02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Oli kyllä semmoista tulitusta loppu, että itse katselin sormien välistä.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ai kilvanajoa. Olihan kahdella ekalla peräti 0,034s eroa ruutulipulla. Mielenkiintoiseksi menee loppukausi mestaruustaiston suhteen. Fabiolla enää 20 pisteen johto ja se ei välttämättä riitä, jos ajelee loppukauden sijoista 7-4 pistetilannetta varmistellen. Oli sikäli erikoista, että radalla näytti olevan mainio pito kallistuskulmista päätellen, monessa mutkassa yli 60 astetta mutta silti moni meni nurin. Häilyvä oli pidon raja.
Edit: Piste-ero siis 30p.
Viimeksi muokannut: itl; 06.09.2022 klo 12:35.
-- Brake later and open the gas earlier --
Häilyväpä hyvinkin.
Noi jätkät ajaa molemmat pyörät luisussa melkein joka mutkassa ja koko kisan. Välilä joku herpaantuu.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Niinpä se on. Kiitos korjauksesta.Jos tarkkoja ollaan niin piste-ero on 30 pistettä, 211-181=30
-- Brake later and open the gas earlier --
TV ohjelmatieto näyttää että Aragon kisa huomenna 18.9 näkyis Kutosella 14:45 alkaen.
Mikäpä ettei
Yamaha FJR 1300 -07
Ex: Suzuki SV 1000 N K4
Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
Olipas mielenkiintoinen kisa. Parin ekan kierroksen aikana tapahtui paljon loppukautta silmällä pitäen. Kaikki on vielä auki mestaruuden suhteen.
Bastianinin tekemä viimeisen kierroksen ohitus vaikutti vähän siltä, ettei Bagnaialla ollut enää maximun attack päällä. Mestaruustaistelussa hänelle oli varmastikin tärkeämpää poimia kisasta 20 pistettä, kuin korkealla riskillä 25/0p. Erikoista myös, että Gresini Racing pyyhki taas pöytää Ducatin tehdasteamilla. Eikä ollut eka kerta.
Jännitystä riittää seuraaviin viiteen kisaan![]()
-- Brake later and open the gas earlier --
Joo, eikä ollut kaukana ettei Quartararo loukannut pahemmin itseään. Onko tietoa ? Seuraava kisa on kuitenkin viikon päästä. Taitaa mennä mestaruus Ducatille. Ja MM93 paluu oli kyllä pahasti pannukakku, vaikka ei aivan omaa syytä tainnut ollakaan ... jotain se baikki siinä Quartararon edessä taisi woblata josta mälli.
ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
Näyttää MotoGP:stä kohta tulevan Ducatin yks-merkki luokan kamppailua, valitettavasti. Jospa olen väärässä
Yamaha FJR 1300 -07
Ex: Suzuki SV 1000 N K4
Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
Maratonilla voi koittaa mies miestä vastaan samoilla lenkkareilla. GP varikolla on turha itkeä.
Hieno kisa. Quartararo on ajanut hienosti koko kauden, mutta ei noin paskalla vessalla saa mestaruuksia voittaa
Fabion skootterikuski mälläs vielä matkalla klinikalle kirsikaksi kakun päälle.
Edit: kuskien puolesta mahtavaa aikaa. Nopeita sympaattisia ukkoja. Fabio, Bagnaia, Bastianini jne. ja A. Espargaro perii terrierin manttelia Crashlowlta.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Cal oli muuten Morbidellin edellä kisassa. Morbidellin pakka on todella hajalla.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sehän on jo sitä. Top kympissä viime kisassa vain seitsemän DucatiaNäyttää MotoGP:stä kohta tulevan Ducatin yks-merkki luokan kamppailua, valitettavasti. Jospa olen väärässä![]()
-- Brake later and open the gas earlier --
Onhan siellä MM-kärjessä toisaalta kolmen eri merkin kuskeja. Fabio jampilla johtaa, Bagnaia Ducatilla toisena ja Espargaro Aprilialla kolmantena. Toki kyllähän tuloksissa näkyy se, että Ducateja on gridissä selkeesti eniten.
Edit. Ducati on kyl gridin paras pyörä overall tällä hetkellä, mutta erot kierrosajoissa on melko pieniä. Toivottavasti jamppi saa lisää voimaa ens kaudelle ja Aprilian nousujohteisuus jatkuu. Honda lienee isoin kysymysmerkki tällä hetkellä, että mikä niiden mopon potenttiaali on.
Superbike #7
Tällä hetkellä Honda on todella kaukana. KTM edes jotenkin mukana. Italialaiset jyrää.
ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
Vähän tuossa on kuitenkin sitä henkeä, että Yamahalla, Aprilialla ja KTM:llä pärjää yksi kuski joka tekee pieniä ihmeitä muihin verrattuna, Ducatilla taas pärjää vähän kuka vaan jos ei käy isoja mokia. Voi toki olla, että Ducati on haalinut keskimääräistä paremman kuskijoukonkin sen sijaan että pyörä vaan olisi ylivoimainen, sitä en pysty arvioimaan sen enempää.
Oma betti menee kyl sille että kaikki muut paitsi Duksu on kussu omaan kuppiinsa...
Honda paapoili Markulle kaik mahdolliset puitteet, ja kakkoskuski kärsii siitä.
Yamaha teki samoin Fabiolle.
Aprilia ei tehny samoin, mutta Vinalesin MC kasetti ei kestä auringonpaistetta.
Ducati on antanu kaikille tasaisen pelikentän kuuntelemalla joka kuskia ja rakentamalla pyörän kunkin kuskin omilla ehdoilla... ja se näkyy lopputuloksessa.
Tämä on siis puhdas arvaus, mutta ei ois edes eka kerta ku motorsportissa näkyis toi että ne ketkä ei heitä muniaan yhteen koriin on ne, joilla on kesän jälkeen vielä ehjiä munia.
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Hyvä arvaus, voisin olla samaa mieltä![]()
ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
Tuohon et usko itsekään. Tainnu rossin aikoina olla honda viimeksi ajettava pyörä. Edes stoner ei tahtonu hallita hondaa ja mies ajoi mestaruuden ducatilla jota kukaan muu ei osannu ajaa. Markku on vieny hondaa yli rajojen aina ja usein niin suurella riskillä että se on kostautunu. Kun markku oli lasaretissa niin pyörää muistaakseni tehtiin espargaron mukaan ja tulos näkyy nyt. Se on entistä surkeampi.
Miksi en uskoisi? On nähny F1:ssä useita vuosia, samoin GT1:ssä ja GT3:ssa, ja myös MotoGP:ssä. Miksi Markku ja Stoner olisi niin eri asia?
Kaikkihan noi vie noita pyöriä iha järjettömällä tavalla, mutta Ducati tuntuu olevan se pyörä josta saa nykyisin tehon parhaiten tonttiin vähimmällä piiskaamisella, ja näyttää kääntyvänkin nykyään paremmin kuin sillon ku Bagnaian piti takajarrulla kääntää Mugellossa pyörä driftiin vikassa mutkassa![]()
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Olipas mielenkiintoinen Japanin aika-ajo sadesäässä ja MM paalulle! Tulee jännä kisa huomenna.
edit: oliko se sittenkään niin jännä. Triller Miller oli vahva.
Viimeksi muokannut: mikarinne70; 25.09.2022 klo 11:33.
ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
Milleri ajoi upeasti, kismittää Aprilian mekaanikko joka unohti vaihtaa sighting lap kartan pois koneesta sateenvarjotyttöjä tuijottaessaan. Ja kakkospyörässä oli väärä takakumi. Ei hyvää päivää.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Näköjään aina nenällään...
KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> )
ex. Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 - 2024)
ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
Joo! Vähä tyhmää Bagnailta kaataa vikalla läpillä, 1 pisteen sijaan menetti useamman, no okei jos ohitus ois onnistunu niin ois ottanu sen "niskalenkin" - nyt ei. No kilvanajoa hei! Kenelle se Bagnaia sitte taputti? Yleisölle, itelleen vai kelle?
Suzuki paloi komeesti![]()
ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts