Itse olen seurannut sekä motogp:tä että wsbk:ta videopassilla.
Myöskin ne pienemmät luokat.
Lisäksi tuolla on paljon mielenkiintoista lisämatskua + vanhoja kisoja kai vuodelta -94 asti, pari viikkoa sitten katsoin Velkomin kisaa mikä oli Rossin ekä ison luokan voitto.
Kun esimerkiksi vertaa viime viikonlopun sekä sprinttiä että pitkää kisaa motogp:ssä ja f1:ssä niin täytyy kyllä ihmetellä kuka viitsii sellaista jonoajamista ja turva-autopelleilyä seurata mitä äf-ykkönen nykyään on.
Old Suzuki never dies, it just looks that way.
ei se ollut johtopäätös suoranaisestisiinä oli kysymysmerkki perässä "ihmeen vähän motogp kiinnostaa jengiä ?" mutta ihan vaan siihen perustuen että viime kisan jälkeen oli ehkä 2 viestiä - mutta ei liene tarvetta enempään keskusteluun
ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
Hyvin sanottu! Juurikin noista syistä en ole jaksanut seurata F1 enää vuosiin. MotoGP ja pikkuluokat on todellista kilvanajoa F1 verrattuna.Kun esimerkiksi vertaa viime viikonlopun sekä sprinttiä että pitkää kisaa motogp:ssä ja f1:ssä niin täytyy kyllä ihmetellä kuka viitsii sellaista jonoajamista ja turva-autopelleilyä seurata mitä äf-ykkönen nykyään on.
-- Brake later and open the gas earlier --
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
hehheh 😂
^ nykyään tulee heti kisasessioiden jälkeen säästeltyä kommentointia koska moni tsigaa lähetykset jälkikäteen eikä viitsi pilata jännityksiä.
Ja videopassien hinnat alkaa varmaan myös karkottaa seuraajia, pl hardcore-hemmot. WSBK+MotoGP nyt +200€/a. Sillä saa 100 litraa bensaa = kaks viikonloppua radalla.![]()
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Kyllä seurataan ja hyvää kisailua on ollu.Mut pari huolestuttavaa juttua moto gp:ssä,eli pyörien seuraaminen on vaikeutunut kun siipiä ja lärpäkkeitä on jo liikaa.Ja sit toinen juttu mikä on ruvennut vituttaa niin tuomaristo tutkii joka hipaisua.Onneks moto kuskeilla ei ole radioo muuten olis samanlaista kitinää kun formuloissa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
en ole mikään asiantuntija enkä tiedä kuskit itse tuumaa mutta katsojana kans toivoisin että kontaktia saa tulla kunhan ei mitään räikeyksiä, tokihan se rajanveto voi olla vaikeaa joskus, pitää sitten katsoa tilanteen mukaan. nykylinja on ollut minusta ihan ok.. ei tarvii tuosta tiukentua.
Superbike #7
joo, onneks on siellä ollut vähä muitakin siksi sanoin "pääosin" eikä se mua niinkään haitannu tälleen taviksena, ihan viihdyttäväätiedän kyl joo et monia on ärsyttänyt enemmän
kyl toi englannin ukkojen selostus on ihan jees ei siinä mitään. sieltä voi tulla enemmän "oppia" joka on ihan kiinnostavaa. hyvin tehtyjä tapahtumia selostus mukaanlukien joten voi siitä sit vähän kai maksaakin
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Itse totesin jo aikaa sitten, ettei kannata lukea foorumin MotoGP-säiettä ennen, kuin on katsonut kisan^ nykyään tulee heti kisasessioiden jälkeen säästeltyä kommentointia koska moni tsigaa lähetykset jälkikäteen eikä viitsi pilata jännityksiä.
Halvempiakin vaihtoehtoja löytyy tästä säikeestä. Minulta loppui lopullisesti Dornan kanssa asiointi, kun sähläsivät urakalla minun MotoGP Videopassin tilauksen kanssa. Olin perunut 2023 tilauksen hyvissä ajoin mutta silti Dornalta tuli 140€ veloitus luottokortille! Jokusen reklamaatioviestin sai tuosta kirjoitella ja meni liki 2 kuukautta ennen, kuin tekivät minulle refundin maksusta.Ja videopassien hinnat alkaa varmaan myös karkottaa seuraajia, pl hardcore-hemmot. WSBK+MotoGP nyt +200€/a. Sillä saa 100 litraa bensaa = kaks viikonloppua radalla.
Ei tuo linja kyllä MotoGP:ssäkään ole ollut mitenkään kovin selkeä. Esim. viime vkl Bagnaia sai rankun Millerin ohituksesta, mutta Miller ei saanut täysin vastaavasta tilanteesta Martinin kanssa mitään. Aika paljon muitakin esimerkkejä löytyy ja kuskeillahan on nyt muistaakseni seuraavan GP:n alla palaveri tuomariston edustajien kanssa, että saataisiin linjaa selkeämmäksi.
Superbike #7
En tiedä mikä hinta tuo on olevinaan (viaplayn laajin paketti joka sisältää miljoona muutakin asiaa ja lajia kuin formulat?), mutta Suomeen ihan virallisesti tarjolla oleva f1tv.com vuositilaus maksoi ainakin helmikuussa vielä 88€. Kuukausi kerrallaan maksaenkin taisi olla alle 15€/kk. Kisojen kiinnostavuudesta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä tuo F1TV:n sisältö kokonaisuudessaan, varsinkin pre- ja post-race-lähetysten osalta on huippuluokkaa. On tekniset asiantuntijat jotka tietää mistä puhuu, on enemmän kuin parin virkkeen latteuksia toistelevia tallipäällikköhaastatteluita ja kuskihaastatteluita, ja usein lähetyksissä on koko ajan mukana jonkun tiimin toiminnassa aktiivisesti mukana oleva testi- tai varakuski. Ja itse kisalähetyksessäkin vakihenkilönä on jo pitkään ollut ex-kuski Jolyon Palmer, jolla on myös sana ja asiat hallussa.
Toi onkin hyvin toteutettu ja jos F1 kiinnostaa (ja englanninkieli) niin suosittelen kyllä tuota F1TV:tä.
Itsellä on vaan vuosien saatossa into formuloihin hiipunut pikku hiljaa, olen kyllä seurannut niitä kauan ja jopa pikku skidinä nähnyt Brabhamit, Clarkit ym kisaamassa Keimolassa (F2:lla)
nyt varmaan jo voi viime kisasta puhua.. Markkuhan pääs komeasti melkein maaliin asti. Peccolla taas vaihteeksi huonoa "tsägää" .. Bezzechi alkaa näyttää jo ihan hyvältä mestaruutta ajatellen
Pecco pahoittanut mielensä, kun satelliittitallien Ducatit yhtä nopeita mitä tehdastallin pyörät:
https://www.motogp.com/en/in%20the%2...jLsGn-slOVTooE