Kyselemättä tuli tieto.
Oisko siellä ruuhkaa, kun kaikki ORGia lukevat olivat huippukiimassa aleprosenteista...
Laari on tyhjennetty.
Sieppaa.PNG
Ei oo muuten enää kuin yksi X-Liten kypärä (X-Lite X-803 RS) tarjolla, joten merkitä on päästy eroon.
Viimeksi muokannut: lario; 10.06.2023 klo 12:55.
Oli ylimääräinen visiiri, joka meni kaupaksi. Muokattu.
Viimeksi muokannut: jjake; 12.06.2023 klo 12:52.
Ei suoraan liity alekampanjaan, mutta. Eli jotakin tuotetta x ei ole hyllyssä paikallisessa. Kamin toimitusvaihtoehdoissa lukee, että tilaa nettikaupasta ja nouda haluamastasi tavaratalosta, kuten tapana ollut. Kirjaudun Motonetin sivuille, oma Motonet. Laitan kamin ostoskoriin ja eikun kassalle. Noutopaikoissa on lista vain niistä, joissa on hyllyssä. Kaikissa muissa punainen ruksi, että kyseisistä ei voi noutaa. Toimitusvaihtoehtoina vain posti postimaksuineen. Marssin sitten paikalliseen tiskille ja toki voi tilata paikalliseen ilman ongelmia ja kuluja. Eivät osanneet sanoa, mikä nettikaupan puolella ongelma. Tätä sattunut nyt muutaman kerran. Aina ollut nettikaupan ja keskusvaraston saldo vihreänä, mutta tilaaminen ei onnistu.
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Sähköpostilla tuli tieto, ettei netistä tilattua kypärää olekaan varastossa ja perutaan tilaus. Eli perus motonet tyyliin saldot miten sattuu. Noh, onneksi olikin vaan varakypäräksi tullut.
R6 ratalelu
Ex: Z750, ZX6R, R1 rata
Tärkeintä on näyttää nopeelta
Kierrätysvastaava, kliparivastaava
Mä sain tänään reilu viikko sitten tilatun X-Lite X-803 RS:n. Hinta kieltämättä kohdillaan tuolla 149e hinnalla 🤣
Trying is the first step towards failure
Pitihän se hommata tuolta -70%:n alesta tuollainen X-lite 903 Ultra Carbon kakkoskypäräksi kun 600€:n potan sai alle 200€:lla.
Täytyy kyllä Araihin tottuneena todeta ettei tuosta X-litestä enempää kyllä kannattaisi maksaa, aika rimpulan oloiset muoviosat eikä mikään erityisen kevyt tai hiljainen vrt. Arai.
Näppäränä ajattelin että kyllähän se sama koko käy mitä käytän Arainkin kanssa, ei kun verkkokaupan kautta tilausta menemään ja äkkiä paketti olikin postissa.
Mutta näköjään näillä eri kypärävalmistajilla on eroa, melko napakalta potta tuntui jo päähän laittaessa mutta kyllä 30 min jälkeen alkoi otsaa pakottamaan ja punoittamaan niin pahasti ettei tuo miun päähän sovi huonostikaan. En tiiä sitten muotoutuuko kypärä ajankanssa pään muotoon, mutten sitä jäänyt odottamaan.
Onneksi näillä on 30 päivän palautusoikeus ja eilen kävin kiikuttamassa kypärän takaisin paikalliseen motonettiin.
Arailla mennään siis jatkossakin.
ARAI on soikeampi muoto kuin monissa, eli ihmisillä joilla moni myy kypärä painaa otsaa ja takaraivoa, mutta sivuilla on tilaa niin että heiluu, niin ARAI muoto sopii paremmin. itselle se käy parhaiten. monesti muissa tarvitsisi XL koon ettei painaisi ja sitten se on liian löysä. ARAIssa voi käyttää L kokoa ja se sopii
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Arai on kypärien premiumia, kun taas X-lite kevyttä keskisarjaa. Sitä saa mitä tilaa.Täytyy kyllä Araihin tottuneena todeta ettei tuosta X-litestä enempää kyllä kannattaisi maksaa, aika rimpulan oloiset muoviosat eikä mikään erityisen kevyt tai hiljainen vrt. Arai.
-- Brake later and open the gas earlier --
Tässä Arain aurinkovisiiri:https://www.motostorm.it/en/helmets/...EaAulJEALw_wcB
Mulla tuollainen käytössä.
Huonona puolena on että olen saanut tuon aurinkovisiirin lukituksen löysäksi, oikein kovassa vauhdissa se kääntyy itsestään alas.Pitäisi ne kiinnikkeet vaihtaa.
Hyvinä puolina helppo puhdistettavuus ja käyttö ajaessa.
H2 SX SE -18
ZX-6R -05
projekti GPz750 turbo -84
Hyvä kommentti, yleensä unohdetaan ihmisten pään yksilöllinen muoto - joskus on aika paljonkin eroja.
No, tietysti on olemassa Sarviksen 40 litran saavi, jonka voi tuunata omaan mieleen sopivaksi.
jotkut kypärät saattavat jollekin olla hyviä - mutta kokeilemalla - ja siis ajossa - voi ainoastaan todeta sopivuuden ja toimivuuden. Ajoasento, kaularangan ja leuan muoto ynnä muutama muu juttu saattaa tehdä muuten hyvästä ja laadukkaasta kypärästä sellaisen että mielellään keksii sille käyttöä vaikka kukkaruukkuna.
X-Liten huono puoli näyttää olevan tulo- ja poistoilmaventtiilien toiminta. Surkeita.
Lisäksi, omalla kohdalla, kuka tietää mistä syystä - voi olla visiirin ja kypärän liitoskohdan tiiviydenkin vika - X-Liete (sic) toimii banaanikärpästen imurina jotka taas silmään joutuneina saattavat tehdä joskus isoakin haittaa.
X-Liten aurinkovisiiri on minusta ok, samoin lukitus on ok (kokeiltu on käytännössä), N-com on myös helppo asentaa. Klaffikypärän etureuna tulee sopivan alas suojaten alaleukaa eikä minun kallon kanssa se ole pahan äänekäskään. Käytäntö taas opastaa.
Satuin asentemaan entisestä pyörästä jääneet käsisuojat uudempaan ja olisin muuten syyttänyt kypärää omituisesta huminasta tietyissä nopeuksissa mutta koska ainoa muutos viime vuodesta oli käsisuojat niin arvelin että aivan pieni muutos ajoasennossa verraten vanhaan pyörään aiheutti pyörteen joka sattui ikävästi kypärän alareunaan. Käsisuojat siirtyivät takaisin hyllyyn muitten romujen seuraan.
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.