Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 44:een 44:sta
  1. #31
    Miksi sen täyttysi olla purkamisen/kassamisen välien aika levällään pitkin huoneita,
    moottoori mahtuu osinan helposti isoon pahvilaatikkoon tai max 2 muovissen "muuttollatikoon"
    osina ei painokaan ole esteenä latikoihin puhtaan pinoamiselle,
    ja jos pari laatikkoa ei voi seistä jossain kohdin muutamaa viikkoa niin kanttaa keskustella
    muiden samassa talodessa olevien kanssa asoista
    2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
    2013Joensuu 2X1Maili
    2013Lappenranta S7X1Maili
    2014Lappenranta S 6X1Maili
    2015Halli6X1Maili
    2015Lappenranta K 17X1Maili
    2015Kauhava17X1Maili
    2015Räyskälä27X1/4Maili
    2015Lappenranta S 3X1Maili
  2. #32
    Aika mielenkiintoinen tuoksu tulee sisään kannetusta moottorista tai moottorinosista ( tai ihan kokonaisesta moottoripyörästä ).

    Opettelin tuon aikoinaan parikymppisenä purkamalla nelikurkkuisen Holleyn kylpyhuoneessa.

    Oppia ikävä kaikki.

    Sitten on toinen asia, mikäli kodin pitää haista autotallilta.
  3. #33
    Lainaa vstrom kirjoitti Katso viesti
    Aika mielenkiintoinen tuoksu tulee sisään kannetusta moottorista tai moottorinosista ( tai ihan kokonaisesta moottoripyörästä ).

    Opettelin tuon aikoinaan parikymppisenä purkamalla nelikurkkuisen Holleyn kylpyhuoneessa.

    Oppia ikävä kaikki.

    Sitten on toinen asia, mikäli kodin pitää haista autotallilta.

    Jep mutta miksi pitäisi säilö likasia osia kun ne kuitenmkin pitää putsatta

    ja jos opskelu ikä vaikuttaa jotenkin niin ensmäinen auton moottori oli
    eteisen laittilla muovin päällä osinan kun sen siihen sillon 10 vanhan paloitelli
    hetken haiskahtta mutta kun osta on käynnyt pihlla putsattavan niin ei enään

    sitten on toki eri juttu jos sisälle kanttaa jotain mitä ei ole putsattu eikä purkamisen jälkeen putsata
    haju on sitä luokaa että lentää pihalle omasta toimesta

    E: no jokainen tekee omillan mitä tekee
    ihan vaan maholisia tapoja totettua remonti
    oma toimisesti halvemalla koitta vinaktaa
    jää usein ihmisiltä huomaamatta vaihto ehtoja
    2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
    2013Joensuu 2X1Maili
    2013Lappenranta S7X1Maili
    2014Lappenranta S 6X1Maili
    2015Halli6X1Maili
    2015Lappenranta K 17X1Maili
    2015Kauhava17X1Maili
    2015Räyskälä27X1/4Maili
    2015Lappenranta S 3X1Maili
  4. #34
    [QUOTE=1340R86;6750873
    sitten on toki eri juttu jos sisälle kanttaa jotain mitä ei ole putsattu eikä purkamisen jälkeen putsata
    haju on sitä luokaa että lentää pihalle omasta toimesta
    [/QUOTE]

    Mielenkiinnolla kuulisin, millä mp:stä, moottorista ja useimmista koneenosista saa puhdistettua niille ominaisen hajun, josta merkittävä osa aiheutuu polttoaineen ja pakokaasun sekä erilaisten kemikaalien hajusta?

    Ellet tiedä mistä kirjoitan, niin vie vaikka kuinka kuurattu mopo kotiin sisälle. Pitää olla aistivammainen, ettei käry häiritse.
  5. #35
    Näytti olevan pyörä myynnissä nettimotossa, joten nyt kaikki kynnelle kykenevät seteliä pöytään ja rakentelemaan siitä pyörä olohuoneessa tai parkkiruudussa.
  6. #36
    Hyvä, että asiat on mietitty kunnolla, mutta öljyproppu ei ole vielä auennut

    Lainaa Nomad kirjoitti Katso viesti
    Näytti olevan pyörä myynnissä nettimotossa, joten nyt kaikki kynnelle kykenevät seteliä pöytään ja rakentelemaan siitä pyörä olohuoneessa tai parkkiruudussa.
    Hyviä pyöriä ei tarvitse rakentaa, ne on hyviä jo tehtaalta tullessaan
    Jaa...
  7. #37
    Kaverin pyörää korjatessa todettiin, että sen pyörän arvo on toimivana vähän yli tonnin, vaihtomoottori maksaa yli tonnin ja pelkkä kampiakseli maksaa yli tonnin.

    Jos kolina tulee sulaneesta kiertokangen laakerista/väljäksi menneestä kiertokangen alapäästä, niin varsin todennäköisesti myös kampiakseli on kulunut pilalle.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
  8. #38
    laitat myyntiin sen vaan niin joku innokas virolainen ostaa sen.

