Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Mulla tulis yamahaa uudet cliparit (kaatui phemeällä nurtsilla kun jalustin petti ja toisesta poikki se jousenkiristin), joku sanoi että kannattaisi laittaa ruuvilukitetta siihen jousiputken ja cliparin väliin niin ei "nyrjähtäisi" kovassa jarrutuksessa...totta vai kännistä autotallihörinää?
    2001 Yamaha XJR 1300
    En tiedä kun en ole noita ennen kiinnittänyt. Asentoa muutin edellisille mutta en huomannut että siellä mitään olisi ollut välissä...

Tää on varmaan samaa kamaa? Aika suolanen hinta tuossa sun linkissä

https://www.puuilo.fi/loctite-ruuvi-...g?gad_source=1
    2001 Yamaha XJR 1300
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kähis kirjoitti Katso viesti
    Mulla tulis yamahaa uudet cliparit (kaatui phemeällä nurtsilla kun jalustin petti ja toisesta poikki se jousenkiristin), joku sanoi että kannattaisi laittaa ruuvilukitetta siihen jousiputken ja cliparin väliin niin ei "nyrjähtäisi" kovassa jarrutuksessa...totta vai kännistä autotallihörinää?
    Kiristysmomentti 15-17Nm ilman lukitetta.
    Superbike #7
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Itse kiristyspultteihin lukitetta sitten?
    2001 Yamaha XJR 1300
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kähis kirjoitti Katso viesti
    Itse kiristyspultteihin lukitetta sitten?
    No voi sitä sinne laittaa, mutta ite oon vetäny ilman. Keulaputken ja kliparirungon väliin ei missään nimessä mitään.
    Superbike #7
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    M6 pulttiin?

Mulla tuollasilla, niin 9-10 napsuteltuna niin kauan kunnes kumpikaan ei hievahda. Enempää ei ole ebay löytöihin tohtinut laittaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    No voi sitä sinne laittaa, mutta ite oon vetäny ilman. Keulaputken ja kliparirungon väliin ei missään nimessä mitään.
    Tuota ajoin takaa että keulaputken ja kliparin väliin ei siis mitään.
    2001 Yamaha XJR 1300
  9.  
    Noissa kannattaa olla tarkkana momenttien kanssa, joissain pyörissä se telariputki on niin ohut että etupää lakkaa toimimasta kunnolla jos cliparin ruuvit vetää liian kireälle. (Kaverille kävi näin CBR600:n kanssa)