Elikkä olis tarkoitus hommata tuo kyseinen pyörä rajoitettuna A2. Mietin että kuinka paha on jos 240kg painava pyörä rajoitetaan 35kw.
No sitten; minkälaista kokemusta ihmisiltä löytyy? on 2008 vuosimallia. On kuitenkin suzuki ja vissiin sama kone kun banditissa niin uskois olevan luotettava vehje? tarjosin 4500e, kuritukset hintaan mukaan. hieman alle 50tkm ajettuna ja tosiaan vuosimalli 2008. On huollettu uudet kulutusosat, venat tarkistettu.
Kuinka paha riippuu siitä mitä itse siltä hakee. Itse ajelin 25kw rajoitetulla (boksilla rajoitettu) 650 Banditilla aika pitkään ja lähipiiristä löytyi siihen aikaan myös GSX650F 2010 ilman rajoittimia.
Suurin ero kaasunvasteessa ja siinä ettei Bandit kulkenut 160 km/h kovempaa (testattu suljetulla alueella).
Banditin myin reilu 70tkm ajettuna eteenpäin eikä siinä ollut muuta kuin akun vaihto kerran perushuoltojen lisäksi. Oli ostettu uutena lähipiiriin, joten historia oli sitä edeltävältä ajalta tiedossa.
GSX on samalla lailla yhtä peruspyörä.
Nykyhinnoittelusta en tiedä mitään, kun en moneen vuoteen ole seurannut.
Edit. Enkä tuosta GSX:stä ole kuullut että mitään suurempaa olisi ollut, tosin ajomäärä taisi olla vähemmän kuin itsellä Banditissa.
Viimeksi muokannut: Woozie; 22.06.2023 klo 18:12.
Munamankeli kaurapuuromoottorilla
Ex. Suzuki GSF650SA -07
Kuvapeli 2019 seurantaexcel
Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
Meillä on juuri tuollainen pyörä ollut puolikymmentä vuotta.
Viime kesänä rajoitettiin valmiilla muutossarjalla A2:een pojalle.
Totta kai menohalut rajoittuu huomattavasti, mutta kyllä sillä silti mielikseen ajelee, ei rajoitettu teho mitään varsinaista ongelmaa muuten aiheuta.
Käsittääkseni malli on varsin kestävä, ainakin itse näin ymmärsin kun aikoinaan tietoa netistä hain. Muutenkin lähes pelkkää kehua.
Rajoittamattomana tykkäsin moottorin ominaisuuksista. Ei varmasti ole huono valinta.
Hinnat ei ole pudonneet yhtään 5 vuodessa.
DL650 V-Strom / GSX650F
Jos mökkilaiturin nokalla köllötellessä on luppoaikaa, niin kannattaa vilkaista myös näihin keskittynyt foorumi, jossa on vielä tätäkin palstaa enemmän tietoa näistä.
http://www.suzukibandit.org/index.php
Munamankeli kaurapuuromoottorilla
Ex. Suzuki GSF650SA -07
Kuvapeli 2019 seurantaexcel
Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
HiTec, se on kyllä totta !
Katsoin edellisen viestini jälkeen mitä noista nyt pyydetään ja joooma tuli aikoinaan vaihdossa autoon ja muistaakseni 3800 oli Nettimotossa pyynti, joskus kun olen katsonut niin 3500-4000 välillä on olleet. Nyt yksityisellä kaksi pyörää 4229 / 4950 ja liikkeissä kaksi 5480 - 5880.
DL650 V-Strom / GSX650F
No itsekin tuossa kaksi vuotta sitten keväällä myin wanhan 600cc pyöräni pois ja sain siitä 7v omistuksen jälkeen saman mitä siitä itse aikanaan maksoin. No tuon jälkeen alkoikin sitten sen sopivan iso-rosvon haku ja vuosi siinä vierähti ennen kuin löytyi se yksilö, josta tehtiinkin vuosi sitten kaupat. Juu, hiukka tuli hakumatkaa, mutta mitään järkeä maksaa näistä leluista ihan mitä tahansa pyyntejä vaikka kuinka kuumetta pukkaisikin
Toisaalta jos on suunnitelmissa pitää edes kauden tahi parin taukoa, niin pikkasen menee jo kiireen puolelle panna se oma mopo lihoiksi, ennen kuin inflaatio yms. taloudellinen tilanne alkaa ostajien taloutta nakertamaan ja mopokauppa jälleen hiljenemään. Nyt on niitä vimosia hetkiä myyjän yrittää saada niitä ns. lottovoittoja.
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Eiköhän nuo ammattimyyjät pistä pyörille sellaiset hinnat, joilla ne tekevät kauppansa? Ei ole liikkeen busineksen kannalta edullista seisottaa ylihinnoiteltua pyörää hallissa pitkiä aikoja. Poikkeuksia varmastikin on mutta näin tuo homma toimii. Pyörästä hyvitetään vaihtoon tullessa X€ ja se myydään eteenpäin X+Y€ hintaan.
-- Brake later and open the gas earlier --