Sivu: 9 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 280:sta
  1. #241








    Ei se nyv valmista oo viä nähnykkää mut piti heittää se kasaan että saan tehtyä ton teippilinjan punaselle niin aattelin ny räpsiä muutaman otoksen että tuosta alkaa niinsanotusti kupletin juoni tulla esiin. Värejä puuttuu vielä mm etuloksun reunat vihreeksi, kauhukahva valkoseksi ja tietty toi tankki mutta hiljalleen eteenpäin.

    Eiseny ihan kauhee oo vaikka itte sanonki!
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  2. #242
    Olen nyt pitkälti päättänyt että kilikolipullojen helistely loppu nyt ja ens viikolla haetaan vähän paremmat vehkeet... ainakin verrattuna. Kompressoriksi on valikoitunut pitkällisen googlailun jälkeen tämä:

    https://www.biltema.fi/tyokalut/pain...0-w-2000045124

    Pitäis olla hiljainen kun 1400rpm ja tolla "siltek" kompuralla, tokko tota kuitenkaan yöllä voi täällä käyttää mut lakkaa sit vaik viikonloppuisin. Tommosen paineensäädin ei oo kuulemma tarpeeks tarkka ja tarvii vedenerottimen joten ajattelin tilata tämän:

    https://www.virtasenkauppa.fi/painee...itin-1-4-51547

    Ruiskuksi sit varmaan tämä:

    https://www.puuilo.fi/kramfors-maali...lo_fi_products

    Seinäkela letku löytyykin jo omasta takaa.

    Muuten ihan pöhkö kysymys... Jos ruutassa on painetta nyt vaikka toi alin 1.5bar kuinka kauan sillä pystyy maalaamaan ennenkuin kompura käynnistyy. Mietin vaan että kuinka ison kappaleen pystyy ruikkimaan jos lataa tankin täyteen ja sammuttaa virrat jos tankki on 24L. Kun täällä kuuluu kaikki tallista asuntoon, kympin lenkin jos pudottaa yöllä lattialle vaimo herää ylhäällä... Onko ihan tuhoon tuomittu ajatus edes lisätankilla? Nyt tosin kun ilmat kylmenee niin tuo emäntä ei niin vietä iltojaan partsilla tossa oven päällä niin puhaltimen ulos heittämät hajutkaan ei niin häiritse niin voi maalata aikaisemmin.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  3. #243
    Muuten ihan pöhkö kysymys... Jos ruutassa on painetta nyt vaikka toi alin 1.5bar kuinka kauan sillä pystyy maalaamaan ennenkuin kompura käynnistyy. Mietin vaan että kuinka ison kappaleen pystyy ruikkimaan jos lataa tankin täyteen ja sammuttaa virrat jos tankki on 24L.
    Vaikea sanoa minkä kokoisen osan 24l säiliöllisellä ilmaa maalaa. Ei tuo oikein selviä, kuin kokeilemalla, jahka löydät sopivat työpaineet yms. speksit maalaushommaan. Ei sillä kuitenkaan suihki kovinkaan pitkään. Ruiskun räkimistä kannattaa varoa, kun paine laskee alle kriittisen pisteen. Työn touhussa ei välttämättä muista seurata sitä ja on perin ikävää, kun juuri maalattu osa menee ruiskun räkimisen takia loppumetreillä pilalle.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  4. #244
    Vastaavalla ruiskulla olen maalaillut jollakin 2-3 bar paineilla. Tosiaan ihan minimiä ei kannata käyttää, että maali hajoaa kunnolla. Pikkuruisku ei vie paljoa ilmaa, mutta kompura pimeänä en silti maalailisi. Mitään erillistä paineensäädintä en ole ikinä käyttänyt. Maalausjäljen kannalta paine ei ole mitenkään kriittinen.

    Tuommoinen pikkuruisku on ihan paras mopon osille. Reilun desin säiliö on enemmän kuin tarpeeksi.

