Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Päivää, eli homma lyhyesti. Kotari ollu alla reilun kuukauden verran ja alkanut kytkin temppuilemaan. Eli pidempään kun joutuu sahaamaan liikennevaloissa (kuumenee) kytkin ei halua palauttaa pienillä vaihteillä 1-3, eli jää välillä ”huutamaan ”. Jotain vippas konsteja ? Asia numero 2. Sähköstartti ei toimi, ei ole tosin minun aikana toiminutkaan. Starttinappula antaa virtaa, mutta ei mitään eloa. Iso projekti korjata? Alkaa riittää polkeminen käyntiin 😅
  2. #2
    2. Startti toimii sähköllä. Ei muuta kun kytkärin ja yleismittarin avulla mittailemaan mihin saakka sähköä menee ja jos menee perille saakka, niin pääseekö se sieltä pois.
    Jännitehäviöt kannattaa myös mitata.
  3. #3
    En halua v-tuilla mutta hieman epäselvä vikakuvaus.

    Jos 'starttinappula antaa virtaa' tarkoittaa, että sieltä tulee sähkö solenoidille, niin joko solenoidi ei toimi tai starttimoottori on rikki. Helpointa testata antamalla startin napoihin ulkoiselta akulta suoraan virtuoosia.

    Se eka vika: eli pysähtyessä kun painaa kytkimen pohjaan, niin sen jälkeen kytkin 'ei ota' vaan kierrokset nousee ilman vastaavaa nousua ajonopeudessa?
  4. #4
    Kiitos vastauksista! Ja vittuilla saa 😅 juuri näin, eli pysähtyessä kytkin ei palaudu kunnol ja kierrokset jää vähän kiertämään, ei mitenkään pahasti…. Ja kyllä ”starttinappulasta” tulee sähkö, kokeilin yleismittarilla eli seuraavaa paikkaa testaamaa 👍🏼
  5.  
  6. #5
    Lainaa Hauiskääntö55 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vastauksista! Ja vittuilla saa  juuri näin, eli pysähtyessä kytkin ei palaudu kunnol ja kierrokset jää vähän kiertämään, ei mitenkään pahasti…. Ja kyllä ”starttinappulasta” tulee sähkö, kokeilin yleismittarilla eli seuraavaa paikkaa testaamaa 
    Siis paikallaan seistessä jää kierrokset ylös? Sitä vikaa hakisin kaasareista/ilmavuodosta.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?