Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 43:een 43:sta
  1. #31
    Juu, kattoo sit miten ne radalla mun köröttelyvauhdeissa toimii. Motulin Racing nesteet laitoin sinne. Tänään vaihdettii taaksekki letku ja siinä einsuurempia haasteita tullut vastaan. Mutta vaikee sanoo tuliks siitä parempi vai ei.
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
  2. #32
    Lainaa White kirjoitti Katso viesti
    Nyt tuli kuntoon!!! Ekaa kertaa ikinä tossa pyörässä on nyt jarrut!!!! En usko, että tarvii alkaa satuloita vaihtaa...

    Otettii letku irti. Laitettii uudet prikat ja vanha banjopultti ja laitettii momenttiin. Ilmaukset ja testiajolla tuntui ihanalta. Ei vuoda enää.
    Eli vika oli missä ?
  3. #33
    Varmuutta ei ole,mutta luulisin, että banjopultissa. Uudella eintoiminut, vanhalla toimii.
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
  4. #34
    Halpissarjojen tiivisteprikat ei välttämättä toimi. Joskus auton ruiskun bensalinjoja uusittiin niin halpiskupariprikat vuoti. Voihan niitäkin toki löijata.
    Kronoby Racing Team
  5. #35
    Letkut oli Fren tubot ja niitten mukana tuli prikat ja banjot ja pultit yms. En tiedä onko halppiksia vai ei,mutta hinta oli n.100e
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
  6. #36
    Niin juu ja letkujen mukana tuli alumiiniset prikat. Pääsylkän mukana tuli 2kpl kupariprikkoja.
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
  7. #37
    Jos ovat tulleet alumiiniprikat sarjan matkassa, niin banjot on todennäköisesti myös alumiiniä. Näiden kanssa ei kannata käyttää kupariprikkoja, sillä kosteuden kera kupari-alumiini liitoksissa alumiini vähitellen syöpyy; missä ajassa, en tiedä, tuskin nyt yhdessä ajokaudessa.

    Kun ostin Fren Tubon sarjan alumiinibanjoin, niin tilasin samalla myös alumiiniset banjopultit, niin ei tarvinnut arpoa pultin kirisrysmomenttia kun satulasta ylöspäin kaikki on samaa materiaalia. Laitoin ohjeen momenttiin ja hyvin on monta vuotta toiminut (koputtaa puuta).
  8. #38
    Juu,ok. Kupariset laitoinkin pääsylkkään.

    Ja vanhojen pulttien kans on nyt uudet alumiiniset prikat. Vanhat prikat oli ilmeisesti myös alumiiniset. Joten ilmeisesti nyt on kaikki ok ja vuotoa ei oo vielä ilmennyt parinsadan kilsan ajon jälkeenkään.
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
  9. #39
    Jarrut on toiminut todella hyvin kadulla koko tämän ajan!!!

    Tän jarruhomman takia jäi Hallin huippunopeusajo ajamatta ja yks setti Alastarolla.

    13.7. Ois tarkoitus mennä Pudasjärvelle katsomaan kulkeeko jo yli 300kmh. Tavoite olis 310kmh. Viime vuonna jäi 281kmh ja jälkeenpäin huomasin, että edessä oli -1. Nyt on välityksiä muutettu, jarrutkin kunnossa, ylimääräiset kilkkeet pois ja tänään tein holkit,jotta saa keulaa vähän laskettua liinalla (ei jää liinan lenkki "kantamaan").20240625_173205.jpg
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
  10. #40
    Lainaa White kirjoitti Katso viesti
    tein holkit,jotta saa keulaa vähän laskettua liinalla (ei jää liinan lenkki "kantamaan").
    Keulan laskeminen liinalla ?
  11. #41
    Sellanen liina mikä tulee esim.jarruaatuloista kiinni ja kiertää yläkautta, jotta sen sitten saa painettua alaspäin ja siihen kiristettyä. Noita käytetään kiihdyttelyissä ja huippunopeusajoissa. Liina on siihen tarkoitukseen tehty. Ite en oo vielä kokeillu sitä ja kaveriöta kysäsin, että mites toi kääntyminen onnistuu niin se sanoi, et tarkoitus ajaa suoraan 🤣
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
  12. #42
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa White kirjoitti Katso viesti
    Sellanen liina mikä tulee esim.jarruaatuloista kiinni ja kiertää yläkautta, jotta sen sitten saa painettua alaspäin ja siihen kiristettyä. Noita käytetään kiihdyttelyissä ja huippunopeusajoissa. Liina on siihen tarkoitukseen tehty. Ite en oo vielä kokeillu sitä ja kaveriöta kysäsin, että mites toi kääntyminen onnistuu niin se sanoi, et tarkoitus ajaa suoraan 藍
    Jos ei oo perään jotain vastaavaa systeemiä niin saattaa olla inan levoton kovemmassa vauhdissa.
    Superbike #7
  13.  
  14. #43
    Tarttee vähä tunnustella, ennenku uskaltaa vetästä täysii.
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12