Lisää, enemmän, vähemmän jne. Uusi 1300 Gessu on esitelty.
https://www.youtube.com/watch?v=hCHJozVbrJA
https://www.motorcycle.com/bikes/new...-look-44595007
Tilatkaa jo!
.
ei kyllä mitään ostokuumetta herätä..
mennään vielä vanhalla.![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Minun makuun näyttää ihan liikaa joltain Hondalta… Pitää ehkä nähdä livenä, mutta kuvissa ei sykähdytä.
HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r
Ex
Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
Monta kuutiota Gessussa on 2029...
Jossain vaiheessa kasvun täytyy loppua.
Epäilemättä hyvä pyörä Euroopan kiertämiseen
Mutta tällaiselle 200 km radiuksella kiertelevälle aivan turhan isokokoinen. Ja liikaa elektroniikkaa ladattu sisuksiin.
Hiukan egkä vaikuttaa mielipiteeseen sekin, että 30 kE ylimääräistä näyttäisi puuttuvan lompakosta![]()
tässä on selvästi nyt uusin sukupolvi mp:stä, eli ensimmäisiä joissa on turva-elektroniikkaa kuten tutka eteen ja taakse, blindspot monitori ja hälytys/jarrutus edessä menijöistä. Lisänee turvallisuutta ihan hyvin.
lisäksi kevennetty ja mielestäni jopa pienennetty edellisestä hindenburgista.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Ei minulla tuollaiseen varaa ole mutta jonkun tonnin olen nykyisellä mallilla ajanut ja onhan se törkeän kykenevä peli noin mukavaksi pyöräksi. Jos ne on siitä saaneet painoa pois ja parannettua, saatan hyvinkin olla kiinnostunut ostamaan tuollaisen joskus käytettynä.
Ei ole ensimmäinen mp, jossa nämä turvavarusteet on mutta ihan hyvä, että lisääntyvät ja sitä kautta elektroniikan hinta muuttuu edullisemmaksi.tässä on selvästi nyt uusin sukupolvi mp:stä, eli ensimmäisiä joissa on turva-elektroniikkaa kuten tutka eteen ja taakse, blindspot monitori ja hälytys/jarrutus edessä menijöistä. Lisänee turvallisuutta ihan hyvin.
-- Brake later and open the gas earlier --
jos nyt oikein oon tutkinut tuota niin vilkut on peileissä? mitähän net maksaa jos tuon kaataa jossain soralla? varmaan tosi edulliset.
mutta ei tuo muotoilu kyllä mitenkään hivele meikäläisen silmiä. ja etuvalo. miten siitä on saatu tuollainen, edellinen oli suorastaan kaunis kun tuohon vertaapi. tuo uusi muistuttaa parkkeineen nelostiellä vastaantulevia kiinalaisia lisävaloja.
mieleen tulee ensimmäisenä jokin supermoto tuosta muotoilusta. ainakin tuon ekassa postauksessa olevasta toisesta linkistä ja siinä olevasta valkoisesta karvalakkiversiosta.
kaveri oli tänään käynyt katsomassa livenä, sanoi että kun vierekkäin oli tuo uusi ja vieressä vanha malli triple blackkinä, niin vanha olisi lähtenyt mukaan mieluummin..
ei edelleenkään ostohaluja herätä millään tavoin.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
NYT BMW HP2 SPORT 2008
ex BMW S1000XR
ex Ducati Multistrada 1200 S
ex Kawasaki ZZR1400
ex BMW Megamoto
TM:n netissä oli juttu ja loppukommentti:
BMW R 1300 GS on haasteen edessä, kun se yrittää päihittää suosittuun edeltäjänsä.
Koeajon perusteella on todettava, että se myös täyttää odotukset: uusi R 1300 GS on todella pystyvä pyörä mukavaa ajoon ja matkantekoon kaikenlaisilla tieosuuksilla.
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/21...natti-odottaa/
Takaisinkutsuja srarttireleestä ja Vario-laukuista.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset...1-f4d10bf8fd03
https://www.youtube.com/user/mtubeist
Onhan ne sitä parantaneet. Tykkään kauheasti poislukien tuulilasista kun melkein pakko pitää pappa-asennossa sitä maantienopeuksissa kun tuuli osuu niin häijysti kypärään. Yhä niin mukava että pärjää vanhalle pakettiautolle pikku sateessakin mutta uutuutena siinä on myös henkinen ei-pappa-asento. Hillitsimet kun ottaa pois, maineeltaan maailman tylsin mopo keulii majesteetillisesti pelkällä voimalla vielä vajaan satasen vauhdissa ja muutenkin siihen on tullut sellaista leikkisyyttä että se yllyttää vähän perseilemään.
Adaptiivinen vakkari on liikenteen seassa tosi mukava mutta siitä on iloa myös silloin kun on lukenut täältä liikaa juttuja siitä että moottoripyorää voi ohjata ainoastaan vastaohjauksella. Yllättävän mutkaista tietä pääsee kädet tankilla kun saa juonesta kiinni. Pyörän koko huomioiden perus maastopätkää on tosi kiva ajella, kone vetää tasaisesti ja kytkimellä on helppo hienosäätää. Koneen leveydestä ei mihinkään pääse mutta vastapuolena on sitten painopisteen mataluus. Etenkin hitaassa ajossa esimerkiksi Bemarin oma F900GS ja aika maastokelpoisessa maineessa oleva Tenere 700 vaatii molemmat kuskilta enemmän työtä yläpainoisuutensa vuoksi. Toki sitten kun pyörä on upoksissa jossain, on vekottimen omamassa kiinnostavampi tieto.