Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 50:een 50:sta
  1. #31
    Mielummin orkkis kun rakennettu, kuitenkin haluat sen vaihtaa jossain vaiheessa johonkin toiseen ja heittäisin näin perstuntumalla, että se rakennettu voi olla pikkasen vaikeempi myydä.

    Superduke 990. En oo koskaan ajanu, mutta semmosen ostaisin noilla kriteereillä.
  2. #32
    Kakstoistasatanen Bandiitti on mitä mukavin yleispyörä Suomen olosuhteisiin.
    Ihan ok kaupungissa, hyvä maantiellä ja aika nautinnollinen mutkaisilla asfalttipätkillä nopeusalueella, jolla kortti Suomessa säilyy omassa taskussa. Hiekkateillä ainakin alkuperäisrengastuksella hirviö.

    Mielellään tehtaan kateversiona ( vaikka naku taitaakin olla etsinnässä ). Vähän kypärämelua ja mukava taittaa matkaa motarillakin. ABS makauasia, tottumattomalle ehkä suositeltava.

    Ainakin 98 kilowattisissa voima tulee pehmeästi kautta kierrosalueen ja ainakin kaksi päällä saa varoa tahattomia keulimisia nopeasti liikkeelle lähtiessä. Syynä kohtalainen vääntö alhaalla ja ehkä hiukan lyhyt takahaarukka.

    Itsetehostukseen sitten se turbobusa tai vastaava kyykky.
  3. #33
    Lainaa vstrom kirjoitti Katso viesti
    Mielellään tehtaan kateversiona ( vaikka naku taitaakin olla etsinnässä ). Vähän kypärämelua ja mukava taittaa matkaa motarillakin. ABS makauasia, tottumattomalle ehkä suositeltava.
    Tuosta uudemmasta ruiskumallista on myös täskatteellinen, ihan virallinen GT-versio olemassa ja taitaapa siinä olla tuulilasissakin joku lisälippa ajoviiman ohjaamiseksi. Mutta tosiaan ihan turhaa plastiikkia jos naku-fighter kerta on haussa. Samaten ABS taitaa noissa touhuissa olla enempi vain haitaksi
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  4. #34
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    En muiden näkemyksistä tiedä, mutta mun mielestä kautta linjan vähintään tonnin-pari pitkiä hintoja. Lisäksi noiden fighteroitujen kanssa riippuu tietty siitä, kuinka on rakennettu
    Tuntuu olevan markkinat sekaisin vähän kaikin tavoin tällä hetkellä...

    Screenshot 2023-05-25 at 12.26.55 - Edited.jpg

    Screenshot 2023-05-25 at 12.27.02 - Edited.png
  5. #35
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    Tuntuu olevan markkinat sekaisin vähän kaikin tavoin tällä hetkellä...

    Screenshot 2023-05-25 at 12.26.55 - Edited.jpg

    Screenshot 2023-05-25 at 12.27.02 - Edited.png
    Eipä siinä ainakaan vakiona ole iridiumit.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  6. #36
    Lainaa vstrom kirjoitti Katso viesti

    Itsetehostukseen sitten se turbobusa tai vastaava kyykky.
    Aivan tosi. Niihin ei varsinkaan kädettömien kuskien tai normaali suomalaisella huonolla itsetunnolla varustetun suomipojan kannata koskea. Tulee vain joko iso vahinko tai pahamieli kun pienikulutuksiset Kia-miehet selän takana sitten moittii.
    Supermoto
  7. #37
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Mielummin orkkis kun rakennettu, kuitenkin haluat sen vaihtaa jossain vaiheessa johonkin toiseen ja heittäisin näin perstuntumalla, että se rakennettu voi olla pikkasen vaikeempi myydä.
    Juuri näin. Itse kallistuisi varmaan Tuonoon, toki etuvalo pitäisi vaihtaa.
  8. #38
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Eipä siinä ainakaan vakiona ole iridiumit
    Jep ja aika iso ero firmojen välillä samojen tulppien hinnoissa, kun 4 tulpan setissä hinnassa eroa 24e. Minun mielestä aika iso hinta ero 80e vs. 56e ja luulisi, että moottoripyöräilyyn keskittynyt yritys pystyy myymään halvemmalla tai ainakin samaan hintaa, kuin sekatavarakauppa.
  9. #39
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Toki nyt on kyl helppo myydä...yhtään järkevällä hinnalla ilmotus nettimotoon ja Rintajuoppo tai Redmoto soittaa 24h sisällä ja käy hakee seuraavana päivänä.
    Näinhän se meni taas tänään. Tosin melkein kuukausi meni ennen kuin soitto tuli, mutta olin tyytyväinen tarjottuun hintaan ja pyörä haettiin tunnin sisällä. Ei muuta kuin Petikon myymälään kaupoille jos hyvä RS kiinnostaa ja tarvitsee rahoituksen
    Street Triple R(old)+F650 GS"Katrin" / 15 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  10. #40
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    luulisi, että moottoripyöräilyyn keskittynyt yritys pystyy myymään halvemmalla tai ainakin samaan hintaa, kuin sekatavarakauppa.
    Kyllä ne edullisimmat hinnat ovat löytyneet about järjestäin näistä sekatavara-myymiöistä tai jopa ihan päivittäistavaroiden marketeista, alan erikoisliikkeiden hinnoittelu kun on jo aikaa sitten karannut ihan omiin sfääreihinsä
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  11. #41
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    Jep ja aika iso ero firmojen välillä samojen tulppien hinnoissa, kun 4 tulpan setissä hinnassa eroa 24e. Minun mielestä aika iso hinta ero 80e vs. 56e ja luulisi, että moottoripyöräilyyn keskittynyt yritys pystyy myymään halvemmalla tai ainakin samaan hintaa, kuin sekatavarakauppa.
    Pikemminkin päinvastoin. Moottoripyöräilu on luksusharrastus ja moottoripyöräliikkeissä luksushinnat. Autotarvikeliikkeissa volyymit ihan toisenlaiset ja hinnat pääsääntöisesti halvemmat. Vielä kun katsoo vaikka virosta, niin hintataso tippuu vielä.

