Sivu: 4 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 371:sta
  1. #91
    Lainaa pyh kirjoitti Katso viesti
    Repsol Hondan mukaan penalttia ei voi sääntöjen mukaan siirtää. Aikovat tehdä kaikkensa, jotta se tulisi kärsittyä Argentiinassa. Aivan helvetin hienoa urheiluhenkeä!
    Honda on oikeassa. Tuomariston käsitys oikeuksistaan on todellisuudesta vieraantunut, kun kuvittelevat että tuomioita voi tuosta vaan yksipuolisesti muutella kun tuli pikku käpy.

    Hieman sama kuin ajaisit syksyllä kortin hyllylle ja tuomari langettaisi puolen vuoden ajokieltoon joka alkaa heti. Tokaiset että "noh, onneksi on talvi" ja tuomarilta tulisi seuraavalla viikolla kirje että "ajokielto alkaa vasta huhtikuussa, lol". Ei annettuja sanktioita voi vapaasti muutella vaikka olisi sattunut vahinko tuomiota määrittäessä.

    Toinen näkökulma asiaan, nk "race ban" eli kilpailukielto yhden kilpailun ajaksi on pirusti raskaampi rankku kuin kaksinkertainen sakkolenkki. Kilpailukielto tulisi kärsittyä seuraavan kisan aikana vaikka makaisi haudassa. Miksi vähemmän vakavan rangaistuksen pitäisi sitten seurata mukana hamaan ikuisuuteen?
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  2. #92
    ^ Kilpailukieltorangaistus tulee suoritettua jos ei loukkaantumisen takia osallistu. Eli osallistumattomuuden syy ei vaikuta, koska rangaistuksena on se että ei osallistu.

    Sen sijaan double long lap -rangaistuksen suorittamiseksi on osallistuttava kilpailuun, koska rangaistuksena on ajaa kaksi kertaa LL-rundin kautta. Jos ei osallistu kisaan, ei voi suorittaa tuota rangaistusta. Samoin jos keilaa itsensä ja muut pihalle ennen rangaistuksen suorittamista, lienee luonnollista että rangaistus seuraa vielä perästä, koska rangaistusta ei ole kärsitty.

    Sen sijaan jos tuomaristo on määrännyt että Marquezin on kärsittävä rangaistuksensa nimenomaan Argentiinassa, on tuomariston hölmöyttä. Luulisi että olisi ihan oletuksena kirjattava että rangaistus kärsitään seuraavassa kilpailussa johon ottaa osaa, koska kyseessä on nimenomaan kilpailun aikana suoritettava rangaistus.
    1835
  3. #93
    MIndye:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2019
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ghostrider kirjoitti Katso viesti

    Sen sijaan jos tuomaristo on määrännyt että Marquezin on kärsittävä rangaistuksensa nimenomaan Argentiinassa, on tuomariston hölmöyttä.
    Lainaa MotoGP kirjoitti
    FIM MotoGP Stewards 📋

    #MotoGP rider #93
    @marcmarquez93
    has been given a double long lap for the #MotoGP race (Sunday) at the #ArgentinaGP due to being overly aggressive and causing a crash involving rider #88
    Ja 2 päivää myöhemmin kun oli selvinnyt ettei aja Argentiinassa niin ilmoittivat, että siirtyy sitten seuraavaan kisaan. Eli tuomaristo teki virheen ja koittaa sitä paikata jälkeenpäin. Oma veikkaus on, että jos rankku oikeasti on seuraavaan kisaan niin vedetään kipulääkkeillä kuski läpi fitnesstestistä, käydään ajamassa pari harkkakierrosta ja Q1 yksi kierros. Sitte kisaan pari longlappiä ja varikolle. Penalti suoritettu, saman 0 pistettä kuin olisi tullut skippaamallakin ja taas saadaan lisää someölinää.
    R6 ratalelu
    Ex: Z750, ZX6R, R1 rata

    Tärkeintä on näyttää nopeelta
    Kierrätysvastaava, kliparivastaava
  4. #94
    Lainaa Ghostrider kirjoitti Katso viesti
    ^ Kilpailukieltorangaistus tulee suoritettua jos ei loukkaantumisen takia osallistu. Eli osallistumattomuuden syy ei vaikuta, koska rangaistuksena on se että ei osallistu.

    Sen sijaan double long lap -rangaistuksen suorittamiseksi on osallistuttava kilpailuun, koska rangaistuksena on ajaa kaksi kertaa LL-rundin kautta. Jos ei osallistu kisaan, ei voi suorittaa tuota rangaistusta. Samoin jos keilaa itsensä ja muut pihalle ennen rangaistuksen suorittamista, lienee luonnollista että rangaistus seuraa vielä perästä, koska rangaistusta ei ole kärsitty.

    Sen sijaan jos tuomaristo on määrännyt että Marquezin on kärsittävä rangaistuksensa nimenomaan Argentiinassa, on tuomariston hölmöyttä. Luulisi että olisi ihan oletuksena kirjattava että rangaistus kärsitään seuraavassa kilpailussa johon ottaa osaa, koska kyseessä on nimenomaan kilpailun aikana suoritettava rangaistus.
    Niin, nyt oli tuomaristo tunaroinut joko penalttin sanamuodoissa tai rangaistuksen muuttamisessa. Selasin asiaan liittyviä resursseja ja sain sellaisen käsityksen, että long lap on mahdollista langettaa joko kesken olevan kilpailun aikana kärsittäväksi, tai seuraavassa osakilpailussa kärsittäväksi. Jos tämä pitää paikkansa, ei tuomaristo voisi tuollaista "seuraavassa osakilpailussa jossa ajaa"-rangaistusta edes antaa. MotoMatters tutki asiaa ja totesi, että kaikki LLP rangaistukset on sanoitettu seuraavassa kilpailussa kärsittäväksi, poislukien yksi: Viettin lihapullalipun huomiotta jättäminen. Kenties se oli vahinko.
    https://motomatters.com/index.php/ne...and_avoid.html

    Huomattakoon, että LLP noudattamatta jättäminen voidaan kuitata myös diskauksella tai aikasakolla, joten pakko ei ole sakkolenkkiä kiertää jotta tuomio olisi kärsitty. Tuomaristolla on toki myös mahdollisuus siirtää rangaistus seuraavaan osakilpailuun, mutta tässä tapauksessa pitäisi olla ensin kilpailu, jossa on tuomaristo, ja kilpailuun osallistuva kilpailija johon sanktio kohdistettaisiin. Tuomaristo ei voi soveltaa tätä sellaiseen, joka ei osallistu.

    Joka tapauksessa huomioiden ylläoleva, on selvää että rangaistusta ei ole pakko kärsiä ajamalla jokin tietty pätkä asfalttia kahteen kertaan, vaan syntinsä voi muutenkin sovittaa. Koko episodi olisi kuittaantunut sillä jos tuomaristosta olisi sanktion muuttamisen sijasta sanonut, että isompi rangaistus se on olla kotona, tyhmyydestä sakotetaan elämässä muutenkin kuin tuomariston toimesta, end of story. Mutta saadaan tästä sentään sirkushuveja!

    Lyön kympin vetoa että Marc ei seuraavassa kilpailussaan tupla long lappia kärsi tämän tapauksen takia, ts. Hondan valitus menee läpi. Tarjous rajoittuu ensimmäiseen joka tästä quoteaa alle.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  5. #95
    Nyt tärähtää: MotoGP ja F1 samalla radalla, samana vikonloppuna, samalla viivalla. 2028 lähtee.

    f1gp.jpg

    https://www.gpone.com/en/2023/03/31/...d=1&refresh_ce

    Kuravesi sisältyy hintaan
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  6. #96
    Lainaa Eroz kirjoitti Katso viesti
    Nyt tärähtää: MotoGP ja F1 samalla radalla, samana vikonloppuna, samalla viivalla. 2028 lähtee.

    f1gp.jpg

    https://www.gpone.com/en/2023/03/31/...d=1&refresh_ce

    Kuravesi sisältyy hintaan
    No nyt on asiallista meininkiä. Sit ku vielä Aprillia rupee rakentamaan F1 autoja ni saadaa kunnon Aprillia Cup.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  7. #97
    Nyt tärähtää: MotoGP ja F1 samalla radalla, samana vikonloppuna, samalla viivalla. 2028 lähtee.
    Ensimmäinen yhteiskisa on varmaan 1.4.2028
    -- Brake later and open the gas earlier --
  8. #98
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Oon kahden vaiheilla sprinttien suhteen. Onhan toi jännää ja tapahtumarikasta, mutta onko juuri MotoGP-pyörä oikea laite moiseen kohellukseen?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #99
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Oon kahden vaiheilla sprinttien suhteen. Onhan toi jännää ja tapahtumarikasta, mutta onko juuri MotoGP-pyörä oikea laite moiseen kohellukseen?
    Ja tätä menoa kohta ei ole enää 15 kisakuntoista kuskia laittaa taistelemaan pisteistä..
  10. #100
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Sankkeri kirjoitti Katso viesti
    Ja tätä menoa kohta ei ole enää 15 kisakuntoista kuskia laittaa taistelemaan pisteistä..
    Kuskeja on maailma täys.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #101
    olipa jännä sprinttikisa, yllätystulos! jännä su ilta tulossa, vaalit vielä päälle
    ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
  12. #102
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Oon kahden vaiheilla sprinttien suhteen. Onhan toi jännää ja tapahtumarikasta, mutta onko juuri MotoGP-pyörä oikea laite moiseen kohellukseen?
    Kohellus? 1 ulosajo omasta mokasta, ja montakymmentä ohitusta ilman yhtäkään lanaamista. Toihan oli puhtaampi kisa kuin ne täyspitkät...
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  13. #103
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Kohellus? 1 ulosajo omasta mokasta, ja montakymmentä ohitusta ilman yhtäkään lanaamista. Toihan oli puhtaampi kisa kuin ne täyspitkät...
    Oli se tällä kertaa. Mut aika helvetin rajoilla menevät siivetetyillä 300 heppasilla laitteilla. Hatunnosto siitä, että lähtö oli onnettomuusvapaa, vaikka oli vähän koko ajan pientä hinkkausta. Hienosti hoitavat. Vaan kestääkö tämä nyt sitten. Vaikka olin pienessä mäiskeessä, piti kattella vähän sormien välistä
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #104
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Oli se tällä kertaa. Mut aika helvetin rajoilla menevät siivetetyillä 300 heppasilla laitteilla. Hatunnosto siitä, että lähtö oli onnettomuusvapaa, vaikka oli vähän koko ajan pientä hinkkausta. Hienosti hoitavat. Vaan kestääkö tämä nyt sitten. Vaikka olin pienessä mäiskeessä, piti kattella vähän sormien välistä
    No ei se nii hirveän paljoa ihmeellisempää menoa ole kuin WSBK superpole kisassakaan. Eihä noissa oo kierrosaika eroa hotlapilla kuin pari sekkaa...

