Pitäisi askarrella uusi kesävuori vanhaan ajotakkiin. Adventure takki ajalta ennen termin keksimistä. Suojaimet on vuoriosaan ommelluissa taskuissa. Goretexi on vaan pelkkä pintakangas ja sivutaskut. Mistä saa suojainsetin, siinähän se kysymys oikeastaan on?
Googlaa D3O suoja
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Itse just tänä kesänä päivitin tuon tixtex-ajopukuni suojasetin (olka, kyynär, lonkka, polvi, selkä, rinta) D3O suojiin ja kyllähän muuten ajomukavuus nousi ihan toisiin sfääreihin! Pehmoset suojat muotoutuu täysin huomaamatta on se käsi/jalka koukussa tahi suorana = suojat ei enää paina mistään kohtaa tasan pätkän vertaa
Toki tuossa samalla nousi suojauksen tasokin kun nuo asun mukana tulleet alkup. mitkälie nostettiin level 2. Ja noiden kokemusten avittamana päivitin sitten vielä erilliset ajofarkutkin (lonkka, polvi) niin nyt kehtaa nuilla kävellä jo kaupungillakin ilman että ne suojat sieltä polvistakaan epäsiisteinä törröttelee. Toivottavasti tuota suojasettiä ei vaan ikinä joudu käytännössä testaamaan, nyt jo 23 ajokautta takana ja yhä siellä "ei vielä" ryhmässä![]()
- Pyörä myyty jo pois -
WhatsApp Image 2023-10-14 at 16.53.28.jpg
Jos käytetyt kelpaa niin mulla ois tommonen setti. Selkä- ja kyynärsuojat on mallia Powertector ja olkapalat Leidel&Kracht LK-2. Purettu mun vanhasta MP-asun takista ennenkun heitin sen roskiin joten uusia eivät ole mutteivat mitään maksakaan. Nouto Vääksystä tai postitus vastaanottajan piikkiin esim Mobilepay.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Hah, tyhmäkin viisastuu väkisin. Level2:t sisään niin saa hihoihin katu-uskottavaa täytettä, tyhjänä lepattaa ikävästi![]()