    Hengityssuojain on hyvä olla ja lakatessa kannattaa tuulettaa siinä vaiheessa kun silmiä räpytellessä ripset liimautuvat kiinni
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  5. #245
    Puuilon sivun tiedot on hieman puutteelliset, tulkitsin sen niin ruisku vie 70-130 litraa minuutissa paineen ollessa 1,5-3 baria, niin mitesse nyt menee...jos lopetetaan 1,5:ssä niin 18 litraa 6 bar ilmaa on käytettävissä. Jos se puretaan 0 bar ylipaineeseen, niin siitä tulee 80 litraa. Noin minuutti?
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  6. #246
    Eli toisinsanoen fögedabaudit... Alkaa kuitenki sylkeen jo kauan ennen tota minuutin täyttymistä. Tarvii sit ruikkia sellaseen aikaan et saa kompura käydä. Hengityssuojain on sekä se vetoseinä se poistaa aika hyvin maalipölyn mut huurut jää kyllä pyörimään huoneeseen joksikin aikaa. Tää viikko sen verta täys et en taida joutaa lahteen saati maalaamaan, mut tehään ku keretään.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  7. #247
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Olen nyt pitkälti päättänyt että kilikolipullojen helistely loppu nyt ja ens viikolla haetaan vähän paremmat vehkeet... ainakin verrattuna. Kompressoriksi on valikoitunut pitkällisen googlailun jälkeen tämä:

    https://www.biltema.fi/tyokalut/pain...0-w-2000045124

    Pitäis olla hiljainen kun 1400rpm ja tolla "siltek" kompuralla, tokko tota kuitenkaan yöllä voi täällä käyttää mut lakkaa sit vaik viikonloppuisin. Tommosen paineensäädin ei oo kuulemma tarpeeks tarkka ja tarvii vedenerottimen joten ajattelin tilata tämän:

    https://www.virtasenkauppa.fi/painee...itin-1-4-51547

    Ruiskuksi sit varmaan tämä:

    https://www.puuilo.fi/kramfors-maali...lo_fi_products

    Seinäkela letku löytyykin jo omasta takaa.

    Muuten ihan pöhkö kysymys... Jos ruutassa on painetta nyt vaikka toi alin 1.5bar kuinka kauan sillä pystyy maalaamaan ennenkuin kompura käynnistyy. Mietin vaan että kuinka ison kappaleen pystyy ruikkimaan jos lataa tankin täyteen ja sammuttaa virrat jos tankki on 24L. Kun täällä kuuluu kaikki tallista asuntoon, kympin lenkin jos pudottaa yöllä lattialle vaimo herää ylhäällä... Onko ihan tuhoon tuomittu ajatus edes lisätankilla? Nyt tosin kun ilmat kylmenee niin tuo emäntä ei niin vietä iltojaan partsilla tossa oven päällä niin puhaltimen ulos heittämät hajutkaan ei niin häiritse niin voi maalata aikaisemmin.
    Isot pojat joskus sanoi, että tuollainen vedenerotin ei toimi vaan pitäisi olla ihan ilmankuivain. Olen silti sitä mieltä, että hyvä tuollainen on välissä olla. Paineen säätöön olen asentanut suoraan ruiskun kahvaan säätimen. On helpompi kun ei tarvitse mennä kompuralle asti ja lisäksi mittareiden mukaan painehäviötä mahtuu matkalle. Hyöty tästä on lähinnä että saa jotain osviittaa mitä letkusta tulee ja löytää "perustason" josta sitten nostaa/laskee paineita. Eli kompuralta "hanat auki" ja tuosta sitten säädän painetta.

    Eli tämän tyylisiä;
    https://www.nettivari.fi/shop/walcom...in-11230#attr=

    Tuo nyt oli ensimmäinen kun googlella löytyi.
  8. #248
    Jaha hyvä pointti tuo paineensäädin enpä tienny että niitä on tommosiakin, puuilosta näyttäs lähtevän vastaavan näkönen pariin kymppiin tiedä sitten vaan miten laadukas. Mitään kahen tonnin kylmäkuivainta ei oo tulossa joten erottaa mitä erottaa semmonen pikkupurkki
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  9. #249
    Oon tänä kesänä maalaillut jonkin verran tämmöisellä yhdistelmällä https://www.lineonline.co.uk/stanley...ompressor.html + https://www.nettimaalikauppa.fi/AirG...saeilioeruisku

    Ei vedenerotinta, ei paineensäädintä ja ilmakin on ollut aika kosteaa. Ei oo ollut ongelmia, mutta aika usein se kompura käy.

