Se on Telelever, hossack keulan bmw variaatio.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Etuhaarukka tuettu tukivarrella. Jousi/iskari myös siinä tukivarren ja rungon välissä. Etuhaarukan päässä pallonivel.
Suzuki Solifer R -88, Honda Monkey -96, Kawasaki KMX 125 -93, Honda VF 750C -96, Suzuki TL1000S -97, BMW K1200S -05
Mitä etua moisella ratkaisulla oikein on haettu ?
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. ER-5 (taas!), Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
Noissa on laturiki hihnalla keulan puolella
Onhan tuo keula paljon tukevampi kun tukivarsi ottaa voimia vastaan pitkittäissuunnassa haarukan puolivälissä, kantaa etupään painon ja haarukka toimii vaan joustoliikkeen ohjurina/vaimentajana.
Taidan katella itsellekin R 850 R:ää keväällä
Suzuki Solifer R -88, Honda Monkey -96, Kawasaki KMX 125 -93, Honda VF 750C -96, Suzuki TL1000S -97, BMW K1200S -05
Se ei sukella jarruttaessa samalla tavalla kuin perinteinen keula. Noissa maastommissa malleissa toisaalta vähän hassu kun on tottunut hyödyntämään sitä liikettä mutta toisaalta pattiin jarruttaessa hämmentävän rauhallinen.
En tiedä tykkäänkö varsinaisesti mutta on siinä puolensa ja saa pyörän pidettyä tosi lyhyenä vaikka olisi vähän pitemmät joustot.
Suzuki SV1000 nakumalli tai S-malli korotetulla tangolla. Kannattaa harkita ja käydä katsomassa. Tai SV650, jos ei tonnista halua. Tonnisissa lienee ruisku kaikissa vuosimalleissa.
SV 1000
Syystä tai toisesta en ole koskaan nähnyt tuosta SV:stä nakuversiota myynnissä tai muuallakaanPelkästään sitä mulkosilmäkyykkyä.
Juu, jos olisi talli ja aikaa...
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. ER-5 (taas!), Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5