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  4. #4
    Tuon kanavan videot kun katsoo niin selviää.
    https://youtu.be/tczCPkOHqtM?feature=shared
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  5. #5
    Minulla on tuommoinen härpäke gessussa.
    Sen takana on lisävalot ja penkin lämmitys.

    Valot saa toimimaan pyörän kytkimistä eli lisäpitkät menee pitkien kytkimestä päälle.
    Lisäksi saa säädetty ledien kirkkautta ja jotain muitakin lisätoimintoja (vilkutus tms).
    Päiväajossa minulla on kirkkaus luokkaa 10-20% ja kun laittaa pitkät päälle se on 100%.

    Lisälaitteita saa siis kytkettyä "pyörän sähköihin".

    Ohjelmoinnista tosiaan saa parhaiten tietoa, kun katsoo tuon videon.
    Kaikenlaista tuolla saa tehtyä.
    ......
  6.  
  7. #6
    Lainaa koistve kirjoitti Katso viesti
    Minulla on tuommoinen härpäke gessussa.
    Sen takana on lisävalot ja penkin lämmitys.

    Valot saa toimimaan pyörän kytkimistä eli lisäpitkät menee pitkien kytkimestä päälle.
    Lisäksi saa säädetty ledien kirkkautta ja jotain muitakin lisätoimintoja (vilkutus tms).
    Päiväajossa minulla on kirkkaus luokkaa 10-20% ja kun laittaa pitkät päälle se on 100%.

    Lisälaitteita saa siis kytkettyä "pyörän sähköihin".

    Ohjelmoinnista tosiaan saa parhaiten tietoa, kun katsoo tuon videon.
    Kaikenlaista tuolla saa tehtyä.


    Hondan alkuperäis kahvalämppärit ottaisi Bike worldissa pari tuntia asennusaikaa+250€ osat ja tuohon saisi sitten myös kytkettyä kameran ja ehkä joskus lisävalotkin, joten suhteellisen kustannustehokas ratkaisu.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...