Kuljeskelin perjantaina näyttelyssä muutaman tunnin ja kuvailin joitakin pyöriä. Eipä tuo laajakulma ole paras mahdollinen, mutta kun väkeä on, niin sillä saa kuvaa pyöristäkin eikä yleisön ...suksista.
Lataus onnistui, mutta äsken tuubi vielä sitä prosessoi, mutta kai se jossain vaiheessa valmistuu...
https://youtu.be/lYwrPa4Lozo
...näyttää valmistuneen. Lisäsin vielä chapterit niin niistä pääsee heti katsomaan jos listalla on malli joka erityisesti kiinnostaa.
Viimeksi muokannut: Kotarikuski; 04.02.2023 klo 09:21.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Kiitos! Mukavaa katsottavaa.
Messut adventure -pyörien näkökulmasta: https://gozamite.com/2023/02/06/helsinki-mp2023/
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Olipas nähtävää. Eikä ainakaan helpottanut pyöränvaihtokuumetta.
Mikko Koivusalo
Kawasaki ER-6N -06
Mikäs oli yleinen tuomio messuista? Ainakin porukkaa oli lauantaina perinteiseen tapaan paljon. Korreloiko pyöräkaupan kanssa? Tuskin merkittävästi. Ainakaan uusien osalta.
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Sunnuntai oli hyvä päivä, ei ollut suurta väentungosta. Hyvät messut👍.. Täytyy katsoa myös tuo video
Tuntuu olevan sama trendi maailmallakin. Varmasti joistain malleista myydään ei-oota sekä Suomessa että maailmalla.
https://www.motorcyclenews.com/news/...sales-figures/
.
suzukin osasto oli kyllä pettymys. lopun alkua jos ei kikseriä saada päästönormeihin sopimaan.
merkki on ollut kuitenkin tähän asti yksi parhaista tonnisten valmistajista.
bmw s1000rr 2011
bmw s1000rr 2012
bmw s1000rr 2014
bmw s1000rr 2015
bmw s1000rr 2017
Don't argue the situation out on the road - you will not win!
Lauantaina tuli käytyä messuilla ja porukkaa oli tuhoton määrä. 12 aikaan liikkuminen mallia olkapäät kolisee. Hyvä että harrastus voi hyvin ja pääs katsomaan läheltä markkinoiden uutuuksia![]()
Tuono V4 R APRC 2012
sama. klo 12 la taisi olla aika suosittu 😅 itsekin menin just silloin ...
ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Sanos muuta. Suzuki merkkinä ilman kilokikseriä on vain varjo entisestään. Toisaalta, noi kilokyykyt on myyneet aika huonosti viime vuosina, että sikäli ymmärrettävä juttu markkinointinäkökulmasta katsottuna. Tätä se MotoGP:stä irtautuminen ennakoisuzukin osasto oli kyllä pettymys. lopun alkua jos ei kikseriä saada päästönormeihin sopimaan.
merkki on ollut kuitenkin tähän asti yksi parhaista tonnisten valmistajista.![]()
-- Brake later and open the gas earlier --
Älkääs nyt, siitä sai kaikki maukkaat naurut, kun pyysi Suzukin janttereita esittelemään gixxerivalikoimaa![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Harvan firman on kuitenkaan mahdollista harrastaa hyväntekeväisyyttä kovin pitkään, vaan sitä valmistetaan mikä myy. Toki jonkun aikaa voi jonkin mallin myynti tipahtaa, jolloin toisten mallien menestys kattaa tuonkin tappion. Vaan jos alkaa firmalla talous kiristämään noin yleisestikin niin aika selvää on mistä kohdin ne leikkaukset silloin aloitetaan
Itse ehkä sanoisin Suzukin olevan prätkissä vähän kuin Renault autoissa. Merkillä oli aikanaan ne omat suuruuden vuotensa, laajasta mallistosta jotkut mallit myivät kuin häkä, mutta sitten trendi kääntyi ja alas tultiin varsin lujaa, mallisto kapeni selvästi ja myytiluvut niiden mukana![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Suzuki on japsimerkeistä ylivoimaisesti pienin jos katsotaan myytyjä moottoripyöriä. Nykyisellä mallistolla on vaikea nähdä että myynti suuresti piristyisi ja ilmeisesti talon sisällä rahat tarvitaan automalliston nykyaikaistamiseen.
