Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    mistä saa keskittämis työkalun. Saisiko suomesta ??Mikä on minun pyörässä työkalun oikea koko. Aikaisemmin jo 100. v sitten Sain tällä forumilla ohjeen poranterällä hoitaa homma. Ei ehkä onnistunut tärinä alkaa 3000 ylöspäin häiritsevänä. Eli 80 -90 voi ajella.

    KIITOS NEUVOSTA
  2. #2
    Ei kait toi työkalu muuta tee, kuin auttaa saamaan levyn niin keskelle, että laatikon ja moottorin yhdistäminen onnistuu, ja saman asian ajaa toi poranterä, tai sopivan kokoinen tappi. On noita autoihin laitettu ilmankin, silmämääräisesti keskittämällä, saattaa vaatia vähän enempi runttausta toi yhdistäminen, mutta on se niinkin onnistunut.
    Jos se kytkinrempan jälkeen on alkanut täristämään, on todennäköisesti asetelma poissa tasapainosta, tai tärinä tulee jostain ihan muualta.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  3. #3
    Ok Pitää vilkasta laturin hihna osastolle, Vaikka en ole sille mitään tehnyt

    KIITOS VASTAUKSESTA JA TURVALLISTA MATKAA ...........
  4. #4
    Tuohon keskitystyökaluun pitäisi löytyä mittakuva netistä - ainakin K1100:aan löytyi aikoinaan.
  5. #5
    Löysin netistä keskittämistyökalun mittakuvan.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Suzuki 80 -65, R80RT -94, R1150RT -01, K1200LT -07
  6. #6
    Jep, ei se keskitys ole kuin asennusta varten. Levy vapautuu kun kytkin painetaan pohjaan.
  7.  
  8. #7
    Onko vika selvinnyt? Oliko kardaanissa vai laatikossa?