Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Tulee noita Amerikan foorumeita seurattua niin on joissakin pyörissä lähtenyt ruuvit irtoomaan ja menneet ahtimen pyörijään, sehän vetää 160 000 rundia minuutissa. Kun putsaat ilmansuodattimen Max. 1000...3000 km välein niin tsekkaa nämä ruuvit. Laita momenttiin ja liimaa kierrelukitteella. Varmaan tulee recall tästä aiheesta?
    Ninja H2 2020
    V-Strom DL 650 2025
    exiä aika monta....
    Jollain ulkomaan foorumilla oli juttua näistä. Kerrottiin, että tehtaalla nuo ruuvit laitetaan kiinni punaisella Loctitella. Nämä irroinneista ruuveista aiheutuneet ahtimen damaget lienevät kotiseppien/amatihuoltojen aikaansaannoksia, jotka ovat avanneet ruuvit mutta eivät ole kiinnittäneet niitä Locktiten kanssa.
    -- Brake later and open the gas earlier --
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Jollain ulkomaan foorumilla oli juttua näistä. Kerrottiin, että tehtaalla nuo ruuvit laitetaan kiinni punaisella Loctitella. Nämä irroinneista ruuveista aiheutuneet ahtimen damaget lienevät kotiseppien/amatihuoltojen aikaansaannoksia, jotka ovat avanneet ruuvit mutta eivät ole kiinnittäneet niitä Locktiten kanssa.
    Olikos tuo punainen Locktite se kaikkein tiukin aine? Muistaakseni käytin mun edellisessä pyörässa sinistä lukitinta. Tulee varmaankin aika rumaa jälkeä jos ruuvi pääsee turboon.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  4.  
    Olikos tuo punainen Locktite se kaikkein tiukin aine? Muistaakseni käytin mun edellisessä pyörässa sinistä lukitinta. Tulee varmaankin aika rumaa jälkeä jos ruuvi pääsee turboon.
    Punainen Locktite taitaa olla keskiluja lukiteliima, joka kestää lämpöä aika hyvin. Sinistä olen käyttänyt kohteissa, jotka ei kuumene ja joita tarvitsee irroitella aina silloin tällöin.

Edit: En tiedä voiko Locktiten väristä sinänsä päätellä miten lujaa se on. Punaista näyttää olevan moneen lähtöön:
    https://www.etra.fi/fi/kemikaalit-e3...itteet-e340305

Pahimmillaan ahtimeen päätyvä ruuvi tekee koneen täystuhon, kun turbiinissa kolistellessa voi irroittaa siitä metallisilppua joka päätyy koneeseen.
    Viimeksi muokannut: itl; 10.06.2023 klo 11:42.
    -- Brake later and open the gas earlier --