Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Kenelle tai mihin täytyy vielä lähettää kaupan salasanapyyntö, jotta saisi jäsenyyden uusittua? Oli tarkoitus saada 5€ arvoinen alekoodi jäsentuotekauppaan, mutta saamatta jäi. Kahteen eri kertaan uutta salasanaa on pyydetty kaupan välilehdellä olevan linkin kautta viikon ajan ennen määräaikaa mutta kun ei onnistu niin ei.
  2. #2
    Motorg ry, Hallituksen jäsen. Kauppavastaava, Toinen tapahtumavastaava tilastotappio:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2018
    Kobe-härkä
    MotOrg ry jäsen
    Moro! Kauppaan kuuluvat asiat kannattaa laittaa kauppa@motorg.fi.

    En ainakaan nopealla etsimällä löytänyt. Pistätkö tulemaan niin laitetaan salaiset sanat kuntoon
    In my defense i was left unsupervised.
    Ich möchte einfach ein kleiner Kobe sein
    I have become diarrhea, destroyer of toilets.
    Kisakireä kakkonen jo vuodesta 2024.
    Suosikki-riistäjä
  3. #3
    Vasta keväällähän nuo kaikki eri tunnukset, joka paikkaan, sorvattiin piitkän kaavan kautta kuntoon?
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  4. #4
    Lainaa tilastotappio kirjoitti Katso viesti
    Moro! Kauppaan kuuluvat asiat kannattaa laittaa kauppa@motorg.fi.

    En ainakaan nopealla etsimällä löytänyt. Pistätkö tulemaan niin laitetaan salaiset sanat kuntoon
    Salasana on nyt ok. Kiitos avusta. Mutta nyt kun olin uusimassa jäsenyyttä tälle vuodelle, niin hinta ei ollut maksuvaiheessakaan 30 € vaan 45 €. Mistäs tämä johtuu? Enkö ollutkaan jäsen enää viime vuonna?
  5. #5
    Lainaa Tni kirjoitti Katso viesti
    Salasana on nyt ok. Kiitos avusta. Mutta nyt kun olin uusimassa jäsenyyttä tälle vuodelle, niin hinta ei ollut maksuvaiheessakaan 30 € vaan 45 €. Mistäs tämä johtuu? Enkö ollutkaan jäsen enää viime vuonna?
    Siivet ainakin puuttuvat nikin alta, pitäisi löytyä sellaiset vielä ensi kuun loppuun jos jäsenyys on ollut voimassa viime vuoden maaliskuun alusta.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  6. #6
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mä uusin jäsenyyteni tossa jotain 4.1-24. Kauppa toimi mainiosti ja siellä ostos näkyy, mutta minkäänlaista vahvistusmailia en ole ikuna saanut, ja juu kaikki spämmikansiot ym. on toki käyty läpi. Onhan tuo mun jäsenyys kondiksessa?? Taisin mä laittaa tästä mailinkin, mut eipä siihenkään ole kukaan vastannut?? Jos nyt sitten laitroin.
    Koodeja en kaipaa.
    Siivet on kyl ainakin vielä mustat.
    /Siki
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  7. #7
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Mä uusin jäsenyyteni tossa jotain 4.1-24. Kauppa toimi mainiosti ja siellä ostos näkyy, mutta minkäänlaista vahvistusmailia en ole ikuna saanut, ja juu kaikki spämmikansiot ym. on toki käyty läpi. Onhan tuo mun jäsenyys kondiksessa?? Taisin mä laittaa tästä mailinkin, mut eipä siihenkään ole kukaan vastannut?? Jos nyt sitten laitroin.
    Koodeja en kaipaa.
    Siivet on kyl ainakin vielä mustat.
    /Siki
    Lähettämäsi meili oli tullu perille mutta vahvistusviestistä en osaa sanoa. Rahat saatiin eli jäsenyys on kunnossa.
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  8. #8
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Siivet ainakin puuttuvat nikin alta, pitäisi löytyä sellaiset vielä ensi kuun loppuun jos jäsenyys on ollut voimassa viime vuoden maaliskuun alusta.
    Jaahas, jos siipien puute kertoo ei jäsenyydestä niin näitä kirjoittelijoita on kerhon sivuilla aika paljon.
  9. #9
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tni kirjoitti Katso viesti
    Jaahas, jos siipien puute kertoo ei jäsenyydestä niin näitä kirjoittelijoita on kerhon sivuilla aika paljon.
    Niin on. Foorumille voi kirjautua ilman jäsenyyttä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #10
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kerberos kirjoitti Katso viesti
    Lähettämäsi meili oli tullu perille mutta vahvistusviestistä en osaa sanoa. Rahat saatiin eli jäsenyys on kunnossa.
    Kiitos.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  11. #11
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tni kirjoitti Katso viesti
    Jaahas, jos siipien puute kertoo ei jäsenyydestä niin näitä kirjoittelijoita on kerhon sivuilla aika paljon.
    MotOrg ry:n tarina on alkanu reilu 20 vuotta sitten, kun tää foorumi on laitettu tulille - siitä spin offina on perustettu myös nykymuotoinen yhdistys ja moottoripyora.org on edelleen yhdistyksen omanlaisensa kotisivu. Foorumi on avoin ihan kaikille, mutta täällä on ollu tapana merkitä yhdistyksen jäsenyyden lunastaneet noilla mustilla siivillä.

    Siivillä myös muistutellaa jäsenyyden uusimistarpeesta muuttamalla ne yleensä alkuvuodesta punasiks - jäsenyyden on perinteisesti voinu uusia alkavan vuoden helmikuun loppuun mennessä, jonka jälkeen vanhat jäsenyydet katkaistaan ja sitten julkaistaan kunkin vuoden jäsenedut.

    MotOrg ry:n jäsenyydellä saa etuosto-oikeuden yhdistyksen järjestämiin ajoharjoittelu- ja muihin tapahtumiin ja alennuksia useista moottoripyöräilijälle mieluisista liikkeistä ja palveluista ympäri Suomen.

    Tässä samalla vähä tiivistelmää meiningistä, jos joku muukin sattuu lukee
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  12.  
  13. #12
    Foorumilla on oma osio
    "MotOrg ry:n sisäinen osio"
    ja sinne pääsee vain MotOrg ry:n jäsenyyden omaavat foorumin käyttäjät.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!