Sivu: 5 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 217:sta
  1. #121
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Olipahan näytös vaihteeksi Peccolta, ja varmasti jäi vielä vauhtia reserviinkin.

    Sitten, MM joutui ajamaan hiljempaa ja päästämään yhden kuskin ohi, ettei sijoitus kisassa kärsisi. No, suoritus jäi 0,01 barin päähän. Uudenlaista kisaamista.

    Oliveira kynsi noin 15 sekkaa hiekoilla long lap rankun aikana, ja sai uuden, kun ei pysynyt ladulla.

    Semmosia havaintoja. Joo, ja Bastianinin nousu oli jälleen hienoa seurattavaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #122
    Pecco teki komeasti hattutempun! GP;ssä vielä ihan selvällä erolla seuraavaan. Tosin hän ja Martinaattori olivat muutenkin omaa luokkaansa läpi kisan. Harmi kun Pedro ajoi ulos. Hänellä on vähän alkanut lipsumaan viime kisoissa.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  3. #123
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Pakka menee joka tapauksessa uusiksi 2027 sääntömuutosten vuoksi. Nähtäväksi jää mikä valmistaja tarjoaa parhaat laitteet silloin. Ja sitten on vielä se, ettei satelliittitallit mestaruuksia voita kuitenkaan.
    Niin ja nythän Pramacin tilanne kohentuu kun pääsee alusta asti osallistumaan tehdastallina uuden 850cc moottorin kehitystyöhön. Kyllä siellä on ihan varmasti mietitty tarkkaan kaikki edut mitä tuossa saadaan.
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  4. #124
    kauankohan toi jätkä pysyy hengissä 😅

    practise1, practise ...
    ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
  5. #125
    Viimeksi muokannut: mikarinne70; 07.07.2024 klo 23:44.
    ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
  6. #126
    Se oli Markulta melko täydellinen viikonloppu. Bagnaia hiukan ahnehti ja Martin kiitti ja karkasi pisteissä taas väljemmille vesille.
  7. #127
    Pecco vetää vähän "hei mä kuljen tässä" asenteella noita ohituksia ja romua tulee. Vinalesin kanssa oli viime vuonna, tänä vuonna Marcin kanssa, ihan samankaltaiset systeemit. Kannattaisi vetää vähemmän riskillä kun kiirettä ei tuossa enää ollut eteenpäin.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  8. #128
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    After you, sir -asenne ei toimi. Kysykää Markulta

    Racing incident, joskin AM oli vähän tunari, ja Peccon ois vaan pitänyt tietää paremmin. Mut siin tuli just toi ”mä vedän tästä”

    Tilanteet vaihtelee, ja varmaan tekee samaa jatkossa.

    Moto2, Go Dixon!!!
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #129
    Jäi mietityttämään mikä oli syynä Peccon luisteluun molemmissa lähdöissä. Eikö Duksun launch control ollut ihan säädöissä suhteessa uuteen asvalttiin vai miksi suditteli?
    -- Brake later and open the gas earlier --
  10. #130
    Ainakin motogp:n selostuksen mukaan vasta heinäkuussa uudelleenpäällystetty rata oli tuosta vasemmalta puolelta paljon liukkaampi, johtuen kai siitä että ajolinja tuossa lähtösuoralla manee oikeassa laidassa ja sille puolelle on ehtinyt jo treeneissä tarttua renkaista kumia.
  11. #131
    Lisäksi rata oli tuon päällystyksen johdosta melko likainen = liukas ajolinjan ulkopuolelta.
  12. #132
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    After you, sir -asenne ei toimi. Kysykää Markulta
    Äläs ny, Markkuhan on kypsynyt entisestään ja sekös tutisuttaa puntteja. Ukko tokaisi sen Jerez episodin jälkeen seuraavasti:

    "It’s true that maybe it is not your mistake but you could leave with zero points. I prefer to pick up the bike, lose the position and try again on the next lap." linkki

    No, racingissa sattuu ja tapahtuu mutta on härskiä sanoa että "se ajo päälle tahallaan, mää katoin datasta!!", kun epäilemättä se on kummisedän ääni joka kuiskuttaa korvaan 2015-psykooseissaan. Mitä järkeä siinä olisi tahallaan lanata molemmat?

