Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Lieneekö jollain kokemusta, mitenköhän tuollainen on tehtaalla kasattu - onko mitenkään purettavissa? Johdon nysää alhaalta ulos vetämällä ei tuntunut tapahtuvan mitään.

    2018 Monkey 125 potilaana, mutta varmaan ainakin useammassa halvemman pään Hondassa samaa rasiaa, koko rasia reilusti alle tupakkaaskin kokoinen, sulakkeet Micro(?) -kokoa mutta johtimet vielä lyhyemmät.
  2. #2
    Oikea liitintyökalu, niin jokainen piuha irtoaa.
    19-1519_xxl_1.jpg
  3. #3
    Ensin kysymys miksi sulakeboksi pitää purkaa, onko jotain sähköongelmia?

    Ne liittimet joihin sulakeet laitetaan boksissa, irtoavat yleensä boksin pohjan kautta. Tapausta tarkemmin tuntematta niin yleensä siellä on jotkut haitat, jotka estävät liitinrungon itsekseen irtoamisen. Haitat pitää painaa sellaiseen asentoon, että liitinrunko irtoaa boksista. Älä vedä piuhoista vaan siitä liitinrungosta, kun sitä irroitat. Jos taas piuha pitää saada irti liitinrungosta niin tuo aikaisemmin mainittu liitintyökalu auttaa siinä.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  4. #4
    Päävirran tulo niin hapettunut että katkesi rasiaa nostaessa. Haen työkalut ja laitan sormet ristiin että saa vanhan vielä toimimaan, niin ahdas paikka ettei muut rasiat sovi ja erikseenhän tätä ei toki saa ostettua, tulee koko johtosarja mukana.
  5.  
  6. #5
    Kirjataan vielä ylös opitut asiat, jos joku tulevaisuudessa samanlaisen ongelman edessä;
    - Motonetin kympin liitintyökalusetti riitti tässä tapauksessa, hätätilanteessa kenties paperiliittimistä litistämällä saisi tehtyä työkalut
    - se haittalirpake ei aina välttämättä olekaan siinä metalliosassa, tällä kertaa oli muovilirpakkeet boksin rungossa
    . sit kun ei vieläkään irtoa niin tarkista onko se sillattu muihinkin sulakkeisiin
    -