Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Kuten ehkä monet tietää, minä ja usea muu foorumilainen on käynyt monta kertaa Cannonball Bike Runissa. Kyseessä on todella upea suunnistustapahtuma, jossa päivällä ajetaan ennalta tiedusteltuja mutkateitä ja iltaisin biletetään hauskassa seurassa. Reissut on todella hauskoja ja porukka kertakaikkiaan mahtavaa.

Ensi vuonna on 20. juhlavuosi ja reissu on 29.6.-7.7. Brnosta Istanbulin kautta Sunny Beachille, mikä kuulostaa todella eeppiseltä. Järjestäjä koittaa hoitaa myös pohjoiseen pyörän kuljetuspalveluita, toinen varteenotettava vaihtoehto on lentämällä paikalle ja pyörän vuokraaminen. Tapahtumainfo täällä: https://cannonballism.com/cannonball-bike-run-2024/

Koska kaikki ukkoontuu 20 vuoden aikana, järjestäjä tarjoaa tapahtuman jatkuvuuden turvaamiseksi alle 28-vuotiaille mahdollisuuden saada 600 euron alennus reissusta. Ei tartte muuta kuin jakaa someen kaikkea settiä matkan varrelta. Lisätietoa täällä: https://cannonballism.com/young-rider-initiative/

Jos olet halunnut kokea jotain todella makeaa, kannattaa tutustua. Ja nyt ihan erityisesti, jos mahdut alle kakskasin ikähaarukkaan!

(Järjestäjällä on myös referral-alennus, mutta mä tiedän, etten pääse osallistumaan töiden vuoksi. Mutta jos haluat antaa jollekin muulle foorumilaiselle rabattia, voi heidän nimiään ilmoittaa oman ilmon yhteydessä. Lähtijät laittakoot alle kuittauksensa)
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Tästä muuten sekavaa settiä meikäläisen, JMH:n ja Vahvajussin ekasta reissusta: http://www.moottoripyora.org/keskust...Bike-Run-2015/
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Nyt -kun CBR-promoottori on jakanut korttinsa, minä voisin voimakkaasti harkita tätä, vähintään ”once in a lifetime” wetona… -toki tuo junnuluokitus (young rider initiative) ei minun kohdalla natsaa, taitaa olla elämä ennemminkin ehtoopuolella (jos/kun peiliin katsoo )
    Olisko 1-2 halukasta örkkiä messiin - jaettu ilo on jaettu ilo - mentaliteetilla?! Jos, niin lukitaan setti.
    Tähän lankaan Hep (tai privaa) - ns. ducatistat etusijalla - mutta ei mikään ehdoton vaatimus: ennemminkin ”italialais-latino” mentaliteetilla asennoituvat sosiaaliset henkilöt ”kuvauksella” - sillä on ennenkin toimeentultu…
    MAD (mean absolute deviation)
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Motoristo kirjoitti Katso viesti
    Nyt -kun CBR-promoottori on jakanut korttinsa, minä voisin voimakkaasti harkita tätä, vähintään ”once in a lifetime” wetona… -toki tuo junnuluokitus (young rider initiative) ei minun kohdalla natsaa, taitaa olla elämä ennemminkin ehtoopuolella (jos/kun peiliin katsoo )
    Olisko 1-2 halukasta örkkiä messiin - jaettu ilo on jaettu ilo - mentaliteetilla?! Jos, niin lukitaan setti.
    Tähän lankaan Hep (tai privaa) - ns. ducatistat etusijalla - mutta ei mikään ehdoton vaatimus: ennemminkin ”italialais-latino” mentaliteetilla asennoituvat sosiaaliset henkilöt ”kuvauksella” - sillä on ennenkin toimeentultu…
    Et sä nuorene. Sinne vain. Jos on paha ikänäkö, niin tankkiin teipatusta tiekirjasta suunnistaminen menee jännäksi . Tätäkin on nähty, ja loppubileisiin on tultu.

Oma mielenkiinto kesän kohdalla on ehkäpä muissa tapahtumissa, mutta paluu kuulaamaan kummittelee aina välillä. Millään muilla reissuilla ei ole imeytynyt touhuun mukaan samalla tavalla, että päivät alkavat mennä sekaisin ja arkielämä jää kauas taakse.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    ^Muistaakseni Vahvajussi saatiin lopullisesti mukaan JMH:n kommentilla "Lähde, kun vielä voit luottaa pieruihisi"

Ja siitä yleisestä meiningistä, oon käynyt ajamassa vissiin 5 tai 6 kertaa ja kaksi kertaa pelkästään loppubileissä kuokkimassa, kun ei ole ehtinyt muilta kiireiltä messiin. Ensi vuonna on tarkoitus lähteä alkutsembaloihin moikkaamaan kavereita ja toivottamaan hyvää reissua.

6.  
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    6? 15, 17, 18, 20, 21 & 22 (muistaakseni, haha)

Mulla 4: 15, 17, 19 & 21

Edit, ja se kuula johon ilmoittaudut kasiärrällä, siihen tulen mukaan. Lupaan ja vannon.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.