-
^...Eikös Suzuki kertonut vetäytyvänsä MotoGP:sitä ja tietyn genren pyörien kehittämisestä koska tarvitsevat kaikki rahat sähköpyörien kehittämiseen. Jokatapauksessa harmi kun Suizan myynti on melkein kuin tiskin alta ainakin pääkaupunkiseudulla, mitään markkinointia ei näy....
Oli minusta hyvät messut. Vietin perjantaina hallissa melkein työpäivän verran, toki jäin useamman kerran suustani kiinni tuttujen kanssa. Keskikoon sorafillareita ihmettelin ja olihan niitä herkkuja tarjolla, mm. Ducati V4 Superleggera. 234HP ja 154 kg![]()
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
No vähän sinnepäin, exotic choice.... palataan siihen kun saan nykyiseen autoon koukun ja sorapelin haettua omaan talliin..
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Phileas Foggin nykyisestä kotimaasta Kove 800X?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Pahat kielet on kertoneet, että Suiza olisi joutunut talousvaikeuksiin autojen päästöhuijausten takia. Tästä ei kyllä minulla ole mitään tietoa.^...Eikös Suzuki kertonut vetäytyvänsä MotoGP:sitä ja tietyn genren pyörien kehittämisestä koska tarvitsevat kaikki rahat sähköpyörien kehittämiseen.
Näinhän se on. Mutta pakko sanoa, ettei noilla muillakaan japsimerkeillä ollut tarjolla oikein mitään uusia (minua) kiinnostavia malleja. Jos piikkejä ei lasketa niin adventurepyörät ja keskikokoiset nakupyörät taitaa olla ne myydyimmät mallit nykyisin.Suzuki on japsimerkeistä ylivoimaisesti pienin jos katsotaan myytyjä moottoripyöriä. Nykyisellä mallistolla on vaikea nähdä että myynti suuresti piristyisi ja ilmeisesti talon sisällä rahat tarvitaan automalliston nykyaikaistamiseen.
-- Brake later and open the gas earlier --
Jotenkin itsekin saanut sellaisen käsityksen että tuohon A2 luokkaan valmistajat panostaisivat nyt melkoisesti ja isommat on tällä hetkellä enempi-vähempi vain roikkumassa siellä malliston marginaaleissa mukana. No ei sillä, kyllähän tuolla 35kW pärjää arkiajossa jo ihan hienosti, vak.maksut yleensä varsin kohtuulliset ja fuiliakin palaa vähempi![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
MAD (mean absolute deviation)
En itse käynyt messuilla enkä tiedä oliko näytillä mutta Suzukin puolustukseksi sanottakoon että heiltähän on tullut moottoria myöten ihan läpikotaisin uudistunut VStrom 800 eikä isosisko 1050 ole paljoa vanhempi. Tahtoo sanoa että adventuret ovat yhä se ryhmä joka myy. Ja he joita nuo ei kiinnosta niin ostavat "järkeviä" katupyöriä, ts 2-3 -sylinterisiä alle 100 hv nakuja. Sporttipyörät kiinnostavat niin harvoja. Ja ne joita kiinnostavat, niin kiinnostaa tosisaan, tarkoittaa että tilaukseen pistetään Panigale tai S1000RR kaikilla herkuilla eikä budjettihenkinen Gixxer.
Se tosin pitää lisätä että kuinkakohan kauan adventure-trendi voi vielä kestää?
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
Messuilla oli muuten poikkeuksellisen paljon junnuja. Ja nuoria mimmejä erityisesti
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *