Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Onkos kellään otsikon mukaista kulkinetta ajossa? Mandello siis eikä Mondello.
    Näyttää vahvasti että MG V85TT vaihtuu maantiepeliin. Turha koeajaa
    Viimeksi muokannut: runner67; 23.04.2024 klo 21:09. Syy: Kirotusvirheitä
    Moto Guzzi Mandello V100 S -23
    Moto Guzzi V85TT -21
    Victory Hammer S -10
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
  2. #2
    Kauanko sulla ollut V85tt ja oletko johonkin tyytymätön vai miksi vaihto?
    Honda CBR 600 F -05
  3. #3
    Lainaa k23811 kirjoitti Katso viesti
    Kauanko sulla ollut V85tt ja oletko johonkin tyytymätön vai miksi vaihto?
    V85TT on helppo ja todella vaivaton ajaa, vuoden ollut omistuksessa kilometrejä tuli reilut 6000. Kuvittelin että ajaisin soralla nyt kun on sellainen pyörä mutta v..ut... Ehkä sitten joskus eläkkeellä yritetään uudestaan Käytännössä ajot on 99% assulla ja siihen on parempiakin ( tehokkaampia) ratkaisuja.
    Ei sillä etteikö V85TT: llä liikenteessä pärjäisi, onhan siinä suht kevyissä raameissa 80 hv ja se ihanan huoleton kardaani mitä tuon kokoluokan pyörissä ei yleensä ole. Merkkiin olen tykästynyt ja siksi tuo Mandello S sitten tullee talliin. Näyttää makealta, potkua on sopivasti, työmatkat soljuu ja tourinkipyöränäkin varmaan hyvä, ainakin ajoasento on pysty ja polvikulma loivahko.
    Moto Guzzi Mandello V100 S -23
    Moto Guzzi V85TT -21
    Victory Hammer S -10
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
  4. #4
    Minulla oli pariin otteeseen Bike Worldin esittelypyörä ajossa kun oma Apikka oli huollossa.
    Minusta hieno pyörä ja istui ainakin minulle tosi hyvin, tuollaisia hieman sporttisia matkapyöriä, varsinkin keppivetoisena, ei juuri muuten ole markkinoilla.
    Varsinkin yksin ajoon hyvä, kaksi päällä ehkä vähän kompakti. Riippuu tietenkin pikkaisen matkaajien fysiikasta.
    Minun makuuni joku GSX1000S ja vastaavat ovat liian "möhköjä"
  5.  
  6. #5
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Minulla oli pariin otteeseen Bike Worldin esittelypyörä ajossa kun oma Apikka oli huollossa.
    Minusta hieno pyörä ja istui ainakin minulle tosi hyvin, tuollaisia hieman sporttisia matkapyöriä, varsinkin keppivetoisena, ei juuri muuten ole markkinoilla.
    Varsinkin yksin ajoon hyvä, kaksi päällä ehkä vähän kompakti. Riippuu tietenkin pikkaisen matkaajien fysiikasta.
    Minun makuuni joku GSX1000S ja vastaavat ovat liian "möhköjä"
    Hyvä kuulla ! Itseä viehättää tuossa kompakti ulkonäkö ja kardaani. Ehkä olisin pärjännyt vakiolla mutta esittelypyörä on S-versio missä Öhlinsin alusta, lämmitettävät kahvat ja muuta ekstraa... quikshifterissä en kauheasti lisäarvoa nää mutta ei kai siitä haittaakaan ole. Ja tietysti se että Guzzeja ei ole kolmeatoista tusinassa. Joku perversio vuosien varrella syntynyt Italo- rakkineisiin... autokin samasta maasta
    Moto Guzzi Mandello V100 S -23
    Moto Guzzi V85TT -21
    Victory Hammer S -10
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73