Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Moro

    Ongelmaksi ruvennut muodostumaan että ajokortin käsittelykokeeseen ei oikein tahdo löytyä paikkaa missä treenaisi.

    Jos jollain vinkkiä akselilla Karkkila - Nummela tms niin otetaan vinkkejä vastaan.
  2. #2
    Lainaa Timo000 kirjoitti Katso viesti
    Moro

    Ongelmaksi ruvennut muodostumaan että ajokortin käsittelykokeeseen ei oikein tahdo löytyä paikkaa missä treenaisi.

    Jos jollain vinkkiä akselilla Karkkila - Nummela tms niin otetaan vinkkejä vastaan.

    Pitääkö olla valmis käsittelykoerata, vai kelpaako iso parkkipaikka?

    Ainakin paikalliset autokoulut ovat treenanneet käsittelykoetta Nummelan lentokentän parkkipaikalla, ajoharjoitteluradalla (En tosin tiedä saako sinne mennä itse) ja auto cornerin suoralla vesakkotiellä.

    Jos itse pitäisi johkiin mennä treenaa, niin menisin ehkä sunnuntaisin Hiekkahentusen parkkipaikalle, tai sitten johkiin Veikkoinkorven/Kenttälän teollisuusalueen sivukujalle/parkkipaikalle. Suosittelen kysymään lupaa parkkipaikan omistajalta ennenkuin menee sinne.

    Minusta joku kesä mopomiitit pidettiin Lankapään parkkipaikalla, joten sieltäkin ehkä voisi kysyä että sopiiko tulla vähän kurvailee pihalle.
    <p>1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600f, 2007 Honda CBR1000RR</p>
  3. #3
    Trafiltahan saa ne sen radan speksit, miten pitää kartiot olla aseteltuina.

    Itse opetin viime kesänä A:n ja käytiin Malmin lentokentän kyljessä olevalla harjoittelualueella, samalla mitä autokoulutkin käyttää ja näin oli tuolla usein jo kartiotkin valmiina ja oppilaani treenaus meni siinä sulavasti autokouluoppilaiden joukossa hyvässä hengessä opettajien kanssa samalla turistessa. Ja ihan hyviä vinkkejähän tuolta tuli näiltä ammattiopettajilta roppa kaupalla
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  4.  
  5. #4
    Lohjalla tiettävästi jo lopetetun Tanhuhovin pakkialueella.
    FJR -17