Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Moikka,

    Ostin Cobartilta K1200GT:n vuodelta 2007.
    Pyörä kaatunut vasemmalle kyljelle joten pieniä raahausjälkiä vasemmassa kyljessä.
    Ongelmana on että ABS:n vikavalo palaa. Onko kenelläkään tietoa mikä voi olla ongelma vai riittäisikö pelkkä vikakoodien luku ja kuittaaminen? Pyörä sijaitsee Nurmijärvellä ja ei ole vielä rekisteröintikatsastettu kyseisen ongelman takia. Pyörässä on gen 4 ABS systeemi eli ei ole servojarruja.

    Kiitoksella otan ohjeita/apua vastaan.

    T:Supertuke
  2. #2
    Jos vikakoodi kertoo, että ABS yksikössä on vikaa, niin Elehuolto korjaa yksikön kuntoon.
    Vikakoodit 5DF0, 5DF1.
    https://www.elehuolto.fi/abs-jarrut/...-jarrut-bmw-mp
    Pekka
  3. #3
    Kai sillä on kuitenkin ajettu hieman eikä vaan ihmetellä kun valo palaa heti kun koneen käynnistää?
  4. #4
    Pyörä ajettu siirtokilvillä Turun Cobartilta Nurmijärvelle.
  5. #5
    Kaatuneessa pyörässä kannattaa tietty katsoa ettei abs-anturit tai niiden hammaskehät ole ottanut osumaa. Ja jossain bemarimalleissa on nestemääräanturi, kannattaa katsoa että nestemäärät on ok. Muuten varmaan helpoin tie eteenpäin olisi saada ne vikakoodit luettua.
  6. #6
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    Kai sillä on kuitenkin ajettu hieman eikä vaan ihmetellä kun valo palaa heti kun koneen käynnistää?
    Lainaa Supertuke kirjoitti Katso viesti
    Pyörä ajettu siirtokilvillä Turun Cobartilta Nurmijärvelle.
    Se siis syttyy, joka kerran jölkeen ku sammuttaa pyörän. Ja sammu kun ajaa pari metrii...
    Jos siis toimii
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  7. #7
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Se siis syttyy, joka kerran jölkeen ku sammuttaa pyörän. Ja sammu kun ajaa pari metrii...
    Jos siis toimii
    Ei sammu ollenkaan.
  8. #8
    Palaako jarruvalo koko ajan?
  9. #9
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    Palaako jarruvalo koko ajan?
    En ole tarkastanut mutta epäilen ettei, cruise sammui kuitenkin kun näpäytti jarruvipua.
  10. #10
    Minkä ikäinen akku? Mulla K1200RS:ssä vilkutti abseja kun akun jännite ei enää riittänyt järjestelmän resetointiin. Korjaantui akun vaihdolla
    BMW K1200rs
  11. #11
    Akku on mittarin mukaan ihan hyvä ja kunnossa. Akun ikää en pysty sanomaan koska laite ostettu perjantaina.
  12. #12
    Lainaa Supertuke kirjoitti Katso viesti
    Akku on mittarin mukaan ihan hyvä ja kunnossa. Akun ikää en pysty sanomaan koska laite ostettu perjantaina.
    Volttimittarin? Vai ihan kuormitustesterin?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  13. #13
    Ihan perus mittarilla on mitattu.
    Olisiko lähistöllä kenelläkään vikakoodinlukijaa/halua tulla lukemaan vikakoodit korvausta vastaan?
    K1300R ja K1600GT
  14. #14
    Lainaa Supertuke kirjoitti Katso viesti
    Ihan perus mittarilla on mitattu.
    Olisiko lähistöllä kenelläkään vikakoodinlukijaa/halua tulla lukemaan vikakoodit korvausta vastaan?
    Minä voin tulla. Soita mulle.
    Pekka
  15. #15
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Minä voin tulla. Soita mulle.
    Laitoin sinulle yksityisviestin.
    K1300R ja K1600GT
  16. #16
    Pekkavee kävi vierailulla ja absin pumpun moottori siellä ilmoitteli viasta.
    Tilasin Ford Focuksen abs pumpun josta moottorin voi laittaa tuohon Bemariin (ovat samat).
    K1300R ja K1600GT
  17.  
  18. #17
    Tuolla on tarinaa siitä ABS yksikön moottorin vaihdosta.
    https://www.youtube.com/watch?v=QiRz...nnel=RandomCol
    Pekka