    Aika pieniä paloja noi katteetkin on, eri juttu jos jotain pakun kylkeä pitäisi alkaa vetämään.
    Lajin halpuus viehättää.
  10. #250
    Jatketaan nyt pohdintaa vielä kerta täällä on maalareita kuulolla... Jos mä nyt meinaan lähtee panostaa tohon maalihommaan ihan kunnolla, rakentaa talliin vähän paremman maalikopin jne niin mites noi kynäruiskut, pystyykö sellasta käyttämään perus autotallikompuralla vai tarviiko ne aina sen sellasen pienen pöytäpuksuttimen jostain syystä... Kattelin vähän kuvia niin niissä tuppaa olemaan ohut kierreletku jonka päässä sovitinkappale johon saanee 1/4" pikaliittimen kiinni eli ainakin fyysinen liitos pitäis olla mahdollinen mut saako esim tosta edm. Bilteman kompurasta tasaisesti tarpeeksi pientä ilmamäärää ulos?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  11. #251
    Kynäruisku mulla on ton Stanleyn perässä. Kyllähän siitä kompurasta nyt kynäruiskun kulutukseen tasaisempaa ilmavirtaa saa kuin täyskokoiseen (tai puolikkaaseen) automaalausruiskuun.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  12. #252
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    mites noi kynäruiskut, pystyykö sellasta käyttämään perus autotallikompuralla vai tarviiko ne aina sen sellasen pienen pöytäpuksuttimen jostain syystä... Kattelin vähän kuvia niin niissä tuppaa olemaan ohut kierreletku jonka päässä sovitinkappale johon saanee 1/4" pikaliittimen kiinni eli ainakin fyysinen liitos pitäis olla mahdollinen mut saako esim tosta edm. Bilteman kompurasta tasaisesti tarpeeksi pientä ilmamäärää ulos?
    Joskus se on vaan silleen, että sitä kadehtii toisten pientä ja sievää laitetta kun luulee sen kuuluvan asiaan, vaikka ne toiset ilolla ottaisivat ison koneen jos vaan tilat ym. riittäisivät. Voisikohan tässä olla sama ilmiö kyseessä.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  13. #253
    No näin mä sen vähän niinku järkeilin mut aattelin varmistaa ettei siitä isosta kompurasta esim jostain syystä saa tarpeeks pientä painetta ulos (edes jonkun kuristimen kautta) Joo mitään Iwataa en aatellu ensimmäisenä ostaa mut pidetään mielessä... Moon ihan sysipaska piirtämään mitään joten en tiiä onnistuuko tuommonenkaan mut kaikkee pitää kokeilla paitti serkkua ja kansantansseja...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  14. #254


    Kerta maalit on jo ostettu hyllyyn niin pakkohan tuota oli kokeilla miten paukkupullolla onnistuu yritys #2 nyt kun on harjoitusta hihassa, täytyy sanoa että toistaiseksi paras tulos mitä olen saanut aikaan, kuka olis uskonut että toistuva harjoitus tuottaa näkyviä tuloksia!

    Kuun vaihteessa kun tulee seuraavan kerran nappulaa hommataan se kompura, maaliruisku ja rakennetaan parempi maalikoppi, aika näyttää jääkö varaa jatkaa projektia muutoin mut rehellisesti tää innostaa nyt siinä määrin että harkitsen ihan vakavissani siirtyväni kuljetuspuolelta pintakäsittelijäksi jossain kohtaa... 19v väännetty rattia abaut minkä tahansa sellaisella käskettävällä laitteella ohjataan, pakua, rekkaa,trukkia, kurottajaa, pyöräkuormaajaa, jopa runko-ohjattavaa dumpperia yhden päivän kun veri vetää jonkun sellaisen alan pariin missä käsin saa asioita aikaan.

    EDIT: Sori tuo räntti mut nyt on vahva tunne et tää kuljetusala on pikkuhiljaa nähty
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  15. #255
    Jos paukkupullollakin alkaa homma käydä, niin ruiskulla pääsee uudelle levelille ja onnistumisen hymy senkuin levenee. Maalarin hommat eivät elämäntyönä kovin hääppöisiä ole, mitä sivusta seurannut. Harrastepohjalta ihan kivaa välillä. Varsinkin kun onnistuu. Kun menee vituix niin ei niin kivaa.

    Ennen vanhaan maalarit olivat kaikki kovia juoppoja, kun päivän tinnerihöyryjen vastapainoksi piti illalla ottaa viinaa, että ei ala päätä särkeä.

