Miksi sen täyttysi olla purkamisen/kassamisen välien aika levällään pitkin huoneita,
moottoori mahtuu osinan helposti isoon pahvilaatikkoon tai max 2 muovissen "muuttollatikoon"
osina ei painokaan ole esteenä latikoihin puhtaan pinoamiselle,
ja jos pari laatikkoa ei voi seistä jossain kohdin muutamaa viikkoa niin kanttaa keskustella
muiden samassa talodessa olevien kanssa asoista
2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S 6X1Maili
2015Halli6X1Maili
2015Lappenranta K 17X1Maili
2015Kauhava17X1Maili
2015Räyskälä27X1/4Maili
2015Lappenranta S 3X1Maili
Aika mielenkiintoinen tuoksu tulee sisään kannetusta moottorista tai moottorinosista ( tai ihan kokonaisesta moottoripyörästä ).
Opettelin tuon aikoinaan parikymppisenä purkamalla nelikurkkuisen Holleyn kylpyhuoneessa.
Oppia ikävä kaikki.
Sitten on toinen asia, mikäli kodin pitää haista autotallilta.![]()
Jep mutta miksi pitäisi säilö likasia osia kun ne kuitenmkin pitää putsatta
ja jos opskelu ikä vaikuttaa jotenkin niin ensmäinen auton moottori oli
eteisen laittilla muovin päällä osinan kun sen siihen sillon 10 vanhan paloitelli
hetken haiskahtta mutta kun osta on käynnyt pihlla putsattavan niin ei enään
sitten on toki eri juttu jos sisälle kanttaa jotain mitä ei ole putsattu eikä purkamisen jälkeen putsata
haju on sitä luokaa että lentää pihalle omasta toimesta
E: no jokainen tekee omillan mitä tekee
ihan vaan maholisia tapoja totettua remonti
oma toimisesti halvemalla koitta vinaktaa
jää usein ihmisiltä huomaamatta vaihto ehtoja
2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S 6X1Maili
2015Halli6X1Maili
2015Lappenranta K 17X1Maili
2015Kauhava17X1Maili
2015Räyskälä27X1/4Maili
2015Lappenranta S 3X1Maili
[QUOTE=1340R86;6750873
sitten on toki eri juttu jos sisälle kanttaa jotain mitä ei ole putsattu eikä purkamisen jälkeen putsata
haju on sitä luokaa että lentää pihalle omasta toimesta
[/QUOTE]
Mielenkiinnolla kuulisin, millä mp:stä, moottorista ja useimmista koneenosista saa puhdistettua niille ominaisen hajun, josta merkittävä osa aiheutuu polttoaineen ja pakokaasun sekä erilaisten kemikaalien hajusta?
Ellet tiedä mistä kirjoitan, niin vie vaikka kuinka kuurattu mopo kotiin sisälle. Pitää olla aistivammainen, ettei käry häiritse.
Näytti olevan pyörä myynnissä nettimotossa, joten nyt kaikki kynnelle kykenevät seteliä pöytään ja rakentelemaan siitä pyörä olohuoneessa tai parkkiruudussa.
Kaverin pyörää korjatessa todettiin, että sen pyörän arvo on toimivana vähän yli tonnin, vaihtomoottori maksaa yli tonnin ja pelkkä kampiakseli maksaa yli tonnin.
Jos kolina tulee sulaneesta kiertokangen laakerista/väljäksi menneestä kiertokangen alapäästä, niin varsin todennäköisesti myös kampiakseli on kulunut pilalle.
RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
www.muoviluoti.fi
laitat myyntiin sen vaan niin joku innokas virolainen ostaa sen.
jos ei ole kokemusta ei kannata alkaa ropaamaan, on olemassa myös se mahdollisuus että laitat rahaa ja se ei onnistu.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Osaisko joku kertoa mitä tommosesta vois pyytää? Maksoin 5k itse. On koson vaihdemittari, uudet istuimet,yoshimuran kokoputkisto, A2 rekistöröity ja kahvasta rajoitettu, taitaa myös lineaariset vilkut olla jälkeenpäin asennettu. Pari ledivaloa lisätty myös etuvalojen sivuille.
On siis 2011 ja 52tkm~ sv650s. Oletetaan nyt että kone on vaihtokunnossa. Ymmärrän että se vaiva itsessään ja uus kone tiputtaa melkosesti tosta. Sähköt yms toimii kun pitäis, eturengaskin just vaihdettu ja takarenkaassakin pintaa vielä, on ketjut ja rattaat hyvät. Jarrupaloissa kans jonkun verran pintaa riittää.
Oletko harkinnut huutokauppaa?
vaihdoitko niitä öljyjä? oliko siellä epämääräistä ainesta seassa?
jos koneen laakerit on entiset, suomen ollessa niin pieni, ilmoittaisin tuon seikan että kone käy mutta pitää naputusta. ei yhden moisen keksinnön takia kannatta alkaa paskanjätkän mainetta ja vihamiehiä itselleen hankkimaan-nyt kun olet tätä täällä foorumillakin huudellut...
yksi vaihtoehto on että purat sen osiksi ja myyt osa kerrallaan, noin uusia on vielä monta tien päällä, ja vaikka harvoin niistä perusosat hajoaa, kaikki muovinen menee helposti jonka moni ostaa mieluusti käytettynä kun uudet osat maksaa mansikoita.
(kattelin nettimotosta, että vastaavia saa alta viidentonnin- joten pärrän arvo on aivan maksimisssaan (ehjänä) sen viisi tonnia. Et siitä nyt ihan hirveän korkealta putoa, vaikka tottakai tuo asia varmasti pännii todella paljon. jos pistät vikaisena myyntiin, voit pyytää pari tonnia. ja osina saanet sen jos jaksat vaan pärrän purkaa ja osia vuoden kaupitella. vaivaahan siitä on.
tässä esimerkki; https://www.nettimoto.com/suzuki/sv/2937587
pari vuotta vanhempi- mutta käytännössä sama-eikä tuota ole myyty tuolla 4500e pyynnillä...
tässä linkki siihen, mitä tuommoisen suitsukkeen osista huudellaan: https://www.tori.fi/koko_suomi?q=suzuki+sv650&cg=0&w=3)
Viimeksi muokannut: impala67; 27.11.2023 klo 09:49.
Dodanoin, minä säilyttelin useamman talven bemareita K100RS ja myöhemmin K1200S sisällä olohuoneesta kulman takana. Yks talvi sitten taloon muutti uusioperheen muodossa nykyinen emäntä ja kaks teinityttöä. Voin sanoa että jos olisi haissut, olisin saanut siitä kyllä kuulla painokkaasti!.
No okei, suoraan ajosta, jäähtyneenä ja peruspesu hoidettuna, päivän yleensä haisi pensalle. Ymmärtääkseni vaan pensahöyryt lämpölaajeni huoneenlämpöön ja tulivat huohottimen kautta sisätiloihin. Mutta vain vuorokaudeksi.
Antti
ex-BMW K100RS -85
ex-BMW K1200S -05