Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Eli semmoset olisi hakusessa - onko kenelläkään suosituksia ja onko ihmisillä yleensäkkään moisista kokemusta. Verkkokaupasta pitäisi jonkunlaisia löytyä, mutta kysellään nyt ensin ennenkö hutkimaan aletaan.

Mukava olisi kuunnella musiikkia matkaa taittaessa sen ainaisen tuulenkohinan sijaan.
    Korvanapeissa on yksi ongelma, tai siis ainakin minulle sattui, kun kokeilin kuningattaren korvanappeja.
    Korvanapeissa on ulkoreunassa käyttönapit ja kypärän sisäverhous aiheutti liian usein tahattomia nappien painalluksia, joten ei jatkoon minun kohdalla.

Ostin tuommoiset, mutta en juuri noita, koska en muista merkkiä.
    Näyttökuva 2024-06-04 065859.png.
    Sony Linkbuds S kuulokkeet on minulla joskus kypäränkin alla olleet. Toimivat kyllä vastamelutoiminnon ansiosta äänen vähentäjinä hyvin, mahtuvat minuaa kypärän alle hyvin, musiikkikin kuuluu. Yleensä silti käytän aivan normitulppia.
    .
    Itse en ole vielä korvaani sopivia nappeja löytänyt, joita voisin pitää yhtäjaksoisesti useamman tunninkin. Ja sama vika on näillä tulpillakin, ajan kanssa vaan alkaa painamaan ja sitten sattuu

Kypärässä minulla on tuollainen kiinalainen Gearelec X3 halpis langaton setti ohjaustankoon asennettavalla kaukkarilla ja eipä tuosta ole varsinkaan hintaansa nähden kuin kehumista. Puhelut onnistuu varsin hienosti ja poppi pauhaa useamman tunninkin jos niin haluan, useimmiten en. Reissussa kypärän suhinoita vaimennan yleensä ihan vaan pumpulilla tai sellaisilla pumpulitäytteisillä tulpilla, jotka eivät palaudu alkup. muotoonsa samalla tavalla kuin nuo vaahtomuoviset earit yms. ja siten eivät myöskään ala painamaan.
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  5.  
    Vaikka napit mahtuisivatkit potan sisään, niin ainakin itselläni käy niin, että kova sivutuuli painaa kypärän avulla napin syvemmälle korvaan, jolloin ääni loppuu hetkeksi. Kannattaa etsiä sellaiset tulpat, jotka eivät ulkone korvasta yhtään. Yhäkin paras systeemi on kypäräpuhelin ja siihen JBL:n 45mm luurit.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...