Moi.. Ostin -97 Yzf1000R:n..
miksi rekisteriotteessa lukee teho 74kw🫣🥴, onkohan joku kuristettu ulkomaan versio🤪
Monella vak.yhtiöllä tuossa 75kW kohdalla kulkee raja, jonka alle rajatut selviävät parhaimmillaan jopa -50% vak.maksuilla vs. mitä samat pelit maksaisivat ns. täystehoisina. Itsekin tuota jossain vaiheessa selvittelin erään ZZR 1400 kohdalla, miksi ihmeessä just tämän yksilön vak.maksut oli laskurilla niin pienet, niin se oli juurikin tällänen kuristettu![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Ok👍🤪.. sais vaan asiaan varmuuden, muuten kuin käyttämällä kalliissa penkissä🤭
Ajattelin jos on jotain kuristettuja imukauloja tms🙄😁
Kyse luultavasti tuontipyöräst. (74kW = 100hv)
Jossain maissa oli erilaisia, tehorajoja aikoinaaan.
Pari esimerkkiä:
Saksas ollu aikoinaaan pienempi vero, kun vähemmän tehoo. 100hv ollu mm yksi raja.
Nämä käytännössä koskenu vain uusissa pyöriä ja nämä tehonrajoittimet yleensä poistetu, kun pöyrä otettu käyttöön.
Ranskassa, ollu max teho mp:lle 100hv aikoinaan. 100hv tehokaampien pyörien rekisteröinti oli takavuosina, siellä kielletty. Näämäkin tehonrajoittimet yeensä poistettu...
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Saat varmuuden tehoista kääntämällä tupin nurin. Jos pysyy hytti maassa niin kuristettu.
Ja jos hytti nousee hätäseen, niin eiköhän se oo täystehonen
No tää oli puoliks heitto![]()
Blåbär racing - https://www.youtube.com/channel/UCaLls33iNvMVoH97g8W2ZrQ
Instagram: blabar_racing
😂täytyy kokeilla kun saa pyörän kotia asti🤓
Ostin ”sian säkissä” ja on vielä hakematta.
Pientä laittoakin löytyy, ryyppy jumissa ja 2v seissyt, eli varmaan kaasarien pesua ym..
No sittenhän sen näkee😂
Olix tää se nettimoton 900 euron ace? Hyvä kilohinta,näytti kuvissa ihan siistiltä peliltä.
Juurikin se..kaasarit on nyt pesty ym..ei oo vielä päässy kokeileen käyntiin, akku sökö..
Siis pyörä todella siisti katteita myöti, jarrut ei jumissa jne.
Eilen koittelin apuvirralla, mutta tulin tulokseen, että ei pakku riittänyt kipinään asti, bensa haisi, ja lupailikin jo, mutta hyytyi akku😂.. täytyy kokeilla illalla uudestaan
se täysryyppy on monesti noille liikaa, kannattaa vähän niinku kokeilla ryyppyä, että missä lupailee ja jatkaa siinä.
eikä se hytti kyllä nouse hätäseen vaikka olis täysteho. CV kaasarit annostelee tehon niin tasaisesti.
noissa kannattaa talvella vaihtaa kaikki bensaletkut ja polttoainehanan ja bensamittarin tiivisteet(vasten tankkia olevat), koska ne kaikki on korppuna ja vuotaa. ellei vielä niin sitten inarin essolla viimeistään vesisateessa.
jos satula on rikki niin mulla olis ehjä. yksi hyvä exup venttiili löytyy kanssa(sisäosat).
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Kannattaa putsailla hyvin kaikki ennen, kuin laittaa käyntiin. Tankki, letkut, uusi bensansuodatin yms... Voi olla vanhaa bensaa.
Bensat tuli vaihdettua kaasarin pesujen myötä, aika kauan sai sahata, ja kun hörähti käyntiin, niin kolmellahan se kävi😝, liekö kaasareista joku jä sontaiseksi tai sitten kaipaa uusia tulppia🧐
Käryskin se kyllä tankin alta pikkuisen😂
Nuo on vaihtoehtoja, itsekllä kävi sama RF:n kanssa alkukesästä, yhden kaasarin luistin kalvo ei ollut kunnolla paikallaan kaasariputsailujen jälkeen, huoimasi kun kaasutteli niin sen luisti ei oikein liikkunut, joten ilmavuoto, kansi paikallaan auki ja uuudelleen paikalleen ja toimii. Toisen kerran kävi kolmella kesällä pienen muksahduksen jälkeen (u-käännös, hiekkaa asvaltilla....), oli vaan siinä jostain syystä jäänyt ryyppy jumittamaan kaasarissa ja tulppa varmaankin märäksi. Korjaantui herkistelemällä ja pienellä voitelulla kaasarin tienoilla.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)