    Mun mielestä yks parhaista muutoksista ikinä lajille. Varsinki nyt ku pääkisa on niin pitkä että pitää vetää bensansäästöä x kierrosta ennenku voi painaa. Ja renkaat ei kestää täyttä höökiä koko settiä. Ni en vois ite olla yhtään enempää mielissäni, varsinki mitä nyt 2 kisassa on nähty.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  15. #105
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    On ne WSBK laitteet vakiorunkoineen, Pirellin renkaineen, ilman siipiä (no, Ducati ) ja teräsjarruilla kuitenkin vähän ”joustavampia” vehkeitä ajella ns. limitillä. Vähän elävät ja varottelevat.

    Vauhdin puolesta joo aika samaa touhua.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #106
    Lainaa Eroz kirjoitti Katso viesti
    Niin, nyt oli tuomaristo tunaroinut joko penalttin sanamuodoissa tai rangaistuksen muuttamisessa. Selasin asiaan liittyviä resursseja ja sain sellaisen käsityksen, että long lap on mahdollista langettaa joko kesken olevan kilpailun aikana kärsittäväksi, tai seuraavassa osakilpailussa kärsittäväksi. Jos tämä pitää paikkansa, ei tuomaristo voisi tuollaista "seuraavassa osakilpailussa jossa ajaa"-rangaistusta edes antaa. MotoMatters tutki asiaa ja totesi, että kaikki LLP rangaistukset on sanoitettu seuraavassa kilpailussa kärsittäväksi, poislukien yksi: Viettin lihapullalipun huomiotta jättäminen. Kenties se oli vahinko.
    https://motomatters.com/index.php/ne...and_avoid.html

    Huomattakoon, että LLP noudattamatta jättäminen voidaan kuitata myös diskauksella tai aikasakolla, joten pakko ei ole sakkolenkkiä kiertää jotta tuomio olisi kärsitty. Tuomaristolla on toki myös mahdollisuus siirtää rangaistus seuraavaan osakilpailuun, mutta tässä tapauksessa pitäisi olla ensin kilpailu, jossa on tuomaristo, ja kilpailuun osallistuva kilpailija johon sanktio kohdistettaisiin. Tuomaristo ei voi soveltaa tätä sellaiseen, joka ei osallistu.

    Joka tapauksessa huomioiden ylläoleva, on selvää että rangaistusta ei ole pakko kärsiä ajamalla jokin tietty pätkä asfalttia kahteen kertaan, vaan syntinsä voi muutenkin sovittaa. Koko episodi olisi kuittaantunut sillä jos tuomaristosta olisi sanktion muuttamisen sijasta sanonut, että isompi rangaistus se on olla kotona, tyhmyydestä sakotetaan elämässä muutenkin kuin tuomariston toimesta, end of story. Mutta saadaan tästä sentään sirkushuveja!

    Lyön kympin vetoa että Marc ei seuraavassa kilpailussaan tupla long lappia kärsi tämän tapauksen takia, ts. Hondan valitus menee läpi. Tarjous rajoittuu ensimmäiseen joka tästä quoteaa alle.
    No sittenhän tuo on aika selkeä keissi, eli jos sääntöjen mukaan ei onnistu rangaistuksen lykkääminen, niin sitten se kuittaantuu vaikka ei ajakaan. Ehkä olisi syytä muuttaa sääntöjä, jotta hölmöilyistään joutuu vastaamaan. Lievältähän tuo kaksi long lappia tuntuu muutenkin, kun toiselta ainakin kaksi kisaa ja yhden sprintin pilaa.