    No olihan se Marcin lopulta tullut voitto paljon kovempi juttu kuin mikään väkisin väännetty draama. Koko viikonlopun oli aivan järkyttävä ero muihin, olisi varmaan voittanut sunnuntaina vaikka olisi vaihtanut puolessavälissä kisaa Moto2-pyörään. Kova polku on vuodesta 2020 ollut tähän hetkeen. Hienoa että Marc nousi vielä tasolleen.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  13. #133
    No, aika vaikea tosta kolarista on Peccoa syyttää. AM ajoi edellisessä mutkassa leveäksi ja yritti sitten väkisin pitää kolmospaikan.
  14. #134
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pyh kirjoitti Katso viesti
    No, aika vaikea tosta kolarista on Peccoa syyttää. AM ajoi edellisessä mutkassa leveäksi ja yritti sitten väkisin pitää kolmospaikan.
    Puhdas racing incident toi oli. Alex yritti pitää paikkansa ja Pecco ohittaa. Kumpikaan ei nähnyt toistaan ajoissa ja sit loppu vaan tila kesken. Tuomaristolta ihan oikea päätös asiassa.
    Superbike #7
  15. #135
    Ihan normaalia kilvanajoahan tuo oli ja jos törmäilleinä olisi olleet Nakagami ja joku toinen 18. sijasta taisteleva ei kukaan jaksaisi edes keskustella koko asiasta. 2015 psykoosit vaan nostaa päätään kun toisen nimi on Marquez ja toinen kytköksissä Rossiin.
  16. #136
  17. #137
    MM oli sateentekijä Misanossa mutta Jorge ihan päinvastoin. En voinut välttyä ajatukselta oliko se Duksun tallimääräys käskea Jorge renkaanvaihtoon. Pecco ajeli iisisti eikä edes lähtenyt haastamaan MM. Tässä vaiheessa kautta varmat pisteet on tärkeämpää, kuin yksittäisen kisan voitto.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  18. #138
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Se oli vain virhearvio vaikeassa tilanteessa Jorgelta. Semmosta sattuu.

    Tsämppiönsipin vakio on suuret vaihtelut. Ei paljoa tämän paremmaksi voi mennä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #139
    Aika hyvällä varmuudella on tänä vuonna johdossa ollut kaatunut tai muuten tyrinyt tilanteen takaisin tasoihin.
  20. #140
    Viime vuonna oli ihan sama tilanne. Jorge johti aika hyvällä pistemarginaalilla tähän aikaan vuodesta mutta Pecco onnistui loppukauden aikana kuromaan piste-eron kiinni ja menemään ohi.
    Viimeksi muokannut: itl; 10.09.2024 klo 12:29.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  21. #141
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Olihan huima sprintti. Ihan älytön tahti ukoilla, ja jotenkin ihmeen kaupalla pysyivät tolpillaan. Hattu pois kärkikaksikolle!

    Oli muuten jännä nähdä Peccon ja Martinin eri ajolinja mutkaan 14. Pecco söi joka kerta hitokseen metrejä, kun tuli sen metrin puoltoista tiukemmalla linjalla pyörä pystymmässä ja paremmalla jarrulla sisään, ja sai silti sen kääntymään menettämättä apeksinopeutta… ainakin silmin nähden.

    Quortararo on rahansa ansainnut. P7. Melko kova.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #142
    Ihme ja kumma Misanosta saatiin revittyä viihdettä. Pecco sanoi että takakumi oli huono mutta parani ja etukumi oli huono ja manaa että hänellä on jo ollut liikaa huonoja kumeja tähän vuoteen. Liekö pihlajanmarja-efekti vai onko asiassa perää?

    Viimeisen kierroksen ohitus oli aika pommitus. Bastianinikin sanoi että "en mä olis muuten päässyt ohi". No ehkä se on se pointti racingissa, että nopeampi ei aina pääse ohi. Olisi edes pitänyt pyörän radalla, mutta lasketti vielä leveäksi ettei vaan pääsisi Martin kuittaamaan. Aika karun oloista ja race direction ilmoitti että "ei me tutkita" mikä tarkoittaa ettei tarvitse selittääkään tuomiota (kun tuomiota ei ole suuntaan tai toiseen). Sinänsä lysti että yleensä viimeisellä kierroksella radalta leveäksi ajaminen tuottaa rankkua.

    Mun mielestä oli aika railakkaasti radalta ulos ajattaminen kun Bastianini ei edes itse pysynyt viivojen sisällä. Tuli ihan 2015 jälleen mieleen. Harmi Martinille ettei Misanossa ole shikaania kuten Assenissa, olisi voinut vaan päästellä maaliviivalle ekana muina miehinä.

    No, it's racing Casey, sanoi joku joskus
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  23. #143
    Pikkuluokissa oli huimaa vääntöä, kummassakan vielä puoli kierrosta ennen maalia ei tiennyt kuka voiton vie.
    Viettiltä hieno veto viimeisestä mutkasta takamatkalta voittoon.
  24. #144
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Oiskohan molemmat olleet leveenä? Mut oli aika raju pommitus.

    Peccon pyörä piirsi mustaa ulostuloissa aika rajusti alussa, ja sit yhtäkkiä kisaenkka. Sen jälkeen etunen alta pyörä pystyssä Ei tehdä sillä misukalla Toprak endoja.

    No, jos Aragonissa oli tilanne reisinkiä, niin sitten oli tämäkin. Se on kova laji.

    Pistetilanne jatkaa heilumista.

    Moto2 oli kanssa todella eeppinen.


    Edit: Fabiolta loppui menovesi kisan lopussa. Siksi tipahti viidenneltä sijalta seitsemänneksi. Aika kova ajo, kun tais olla keskiverto huippunopeuksien vertailussa viimeinen. Se on kova luu. Toivottavasti saa vielä joskus kalustoa alle.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #145
    Näillä kisakuskeilla on aina mielestään erityisen huono rengas kun tyrivät. Sekä Pecco että Martin saisivat käydä psykologilla ainaisen valittamisen sijaan. Molemmilla kausi täynnä turhia virheitä.
  26. #146
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    No, jos Aragonissa oli tilanne reisinkiä, niin sitten oli tämäkin. Se on kova laji.
    Sillä pienellä erolla, että Aragonissa molemmat jätkät pysyi radalla.

    Onhan toi nyt iha rehellisesti sanoen melkoisen retardia toi tuomarointi, jos molemmat menee radan pinnalta ulos ohituksen seurauksena, ja silti sanotaan vaa että joo hyvä ohitus. Miten pitkälle siperiaan se tyyppi pitää puskea jotta noilla on munaa sanoa että et pysyny radalla, anna sijoitus takas.

    Vaikkakin se näytti siltä että ei Bastianini halunnu ohittaa, Martin tuli vaa liian nopeesti selkä edellä vastaan ni oli pakko vetää sivuun. Ei se muuten ois niin viimeiseen asti siinä selän takana tullu. Mutta siitä huolimatta, törkyinen muuvi lopputulemana josta ainoa oikea päätös ois ollu antaa se Jorgelle takas.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  27. #147
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Aragon -> AM & Pecco

    Törkymuuvi kyllä. Blokkiohitus ^2. Ukot pystyssä, radan hitain? mutka jne. mulle reisinkiä. Edit: tosin ymmärrän rankkupuheet.

    Sankkeri: jotain vitun kummaa takasen kanssa oli, kun ei irronnut alussa mutkista millään. Piirsi vain. Ja yhtäkkiä kisaenkka. Ajallisesti ei kuitenkaan puhuta kuin alle sekunnin erosta, mutta paljon tuolla.

    Tiiä sit mikä niiden kanssa menee vihkoon välillä. Unohtunut perjantaina pilttuun eteen aurinkoon tai sitten tetris ollut väärässä asennossa alkukisan…

    Sitä muuten kuvittelis, että Martin on hyvissä asemissa pisteiden kannalta, mutta kun tilanne on heilunut verraten aggressiivisesti koko kauden, niin saapa nähdä. Jänskää on.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #148
    Alussa näytti avaukset vaikealta joo mutta kaatui jarrulla etuselta. Innostui liikaa kun vauhti löytyi ja kävi perinteiset. Onhan näitä nähty häneltä ennenkin.
  29. #149
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Sankkeri kirjoitti Katso viesti
    Alussa näytti avaukset vaikealta joo mutta kaatui jarrulla etuselta. Innostui liikaa kun vauhti löytyi ja kävi perinteiset. Onhan näitä nähty häneltä ennenkin.
    Juu. Aika normi. Yllätti vain, että etusen saa alta jarrulla käytännössä laite pystyssä. Datasta olivat katsoneet, että 23 astetta oli kallistusta. Luulis noilla kulmilla takasen vielä tulevan niskan yli. Toisaalta siipivehkeitä, niin tiiä sit.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  30.  
  31. #150
    MIndye:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2019
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Juu. Aika normi. Yllätti vain, että etusen saa alta jarrulla käytännössä laite pystyssä. Datasta olivat katsoneet, että 23 astetta oli kallistusta. Luulis noilla kulmilla takasen vielä tulevan niskan yli. Toisaalta siipivehkeitä, niin tiiä sit.
    Haastiksissa ovat puhuneet että noissa nykysissä etusissa on iso ongelma jos paine pääsee nousemaan liikaa, lipsuvat ihan varottamatta alta. Ongelma on ilmeisesti joka vuosi kasvanut kun koko ajan tulee enemmän siipeä keulaan painamaan rengasta tonttiin. Samasta syystä noita rengaspainerankkuja jaetaan nykyään, tiimit joutuu arpomaan kuinka paljon painetta laitetaan, varsinkin ison porukan perässä ajaessa paine kasvaa liikaa ja yksin ajaessa pitää puskea keulaa huolella ettei saa rankkuja liian pienistä paineista.

    Ensi kaudelle piti tulla uusi etunen, mutta peruivat sen koska sitä kerettiin vain 2vk takaisessa testissä kokeilla ja tiimit ja kuskit eivät halua lisää erillisiä rengastestejä jo valmiiksi täynnä olevan kalenterin takia.

    https://x.com/denkmit/status/1837027510606819814
    R6 ratalelu
    Ex: Z750, ZX6R, R1 rata

    Tärkeintä on näyttää nopeelta
    Kierrätysvastaava, kliparivastaava
Sivu: 5 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen