Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Kuuluukos muiden vesirosvon moottorista tikitys? Itselle Uusi hankinta niin kiinnitin nyt huomion pieneen tikitykseen,joka kuuluu enempi oikealta puolelta moottoria ja ei liity kytkimen rallatukseen. Pyörä toimii kaikin puolin ja öljyn seasta ei tullut ylimääräistä.
    Kuuntelin yuotubesta ääninäytteitä niin olen kuulevinani niissäkin saman tikityksen.
    Lainaa AT kirjoitti Katso viesti
    Kuuluukos muiden vesirosvon moottorista tikitys? Itselle Uusi hankinta niin kiinnitin nyt huomion pieneen tikitykseen,joka kuuluu enempi oikealta puolelta moottoria ja ei liity kytkimen rallatukseen. Pyörä toimii kaikin puolin ja öljyn seasta ei tullut ylimääräistä.
    Kuuntelin yuotubesta ääninäytteitä niin olen kuulevinani niissäkin saman tikityksen.
    Onko sellainen tsiksitys mikä kuuluu vain kylmänä vai kuuluuko myös lämpimänä?
    Jaa...
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    Onko sellainen tsiksitys mikä kuuluu vain kylmänä vai kuuluuko myös lämpimänä?
    Kuuluu kuumanakin.
    Polttoainepumpun tikitys?
    Jaa...
    En väitä vastaankaan,kyllähän joissakin autoissakin bensaruiskut napsuu äänekkäästi.
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    Polttoainepumpun tikitys?
    Eikös tuo ruiskun pumppu ole tankin sisällä = tuskin pahemmin sieltä mitään tikittelee ja silloinkin varmaan kuuluisi parhaiten pyörän päältä

Itse en ole kyllä tuossa omassani mitään tikityksiä havainnut, enempi nuo venat naputtaa ja pitäisikin tässä talven aikana nuokin varmaan säätää kohillleen, vitjan välykset tarkistaa jne. kuitenkin kohta jo 100tkm tuollakin maantietä takanapäin.
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Bensapumppu lähinnä surisee efi-koneissa, mutta suuttimet näissä tikittävät. Ne ovat tyypillisesti solenoidiventtiileitä, jotka avautuessaan/sulkeutuessaan päästävät tik/tik-äänen.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  8.  
    Siitä sen suuttimien tikityksen pystyy erottamaan mutta nyt askarruttanut ääni on luultavasti normaali venttiilikoneiston ääni.