Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Moi,

Pitkään haaveillut Ducatin Scrambleristä, eikä mikään muu tunnu säväyttävän samallalailla.
    Onko täällä kyseisen pyörän omistajia, joilta saisi kokemuksia? Miten luotettavuuden kanssa, onko huollot missä hinnoissa? Arvostan kaikkia vinkkejä kyseiseen pyörään liittyen
    Itsellekkin pirskahtelisi tämmönen Scrambleri aika hyvin.
    Nimenomaan toi kasisatku. 1100 scrambleria kävin koeajamassa, siitäkin jäi positiiviset vibat, mutta hintaa liikaa.
    Harmi kun noita 800 on niin vähän ja deseret sledit maksaa vielä aika paljon
    fantic toi markkinoille 700cc scramblerin jammun twinillä
    https://fantic.com/ii-en/moto/caball...bler-700_ye3tm
    mutta varmaan kallis suomessa suhteessa japseihin
    jos tänne asti päätyy
    hieno kyl. pitää olla hiekkateitä missä ajaa, asfaltilla tyksähkö.
    omistin 500 hetken aikaa
    ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
    Mulla oli kasisatanen ja voin suositella. Aivan mahtava peli! Vieläkin harmittaa, että vaihdoin pois. Olen muutenkin pyöriä vaihtanut, mutta tätä kadun edelleen. Scramblerista saa kunnon soundit Akran slipareilla, kun ottaa turhat ahdistimet pois. Ajelin myös n. 400 km reissuja ihan mukavasti 2-päällä. Valoja ei kannata unohtaa päälle, koska akku tyhjenee yön yli.
    hienoja pyöriä nämä scramblerit ja retrot. itsekin palasin sport ja matka kyykkyjen jälkeen retro pyörään. en kadu.

kattelin nettimotosta huvikseni että aika hyvin on käytettyjä ducateja tarjolla.
    ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
    Lainaa hezu kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli kasisatanen ja voin suositella. Aivan mahtava peli! Vieläkin harmittaa, että vaihdoin pois. Olen muutenkin pyöriä vaihtanut, mutta tätä kadun edelleen. Scramblerista saa kunnon soundit Akran slipareilla, kun ottaa turhat ahdistimet pois. Ajelin myös n. 400 km reissuja ihan mukavasti 2-päällä. Valoja ei kannata unohtaa päälle, koska akku tyhjenee yön yli.
    Onko joissain Ducateissa nykyään manuaalivalokytkin, vai oliko kyseessä ne legendaariset "italiansähköt"
    X-ADV 750 , CRF 300L
    Desert Sled toista kesää alla, ei juurikaan valittamista. Panigalesta vaihdettaessa tehoja kaipaisi vähän lisää, mutta tuollakin pärjää mainiosti. Ei mitään herkkua painella motaria työmatkoilla, mutta menettelee. Oma löytyypi Nettimotosta jos on kiinnostuneita, loppukesästä pitäisi päästä viimeistään eroon.
    Ducati Scramber Desert Sled
    ex Panigale 1199
    ex CBR1000RR
    ex MT-07
    Lainaa Urpox kirjoitti Katso viesti
    Onko joissain Ducateissa nykyään manuaalivalokytkin, vai oliko kyseessä ne legendaariset "italiansähköt"
    Tuossa taisi virtalukko toimia niin, että off-asennon jälkeen oli vielä yksi pykälä, joka jätti parkkivalot päälle. Helppo siis vahingossa jättää valot kuluttamaan akkua. Toki sen jälkeen kun kerran mokaa, niin asiaan kiinnittää erityistä huomiota.
  9.  
    Lainaa hezu kirjoitti Katso viesti
    Mites huoltojen hinnat vertautuu muihin pyöriin mitä sulla ollut? Onko Ducati muita kalliimpi ylläpitää?