    https://www.ak24.fi/fi/varaosat/ngk-4772
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  12. #42
    No niin, etsintä on päättynyt. Kävin tekemässä kaupat tosta mustasta 2003 Z Kawasta. Myyjä oli käyttäny pyörää liikkeessä missä oli chekattu vikakoodiks crash tilt sensor. Semmosen sai ebaystä kuluineen alle kolmellakympillä ja sen pystyy helposti vaihtamaan ite. Koeajossa ja kotimatkalla tuo ei yskinyt yhtään, tosin en rajoittimelle asti vetänyt muutenkaan. Sain myös tuon vian perusteella neuvoteltua hyvän hinnan, nykyisessä taloustilanteessa tämmösille hupivehkeillekkään ei varmasti ihan liikaa ostajia ole.

    Eiköhän tällä ajele mieluusti tämän kesän ja toinen puoliskokin mahtuu tarakalle.
    Yamaha R1 2005 & Yamaha YZ250X 2016
    www.anzillu.com
  13. #43
    mun mielestä toi markkinavääristymä on ollut aina moottoripyörissä. että huonot on kalliita ja hyvät on halpoja.

    johtunee siitä, että kun kunnossa oleva motti nyt on tonnin , ja renkaat ja ketjutkin 500, niin ei nää mene nollaan kuten henkilöauto, vaan se pohja on se 1500.

    sitten porukka saa sen 5k luottokortilla rahoitettua, niin aika vanhastakin kysytään sitä, mutta sitten taas siitä ylöspäin ei porukalla ole vaan rahaa, joten vaikka olis kuinka hyvä tahansa, niin kyllä ostajat on vähissä 7-12 välissä, ja siinä välissä saa melkein mitä tahansa. vähän ajettua ja hyviä malleja.

    myös se juttu, että monessa 20v vanhassakin voi olla vielä ihan hyvä käyttöarvo, koska täällä niillä on ajettu muutama tonni kesässä ja tallissa seisseet, joten voi olla ihan hyvässä kunnossa vielä.

    ja lisäksi mitä alemmas menee hinta, niin ostajapooli kasvaa koko ajan. ja mitä ylemmäs, niin kapenee.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  14. #44
    Lainaa entropia kirjoitti Katso viesti
    No niin, etsintä on päättynyt. Kävin tekemässä kaupat tosta mustasta 2003 Z Kawasta.
    Onnittelut. Varmasti linkkivalikoiman fiksuin laite ja vielä jos hintaneuvottelukin onnistui, niin aina vaan parempi.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  15. #45
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Onnittelut. Varmasti linkkivalikoiman fiksuin laite ja vielä jos hintaneuvottelukin onnistui, niin aina vaan parempi.
    Kiitoksia! Tällä perusteella mäkin sen kaupan tein. Tohon oli kyllä tullu tällä viikolla yks alle viiden tonnin Super Duke ja karvan yli neljän tonnin nakutettu RSV, mut ne oli silti kalliimpia mitä tolle jäi lopulta hintaa. Lisäks toi oli lähellä, eli pystyin hakemaa sen paikallisbussilla ja ajamaa suoraa himaan vs. että lähtis junalla toiselle paikkakunnalle potkimaa renkaita.
    Yamaha R1 2005 & Yamaha YZ250X 2016
    www.anzillu.com
  16. #46
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Menestys!
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #47
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Pikemminkin päinvastoin. Moottoripyöräilu on luksusharrastus ja moottoripyöräliikkeissä luksushinnat. Autotarvikeliikkeissa volyymit ihan toisenlaiset ja hinnat pääsääntöisesti halvemmat
    Autojen huoltaminen ja ylläpito on niin halpaa, että se onkin enemmän sellaista kadunmiehen hommaa
  18. #48
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Yli 20 vuotta vanhoja reuhkattuja laitteita, ja pyynti viisi kiloa. Parhaimmillaan takahäkit sahattu vituiksi.