    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Oon kahden vaiheilla sprinttien suhteen. Onhan toi jännää ja tapahtumarikasta, mutta onko juuri MotoGP-pyörä oikea laite moiseen kohellukseen?
    Mun mielestä sprintti on hyvä, sopivasti tapahtumia. Ehkä meno hitusen rauhoittuu kun alkuinnostuksesta päästään, nyt on aika intensiivistä kilvanajoa. Toki näyttäisi että sunnuntainakin ajetaan aika reippain ottein, eiliseltä ainakin Nakagamin kolahommat vaikuttivat siltä että olisi voinut penaltia antaa. Toki sitä ei nyt näytetty vissiin kuin Fabion onboard-kamerasta, siitä ainakin näytti että melkoiselta takamatkalta tuli kylkeen. Moto3:ssa taas oli se yksi melko selkeä racing incident, josta sitten kuitenkin tuli raippaa. Isot pojat saavat näemmä vähän reilummin kolistella ennen kuin sanktioita tulee.
    1835
  17. #107
    Kausi on vasta hyvin alussa mutta mestaruusjahdin ja jännityksen kannalta eilinen tulos oli varmasti omiaan, Bezzechi hyvässä johdossa! Itse en niin paljon tykännyt tuosta eilisestä sadekisasta mutta minkäs sitä säille mahtaa ja kuuluu lajiin. Yammu veti pitkään hyvin, mutta lopulta ei sittenkään kummoinen tulos.
    ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
  18. #108
    Olihan se sarjan kannalta kiva että Vinetto-Pecco antaa vähän tasoitusta heti kärkeen.

    Bezzecchi ajoi tosi hienosti, ei voi muuta sanoa.

    Vähemmän maineikkaan Marquezin veljeksen ajosuoritus viime vuoden kalustolla toisessa kisassa saa väkisinkin ounastelemaan, että enemmän maineikas Marquez tämän vuoden Ducatilla käyttäisi koko gridin läpi pesu, huuhtelu ja 1600 kierroksen linkousohjelman. Mutta tämä nyt on vain ounastelua.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  19. #109
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Se on sitä motorsporttia se
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #110
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    ^
    Se on sitä motorsporttia se
    Hehkuttaakohan nuorempi Marques veljelleen yhtään Ducatin erinomaisuutta verrattuna HRC:n ruoskaan
    .
  21. #111
    hehheh
    ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
  22. #112
  23. #113
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Hyvä juttu Ducatin massavaimentimen ja shapeshifterin kehittäjästä: https://www.motorsportmagazine.com/a...smosedici-fly/
    Se 700 cc 2t ratapeli on kovinta shittiä!
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #114
    No, Markki on sitten sivussa USAn gp:stä. Peukalo edelleen pipi
    Laittanevat Bradlin tuuraaamaan.
  25. #115
  26. #116
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    No, Markki on sitten sivussa USAn gp:stä. Peukalo edelleen pipi
    Laittanevat Bradlin tuuraaamaan.

    Ja Pirro korvaa Bastianinin.
    Pirro on ollut kisoissa usein ihan hyvässä vedossa, härnää top10-kuskejakin.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
  27. #117
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    No, Markki on sitten sivussa USAn gp:stä. Peukalo edelleen pipi
    Laittanevat Bradlin tuuraaamaan.
    Alkaako olla ryppyjä rakkaudessa? Muutama vuosi takaperin ukko tuli takaisin kisoihin, vaikka oli alta viikko siitä, kun käsi oli pultattu takaisin kiinni. Nyt ei napostele syöksyä tonttiin HRC Hondalla, kun on sormi kipeä.

    Tai sitten jotain on opittu?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #118
    Nyt meni ainakin harkoissa pakka uusiks! Hyvä kun Quartararokin alkaa taas pärjää..
    ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
  29. #119
    Lainaa mikarinne70 kirjoitti Katso viesti
    Nyt meni ainakin harkoissa pakka uusiks! Hyvä kun Quartararokin alkaa taas pärjää..
    Harkat on harkkoja…. 2.02 oli paaluaika viimevuonna… eli 1.5s pitää vähintään puristaa pois… saas nähdä
    Viva la figa
  30.  
  31. #120
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jules kirjoitti Katso viesti
    Harkat on harkkoja…. 2.02 oli paaluaika viimevuonna… eli 1.5s pitää vähintään puristaa pois… saas nähdä
    Noh...ekat harkat ja aika likanen rata. Pakka on taas niin tasanen, että aika lottoo on, että ketkä on kahdessa ekassa rivissä.
    Superbike #7
Sivu: 4 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen