Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Eli keväällä ostemani gixxeri tuo taas haasteita : joku on tehnyt y-haaran ja väliputket kai itse, ja sen takia jalkatappien osuu rataan toisella puolella ja putken varsi toisella. Jalkatapin puoli on enemmän haittaava ja kohta ollaan radalla naamallaan. Olen koittanut hienosäätää putkea pajavasaralla sekä jalkatappia rälläkällä, mutta ei tuosta riittävästi tilaa saa.
    Vaihtoehdot mitä poikien kanssa on mietitty:
    1. Koittaa liimata migillä orkkisväliputket nykyisten tilalle
    2. Tyhjentää alkuperäinen katti ja laittaa se tyhjänä ja orkkis väliputket jos vaan sopivat nykyisiin yoshin änkyröihin
    3. Ostaa jostain(?) uusi tai käytetty y-putki ja väliputket
    4. Jotain muuta? Onko sulla just sopivat osat ylimääräisenä?

Kaikki näistä on sellaisia että hyvällä tuurilla saa jotain aikaiseksi, mutta onko jollain kokemuksia aiheesta ja millä tuon saisi kustannustehokkaimmin ratakelpoiseksi? Alkaa jo vituttaan radalla pyöriminen kun ei saa kunnolla pyörää kallistettu ja sen takia tuon ratapaskan ostin..

Lähetetty minun SM-G981B laitteesta Tapatalkilla
    Gsx-r 1000 k8
    MP-pitstopissa olisi noi molemmat väliputket Yoshin putkistoon hyllyssä. Ehkä apuja? http://www.purkuosat.net/yoshimura.htm
    ZXR750 J "K"
    Hommaa suosiolla 4-2-1 ränni Gixeriin. Omassa K7 on Yoshin valmiste eikä ota maahan kiinni, ennen nutullaan oloa. On se kevyempikin kuin 4-2-1-2.
    -- Brake later and open the gas earlier --
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Hommaa suosiolla 4-2-1 ränni Gixeriin. Omassa K7 on Yoshin valmiste eikä ota maahan kiinni, ennen nutullaan oloa. On se kevyempikin kuin 4-2-1-2.
    Yoshin täysputkistoa ei helposti löydy, tai ainakaan minä en löytänyt kun sellaista keväällä hain. Suzukeissa vissiin kaikissa silleen tuo putkisto toteutettu ettei pelkkä linkkiputki poista läppäsysteemiä. Yamahassa taas sai pelkällä decat putkenpätkällä pois kaiken ylimääräisen. Siis saahan 4-2-1 putkiston silti toteutettua.
    K8-1000
    Tämä olisi tietysti mahdollista, mutta maksaa mustikoita ja mansikoita kun pitää ostaa decat, väliputki ja vaimennin eli touhutonni. Niin paljoa en suzukista tykkää.

Ennemmin koitan päästä pienellä budjetilla, ja mietin jo pitäisikö laittaa vaan katti ja orkkisväliputket kiinni ja taiteilla niihin noi yoshit jos orkkisputket on oikeaa rautaa.
    Gsx-r 1000 k8
    Tämä olisi tietysti mahdollista, mutta maksaa mustikoita ja mansikoita kun pitää ostaa decat, väliputki ja vaimennin eli touhutonni. Niin paljoa en suzukista tykkää.
    No jos siihen Suizan orkkisheaderiin tekisi/teettäisi link pipen, jolla saisit 4-2-1.
    -- Brake later and open the gas earlier --
    No jos siihen Suizan orkkisheaderiin tekisi/teettäisi link pipen, jolla saisit 4-2-1.
    Mutta onko tuo yksi jo olemassa olevista putkista riittävän avara, kun ne on kuitenkin tehty kahdelle putkelle?

Jos tuo yksi nykyinen putki riittäisi, niin silloin menot olisi 4-1 midpipe jonka näköjään saa kiinasta viiteenkymppiin tai sitten itse hitsata kalliimmalla. Ja tietysti säätö vielä dynossa. Mutta onkohan jollain tietoa onko noilla putkilla eroa eli riittääkö tuo tuplaputkiston toinen putki?
    Gsx-r 1000 k8
    Taidan pistää tilaukseen tuon väliputken jolla käytössä on vain yksi vaimennin. Katsotaan sitten miten äijän käy
    Gsx-r 1000 k8
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Cure kirjoitti Katso viesti
    Mutta onko tuo yksi jo olemassa olevista putkista riittävän avara, kun ne on kuitenkin tehty kahdelle putkelle?

Jos tuo yksi nykyinen putki riittäisi, niin silloin menot olisi 4-1 midpipe jonka näköjään saa kiinasta viiteenkymppiin tai sitten itse hitsata kalliimmalla. Ja tietysti säätö vielä dynossa. Mutta onkohan jollain tietoa onko noilla putkilla eroa eli riittääkö tuo tuplaputkiston toinen putki?
    On se riittävän avara. Toi 4-2-1-2 putkisto on tehtaalta kai alkujaan laitettu päästöjen takia ja sitten Superbiken silhuettisääntö on pakottanu myös aftermarket valmistajat tekemään putkistoista 4-2-1-2 rännejä, että kelpaavat kisakäyttöön. Joitain 4-2-1 putkia on saatavilla ja niillä saa saman laulun tai jopa vähän enempi irti.
    Superbike #7
  10.  
    Kiitos nitrous varmennuksesta, tilasin koko väliputken decatilla pipeworxista uk:sta hintaan 60e (+verot ja tullit) jos jollain tulee vastaavanlainen tarve vastaan
    Gsx-r 1000 k8