    Nyt on pakko olla niin, että sijaitsemme hyvin pitkällä makuasioiden maailmassa, jotta parempi olla puhumatta kohtuullisuudesta mitään.
    ... "parhaimmillaan" isolla rahalla ja huonolla maulla pilattuja..
    Honda GL 1800 -01, BMW K1200GT -06, Kawasaki GTR1000 -96, Museopyörät: Honda CB750F -81 ja Suzuki GS1100G -82
  19. #49
    Lainaa entropia kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli joskus alle parikymppisenä '91 750 GSXR, mutta nyt kun opiskelut on opiskeltu ja finanssit vakiintuneet, niin ajattelin tehdä paluun kakspyöräisten ihmeelliseen maailmaan. Lähtökohtaisesti mua kiinnostais naku tai fighter. Kyykkypyöräkin periaattessa menis, mutta ajattelin priorisoida rennompaa ajoasentoa koska ajo on tod.näk. suurimmaks osaks mutkapätkää, kaupunkikruisailua ja muuta fiilistelyä. Olis myös erittäin iso plussa että toinen puolisko mahtuis kyytiin. Ajattelin kuutioiks tonnista ja buduks max 5000€, mutta mitä lähemmäks nelosta päästään, niin sitä parempi.

    Näillä spekseillä nettimotoo aggressiivisesti pari päivää selanneena näyttäisi että vaihtoehtoja olisi:

    - K3/K4 GSXR. Näistä lukenut paljon hyvää kestävänä luottopyöränä. Harmillisesti faitterit on joko pommin/ruman oloisia tai sitten täyskatteellisia. Jos tästä tulisi järkeväksi rakenneltu pyörä vastaan, niin valinta olisi helppo.

    - 1991 1100 GSXR. Tämä on sinällään tuttu vehe. Tyyppivikoina oli kakkosvaihteen rattaan oikuttelu. Onko näissä ilmennyt vuosien mittaan muuta vai onko vieläkin ydinsodan kestävä prätkä kyseessä? Ajo-ominaisuudethan eivät ole 2000-luvun pyörän tasolla, mutta ei tässä olla pyörää niille rajoille viemässä.

    - 900 Fireblade fighterit. Näistä muistelen että olivat luotettavia pelejä jotka kestää. SC33 koneita näytti olevan jonkin verran tarjolla. Onko näissä millaisia heikkoja lenkkejä ja mitä remontteja tulisi olla tehtynä?

    - Tehdasnakuista 2000-luvun puolivälin Kawasaki Z. Nämä miellyttävät silmää, näyttäisi löytyvän muutamakin budjettiin sopiva. Mites on luotettavuuden ja kestävyyden kanssa?

    - Budjetin yläpäässä näytti lymyävän myös muutama KTM 990 Superduke myöskin 2000-luvun puolivälistä. Tämä on myös omiin silmiin hyvin mieluinen ja ilmeisesti nämä olivat aikanaan myös hyviä pyöriä ajaa. Vaan mikähän mahtaa olla nykypäivänä meininki kun mittarissa on 50-75tkm väliltä lukemat? Täystuho edessä vaiko huolettomia ajokilometrejä?


    Tähän mennessä välilehdillä on tallessa noita kaikkia. Budjetin ja ulkonäön puolesta olisi I/Ö ja SC33 taistelijat, mutta nää on molemmat ykspaikkasia. Keskivaiheilla olis pari noita Z-kawoja ja pari katteellista K4:sta, yläpäädyssä Superduke ja lisää täyskyykkyjä (R1, ZXR, CBR). Onko jengillä ideoita ja mielipiteitä miten lähteä pakkaa purkamaan?
    Minulta joutas siisti ducatinpunainen Suzuki SV 1000N -04, ajettu 75000km.
    Hyvin mahtus sun budjettiin.

    Liikaa ajoneuvoja ja vakuutuksia, jostakin on pakko luopua.
    Yamaha FJR 1300 -07
    Ex: Suzuki SV 1000 N K4
    Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
  20.  
  21. #50
    Lainaa Havis kirjoitti Katso viesti
    Minulta joutas siisti ducatinpunainen Suzuki SV 1000N -04, ajettu 75000km.
    Hyvin mahtus sun budjettiin.

    Liikaa ajoneuvoja ja vakuutuksia, jostakin on pakko luopua.
    Minun käsittääkseni kaupat on jo tehty pyörästä.
    Lainaa entropia kirjoitti
    No niin, etsintä on päättynyt. Kävin tekemässä kaupat tosta mustasta 2003 Z Kawasta. Myyjä oli käyttäny pyörää liikkeessä missä oli chekattu vikakoodiks crash tilt sensor. Semmosen sai ebaystä kuluineen alle kolmellakympillä ja sen pystyy helposti vaihtamaan ite. Koeajossa ja kotimatkalla tuo ei yskinyt yhtään, tosin en rajoittimelle asti vetänyt muutenkaan. Sain myös tuon vian perusteella neuvoteltua hyvän hinnan, nykyisessä taloustilanteessa tämmösille hupivehkeillekkään ei varmasti ihan liikaa ostajia ole.

    Eiköhän tällä ajele mieluusti tämän kesän ja toinen puoliskokin mahtuu tarakalle.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12