Kuhan ei millerille pahemmin käynyt....
Nyt on kyllä kunnon kilvanajoa pekalla ja jormalla 💪
ex. Kawasaki ZX10R 2005
Aprilia RSV4 RF 2017
Olipa aikamoinen show alkuun. Jätkät näytti, että voi sitä ohitella törmäämättäkin.
Pekan kauden kymmenes GP-voitto. Martinille vielä loppuun vähän tilanteita. Ois ollut jo tarinaan vähän liikaa, mikäli olisi liukunut asfaltilla.
Fabiolta upea ajo, ja Rinsin tulos näyttää myös, että jotain kehitystä on Yamahalla tullut.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Martilla on todennäköisyydet puolellaan vikan kisan sprintissä, kun lauantaisin kulkee. Sillä olis kannu selvä.
Ei olisi huono päätös GP:n kannalta. Marttia voi vähän hiertää Pekan sunnuntaikunto, joten vikan kisan voitosta ajettaisiin tuossa skenaariossa verissä päin.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
37 pinnaa on vielä jaossa viimeisessä kisassa, mutta aika outoja täytyisi tapahtua että Martin ei mestaruutta veisi.
Pecolla taitaa Jorgeen verrattuna sunnuntaivoitot olla 10-3 tjsp mutta ns nollakisoja on tullut kauden aikana liikaa.
Saa nähdä missä tuo viimeinen kisa ajetaan, Valenciahan on tulvatuhojen takia peruttu.
Barcelona. Logistiikan ja fanien kannalta fiksu ratkaisu.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Olihan motorsporttia sunnuntain kisa tai ainakin sen alkupuolisko. Jorge on tosi kova luu noissa lähdöissä mikä tuli kahteen kertaan nähtyä. Kisan loppua kohti Jorge taisi vähän jo nostaa ja varmistella pistesaldoa. Vai oliko kyseessä renkaiden kuluminen. Hänellä ja Peccolla oli kuitenkin erilaiset rengassetit. Mene ja tiedä. Onneksi taas seuraavaan kisaan jäi vielä hiukan jännitystä mestaruuskamppailussa vaikka Jorgella on jo sprintissä mahdollisuus viedä pytty eikä Peccolla ole enää omissa käsissä mestaruuden voittaminen. Mutta kaikki on tunnetusti mahdollista motorsportissa.
-- Brake later and open the gas earlier --
Marraskuinen Barcelona voi olla sään puolesta jännä. 10 astetta ja pieni tuulenvire ja pelkästään se voi alkaa niittää porukkaa vitosmutkassa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kukaan ei halua vetää keulilla, mutta liikaa ei voi hidastaakaan.
Meniskö sitten kuin jokin velodromiajo? Kiekka kärjessä, ja siitä jonon hännille. Kaksi vikaa kiritään![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Michelin vetää ässän hihasta ja tuo neljännen seoksen, Road vitosen; tarjolle. Menee flag-to-flag -kisakin sen kummemmitta moponvaihdoitta, kun toimii kelissä kuin kelissä.
Mutta Philip Islandillahan on aina joko 30 tai 3 astetta lämmintä, eli kyllä sitä kumia löytynee viileämpäänkin keliin kun oikein valkkaa, mutta tuohan se tosiaan oman haasteensa. Pysyy jännitys yllä ruutulippuun asti, kun voi vähän pienemmälläkin leveäksiajamisella rytkäyttää nutulleen. Kivahan se olisi että saisivat ratkoa mestaruuden hyvissä olosuhteissa, mutta hyvä että pääsevät vikan kisan ylipäätään kuitenkin ajamaan.
1835
Viimeiset säpinät käynnissä! Peccolla lähti vähän huonosti, ensin suti taas harjoituslähdössä ja ajolinjalla löysäillessä Vinales tuuttasi ulkokautta ohi ykkösmutkaan niin että Pecco kippasi Ducatinsa jarrulla silkasta hämmästyksestä.
Pistetilannetta on laskettu edestakaisin ja taas takaisin, mutta mestaruus tulee Martinille jo sprintissä jos Bagnaia jää taakse vähintään kahdella pisteellä. Tarkoittaa Martinin voittoa tai toista sijaa, sen jälkeen kaverien väliin pitää mahtua joku kolmas pyörä.
Tallimääräyksistä ja poliittisesta pelistä on pitkin loppukautta ollut niin paljon puhetta, että pidin tätä parodia-analyysiä Peccon voittomahdollisuuksista aika piristävänä:
https://www.motogpnews.com/2024/11/1...eal-the-title/
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Jorgella oli toisessa harjoituksessa aika komea kyynärpää/polvipelastus, kun etunen lähti alta.
-- Brake later and open the gas earlier --
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Näinhän se sitten jäi mestaruustaisto jälleen viimeiseen lähtöön 💪 jännäksi menee.
ex. Kawasaki ZX10R 2005
Aprilia RSV4 RF 2017
Hyvä, kun näin kävi. Jää vielä jännitysmomentti huomiselle. Tosin Martinaattorilla ei ehkä ollut ihan max attack päällä sprintissä sattuneesta syystä. Ihme nätti kisa oli muutenkin.Näinhän se sitten jäi mestaruustaisto jälleen viimeiseen lähtöön 💪 jännäksi menee.
Nyt 19 pisteen ero niin Peccon on pakko olla huomenna kahden parhaan joukossa mutta sekään ei välttämättä riitä. Jorgelle riittää joka tapauksessa vähintään 9. sija mestaruuteen. Kolmossija on myös vielä ratkaisematta ja sen suhteen voidaan nähdä taistelua radalla.
-- Brake later and open the gas earlier --
Martti voi aika rauhassa surffailla kisan läpi, mutta kun aina on niitä muuttujia.Tässä on monenlaiset skenaariot avoinna. Mestaruustaistosta offtopic nii Fabio kyllä aivan hyvin luotsaa jammua. Saa nähä saavatko enskaudeksi vauhtia lisää.
ex. Kawasaki ZX10R 2005
Aprilia RSV4 RF 2017
Ei se kruisi, ainakaan alussa. Ei oo tuolla varaa. Perusvauhdilla on neljän joukossa, vaikka varmistelisikin… mut tää on motorsporttia. Ei koskaan tiedä. Ja pitää Pekankin pysyä pystyssä, haha.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Muuttujia ja skenaarioita todellakin on. Vaihtoehtoja voi miettiä kun kyseessä on kuitenkin italiaanot. Haluaako makaroonimopon tehtaan omistaja mielummin luigin voittavan tehtaan mopolla, vai espanoolin satelliitilla? Toivottavasti antavat ajaa reilun kisan, eikä esim. niin, että jollekkin on luvattu ferrarin avaimet taskuun jos JM ei pääse maaliin tai ainakaan sijoitu.
Kyllä nyt tuntuu ahdistava puolin jos toisin… rätin heilahdettua katsotaan maaliintulojärjestys, annetaan pisteet ja lasketaan mestari.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Meinasivat ampua Martinin näköjään
https://m.gpone.com/en/2024/11/16/mo...an-fourth.html
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Markun pyörä taisi saada kipeää siinä Acostan kanssa kolaillessa, vauhti oli eilen sen verran vaisua
Tylsä kisa. Jorge ajoi varmanpäälle ja ansaitsi tittelin. Pecco ajoi helppoon voittoon, mutta eipä sillä väliä ollut enää.
Viva la figa
Tuohan oli ennakkoasetelma, ja kerrankin ammattilaisina hoitivat sen, eikä oltu katollaan tai lähdetty hakemaan sadekelin renkaita.
AM ja AE tarjoilivat vähän jotain loppuun, mutta siinäpä se. Moto2 oli aika jänskä.
10 pistettä jäi eroksi. Kaikenlaista draamaa pitkin kautta, kärkinimen sijoitus vaihtui viisi? kertaa. Olihan se.
Maverickin suoritus oli taas sitä luokkaa, että kuka järjissään oleva ottaa sen kuskiksi?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Screenshot_20241117-195956.jpg
https://www.captiongenerator.com/v/2...t-his-ktm-seat
(Olinko jo postannut tämän tänne)
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.