    jos ei ole kokemusta ei kannata alkaa ropaamaan, on olemassa myös se mahdollisuus että laitat rahaa ja se ei onnistu.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  9. #39
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa motskarimies123 kirjoitti Katso viesti
    2011 suzuki sv650s. 52tkm mittarissa. Menin hölmönä ajelemaan parin päivän ajan kun olin huomannut punasen merkkivalon välähtelevän sillon tällön, aina pari sec kerrallaan. Luulin että olis ollut jotain bensaruiskuihinn littyvää kun olin käyttänyt lisäainetta juuri ennen kun alko ongelmia tulemaan. En ollut huomannut öljylampun kuvaa. Noh, kone pitää melkosta kolinaa nyt, taitaa olla entinen kone tässä kohtaa. Mietin, että mikä olisi finansiaalisesti järkevin tapa toimia nyt, kun maksoin itse 5000 kauden kesän alkupuolella kyseisestä pyörästä. Kannattaako mun edes käyttää sitä katottavana vai myydä se jollekkin ketä sen haluaa ottaa tollasenaan. Oli muuten kunnossa oleva , lisähärveleinä on uudet istuimet ja yoshimuran kokoputkisto mut en jaksais alkaa irrottamaan osa kerrallaan ja myymään eteenpäin

    Laitoin sulle yksityisviestiä.
    Jopo

    Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

    Soininen racing
  10. #40
    Osaisko joku kertoa mitä tommosesta vois pyytää? Maksoin 5k itse. On koson vaihdemittari, uudet istuimet,yoshimuran kokoputkisto, A2 rekistöröity ja kahvasta rajoitettu, taitaa myös lineaariset vilkut olla jälkeenpäin asennettu. Pari ledivaloa lisätty myös etuvalojen sivuille.

    On siis 2011 ja 52tkm~ sv650s. Oletetaan nyt että kone on vaihtokunnossa. Ymmärrän että se vaiva itsessään ja uus kone tiputtaa melkosesti tosta. Sähköt yms toimii kun pitäis, eturengaskin just vaihdettu ja takarenkaassakin pintaa vielä, on ketjut ja rattaat hyvät. Jarrupaloissa kans jonkun verran pintaa riittää.
  11. #41
    Oletko harkinnut huutokauppaa?
  12. #42
    vaihdoitko niitä öljyjä? oliko siellä epämääräistä ainesta seassa?
    jos koneen laakerit on entiset, suomen ollessa niin pieni, ilmoittaisin tuon seikan että kone käy mutta pitää naputusta. ei yhden moisen keksinnön takia kannatta alkaa paskanjätkän mainetta ja vihamiehiä itselleen hankkimaan-nyt kun olet tätä täällä foorumillakin huudellut...

    yksi vaihtoehto on että purat sen osiksi ja myyt osa kerrallaan, noin uusia on vielä monta tien päällä, ja vaikka harvoin niistä perusosat hajoaa, kaikki muovinen menee helposti jonka moni ostaa mieluusti käytettynä kun uudet osat maksaa mansikoita.

    (kattelin nettimotosta, että vastaavia saa alta viidentonnin- joten pärrän arvo on aivan maksimisssaan (ehjänä) sen viisi tonnia. Et siitä nyt ihan hirveän korkealta putoa, vaikka tottakai tuo asia varmasti pännii todella paljon. jos pistät vikaisena myyntiin, voit pyytää pari tonnia. ja osina saanet sen jos jaksat vaan pärrän purkaa ja osia vuoden kaupitella. vaivaahan siitä on.
    tässä esimerkki; https://www.nettimoto.com/suzuki/sv/2937587
    pari vuotta vanhempi- mutta käytännössä sama-eikä tuota ole myyty tuolla 4500e pyynnillä...

    tässä linkki siihen, mitä tuommoisen suitsukkeen osista huudellaan: https://www.tori.fi/koko_suomi?q=suzuki+sv650&cg=0&w=3)
    Viimeksi muokannut: impala67; 27.11.2023 klo 09:49.
  13. #43
    Lainaa vstrom kirjoitti Katso viesti
    Mielenkiinnolla kuulisin, millä mp:stä, moottorista ja useimmista koneenosista saa puhdistettua niille ominaisen hajun, josta merkittävä osa aiheutuu polttoaineen ja pakokaasun sekä erilaisten kemikaalien hajusta?

    Ellet tiedä mistä kirjoitan, niin vie vaikka kuinka kuurattu mopo kotiin sisälle. Pitää olla aistivammainen, ettei käry häiritse.
    Dodanoin, minä säilyttelin useamman talven bemareita K100RS ja myöhemmin K1200S sisällä olohuoneesta kulman takana. Yks talvi sitten taloon muutti uusioperheen muodossa nykyinen emäntä ja kaks teinityttöä. Voin sanoa että jos olisi haissut, olisin saanut siitä kyllä kuulla painokkaasti!.
    No okei, suoraan ajosta, jäähtyneenä ja peruspesu hoidettuna, päivän yleensä haisi pensalle. Ymmärtääkseni vaan pensahöyryt lämpölaajeni huoneenlämpöön ja tulivat huohottimen kautta sisätiloihin. Mutta vain vuorokaudeksi.
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  14.  
  15. #44
    Lainaa ajvaara kirjoitti Katso viesti
    Dodanoin, minä säilyttelin useamman talven bemareita K100RS ja myöhemmin K1200S sisällä olohuoneesta kulman takana. Yks talvi sitten taloon muutti uusioperheen muodossa nykyinen emäntä ja kaks teinityttöä. Voin sanoa että jos olisi haissut, olisin saanut siitä kyllä kuulla painokkaasti!.
    No okei, suoraan ajosta, jäähtyneenä ja peruspesu hoidettuna, päivän yleensä haisi pensalle. Ymmärtääkseni vaan pensahöyryt lämpölaajeni huoneenlämpöön ja tulivat huohottimen kautta sisätiloihin. Mutta vain vuorokaudeksi.
    Makuasioista ei sovi kiistellä, edes siitä kuinka hyvältä renkaat tuoksuvat bensan haihduttua huoneilmaan.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12