Se vaatii myös sen "underquiltin". Tämä tuli opittua kantapään kautta"Toukkana" nukkuminen vie vähiten tilaa, mutta vaatii tosiaan ne puut ja yöunien laatu voi olla hyvinkin vaihtelevaa (ainakin itsellä). Se on inhottava reissata jos aamusta alkaen tuntuu kuin "olisi kännissä".
Se tuntuu olevan lajissa kuin lajissa näin. Pitäisi ajaa tuli taivaalta sitten lunta tai räntää, oli +30 tai -20Ei minulle kyllä vastaa lomaa se, että miettii likomärkänä jossain bussipysäkillä klo. 22 että jossain pitäisi yöpyä tänäkin yönä. Tai se aikataulutus, että huomenna klo. XX pitää olla paikassa Y. Mutta jokainen harrastaa tavallaan.
Lueskelin: "yhteistyössä Boschin kanssa kehitetty Race eCBS -järjestelmä. Se on suunnattu erityisesti ratakäyttöön ja optimoi jarrutusta kaarteeseen tultaessa jatkaen jarruttamista takajarrulla, vaikka etujarru on jo vapautettu."
Tuli vaan mieleen että on siinä taas yksi uusi riesa - kauankohan menee tekniikan huippuosaajilta aikaa että saa tuommoiset Boschin ja Ducatin tunareiden tekeleet kytkettyä pois käytöstä!
Sekin jäi kiinnostamaan että mitenkähän se uusi kate pitäisi minut siinä tyynen ilman kuplassa! Oishan se mukava, aina olisi tyyntä...![]()
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
En ole varma kuulinko harhoja kun tänään olin kuulevinani etusen vingahtavan kun hirvi emo ja poikanen motivoivat tekemään reippaan jarrutuksen. Olin kuitenkin varsin tyytyväinen, ettei ne tunkenut tielle hieman toisessa kohdassa, jossa alkoi kaatosade. Siinä sitä olisi ollut taiteilemista jos ei olisi abs:ä.
Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...