Nyt kun off season on virallisesti käynnistetty niin pyöräytetään käyntiin porukka ajelut.
Lähtö Pitkäkosken majalta klo 12.00 lauantaina.
Eli tuolta: https://maps.app.goo.gl/mRaXN6KiiUz82Qih8
Paikallis opas on rekrytty näyttämään polkua. Hakusessa on myös kahvi rahat hallitukselta.
Tämä on siis kaikille avoin kutsu ja tulkaahan mukaan matalalla kynnyksellä.
Laittakaa alle hep tai jotain niin tiedetään paljon porukkaa on tulossa mukaan.
Nähdään![]()
Elämä on onneksi mutkikasta
Hep.
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Jos, ja vain jos mukana on muitakin luomufillaristeja, niin otetaan harkintaan. Muutoin jätän paskan kunnon omaavana sähköfillaristien kiusaamisen myöhempään ajankohtaan![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Pärjääkö gravelilla, vai tarviiko maasturin?
Mennäänkö mettään vai pysytäänkö tiellä?
Pysähytäänkö välillä vai painetaanko veren maku suussa?
Tarviiko sähköavusteen vai pysyykö luomulla perässä huonolla kunnolla?
Nimimerkillä: Tehään vaan pieni palauttava alle 30min lenkki![]()
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
#AdvAuntie
Kärsin samankaltaisesta kalustovajeesta. Voidaan heittää oma gravel lenkki ja yritetään päätyä kahville samaan aikaan maastoilijoiden kanssa. Voidaan etsiä nopeampia ajolinjoja vaihtoehtoiselle työmatkalle. Tänäkin aamuna tulin tuon lähtöpaikan ohi.
Mä tuun tohon Gravel-letkaan jos ei mitään ihan hirveetä vastoinkäymistä ilmaannu.
Oliko pieni palauttava 30min lenkki Mahdollisesti Alastarossa![]()
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Mä tuun gravel letkaan sillä varauksella, että keuhkot toimii koronan jäljiltä.
"Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
Arviolta minkälaista keskaria tämä gravelletka etenee?
Pitääkös tässä perustaa orgiin mtb-alajaoston lisäksi gravel-osasto, kun varjoletkasta saattaa tulla pidempi kuin pääeventistäkumpikin letka kiinnostaa, mutta jo menoa sovittu
Kyllähän se alle neljänkympin jää. Sanoisin, että vauhti on hitaimman mukaan. Tuolla on kuitenkin muutakin kulkijaa niin vauhti voi hidastua entisestään. Itse olen ottamassa tätä sosiaalisena tapahtumana. Jos siltä tuntuu niin sitten kotimatkalla voi vetää hapot jalkoihin ja veren suuhun.
Oma kulkine on valmistajan mukaan kaupunkipyörä, joku sanoisi hybridi ja joku suoratanko gravel. Sillä ei pääse minun jaloilla ja keuhkoilla yli neljää kymppiä kuin alamäessä.
Erittäin hyvin ja kitkattomasti sujuneen lajiin tutustumisen jälkeen voisin tulla tänne mukaan.
Lajin helppous viehättää.
Jopo
Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.
Soininen racing
Gravel vajaan neljänkympin keskarilla. Nyt on mm kyytiä luvassa. Veikkaan että liikkeelläolokeskari on aika tarkkaan 20. Mikä on mun mielestä retkipyöräilyn ja sporttisemman polkemisen raja. Mutta hitaimman ehdoilla mennään. Ja mulla on 25 kilsaa siirtymää starttipaikalle ja varmaan toinen 25 kotimatkaa tapahtuman jälkeen. Niin eiköhän Lauantaina kaikki saa polkea tarpeeksi
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Mä voin tulla siihen kahvitaukoletkaan, jos sinne kahvipaikalle pääsee autolla?![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Viides ja kuudes kolonna.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kyllä Alastaro oli vahvasti läsnä...
Ei mennä kauheen kovaa, tai no hätäsimmät saa mennä eeltä ja minä tuun sitte ihan omia vauhteja vaikka perässä. Tai sit miun pitää ottaa sähköversio, että pysyn perässä.
Kyllä se 20 keskari on jo aika napakka mulle, mut en kyl muista miten mäkistä sielä päin on.
Meijän huudeilla siihen saa polkee jo ihan irveellä, koska ylämäkee on ja on ja on.
En kyl meinaa ajaa yli 50 km lähtöpaikalle, että tuun autolla vähän lähemmäks![]()
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
#AdvAuntie
Hyvä reissu niin pitkään kuin sitä kesti. Yksi suunnistuspummi ja yksi vaihtoehtoisen reitin valinnasta aiheutunut käännös. Kellon mukaan huippunopeus 44.8 km/h, keskinopeus oli speksissä, alle 40 km/h.
Erityskiitos heipalle kotimatkasta.
Vittu että oli kivaa.
Gravel porukka kyllä luovutti aika aikaisin.
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Reidet hapoilla samoin tein. Toissapäivän patikointi haastavassa maastossa tuntui. Siinä vaiheessa kun keulilta kuului, nyt kokeillaan huiput, meni palkokasvi nenään 😄 Mikä kettu siinä on, että pitää kokoaika mennä täysii.
Noh... Toiset ajaa 200km viikossa ja minä ajan sen kahessa vuodessa, että tasotusta saattas ehkä kaivata
Onneks olin autolla vielä lähellä, niin saatiin pyörä kyytiin ja ukko kotiin. Pitkä ois ollu matka talutella.
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
#AdvAuntie
Olipas mukava lenkki, valo vaan meinas loppua vähän kesken vaikka intoo vielä olis ollu.
Kiitokset kaikille seurasta, veturille reitistä ja kokeneemmille vinkeistä. Eipä olis tullu mieleenkään lähtä itekseen yrittämään ajamalla muutamaa noista paikoista, mutta helpostihan ne meni, kun näki miten kokeneemmat veti niistä edellä.
Superbike #7
Kiitos vain sorakuskeille, aavikkovälitys riitti 39kmh tahtiin.
Muuten mursu rullasikin hyvin muiden joukossa.
Liikkuva shikaani