    "Maalari maalaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa."
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  16. #256
    Jatketaan nyt pohdintaa vielä kerta täällä on maalareita kuulolla... Jos mä nyt meinaan lähtee panostaa tohon maalihommaan ihan kunnolla, rakentaa talliin vähän paremman maalikopin jne niin mites noi kynäruiskut, pystyykö sellasta käyttämään perus autotallikompuralla vai tarviiko ne aina sen sellasen pienen pöytäpuksuttimen jostain syystä...
    Kynäruisku toimii ison kompuran letkun päässä vallan mainiosti. Oleellista on se tasainen paine mikä kompurasta tulee ja yleensä noissa isommissa kompuroissa on sisäänrakennettu paineensäädin. Iso kompura on yleisesti ottaen kaikin puolin parempi mitä pieni paitsi hinnan, melun, painon ja ulkomittojen suhteen. Isolla kompuralla myös paineilmatyökalujen käyttö on sujuvampaa, kuin pikkukompuralla.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  17. #257






    En nyt jaksa raahata tota veke tosta katoksesta kuvaa varten mutta siinäpä viimeiset kuulumiset. Etumaski piti maalata uudestaan punaiseksi akryylillä kun eihän ne oo lähellekkään samaa sävyä alkydin kanssa, kuvassa ero ei ole kummoinen mutta paljaalla silmällä ilmiselvä. Varmaan seuraavaan viikkoon ei tapahdu kauheesti kun alkaa maalattava loppua kerta vihreää en akryylikilikalina löydä niin loput osat kuten tankin keskusta, etuloksun reunat ja kauhukahva maalataan sit sillä uuella pyssyllä. Sit hela paska pitää käydä läpi karkeella fareclalla että saa noi maalien reunojen kynnykset alas ennen lakkaa.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  18. #258
    Tais tulla kalliit oppirahat... Tankki joka on nyt maalattu uudelleen akryylimaalilla on edelleen niin pehmeä että eilenillalla oikean puolen sivukatteita paikalleen laittaessa nojasin sen yli niin siinä on valkeassa osassa nyt teepaidanjäljet, etulokarin maalipinta on kuivuessaan halkeillut jne... Mä annan ton nyt seistä ainakin kuukauden varmaan pidempään mottista kerätessä ja sitä maalikoppia rakentaessa sit pohditaan voiko ton vielä pelastaa vai alotanko koko projektin alusta automaaleilla. Loppukesä täytynee käyttää ton tiilikaton maalaamiseen heti kun keli sen sallii ennenkun tulee liian kylmä. Kompuran hommaan ens viikolla ja jossain kohtaa alan harjotella kynäruiskun kanssa mut tää proggis on nyt hetken motivaatiolomalla.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  19. #259
    WhatsApp Image 2024-09-01 at 20.03.18.jpg

    Tosi hankala saada kunnon kuvaa mut maalauskopin runko olis abaut pystyssä, ovi ja poka vaan vielä puuttuu kun loppu tänään aika. Kaikki on vielä hyrskyn myrskyn mutta siistiytynee tuosta kunhan projekti etenee. Oikeassa yläkulmassa näkyy tuloilman suodatin, en muista yhtään mistä poistolaarista ton joskus vuonna nakki ja peruna ostin mutta miksikäs tuo menee muoveissa hyllyllä. Tiistaina piti lähteä shoppailemaan kompuraa töiden jälkeen mutta prkl nuoremman juipin vanhempainilta siirty siihen niin en tiiä millon pääsen kaupunkiin, höyrysulkumuovia saanee tosta paikallisestakin.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  20. #260
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Jos paukkupullollakin alkaa homma käydä, niin ruiskulla pääsee uudelle levelille ja onnistumisen hymy senkuin levenee. Maalarin hommat eivät elämäntyönä kovin hääppöisiä ole, mitä sivusta seurannut. Harrastepohjalta ihan kivaa välillä. Varsinkin kun onnistuu. Kun menee vituix niin ei niin kivaa.

    Ennen vanhaan maalarit olivat kaikki kovia juoppoja, kun päivän tinnerihöyryjen vastapainoksi piti illalla ottaa viinaa, että ei ala päätä särkeä.

    "Maalari maalaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa."
    Ekassa kappaleessa hyvin tiivistetty. Itse olen maalannut/maalaan ruiskulla vain huonekaluja, mutta ehkä jossain vaiheessa jokin kaksipyöräinenkin projekti tulee ruiskittua. Sanovat sen olevan helpompaa kun sekoitussuhteet jne on tarkkaan kerrottu vrt. huonekalumaalit joissa täytyy vain kokeilemalla etsiä sekoitus ja säädöt.

    Jälkimmäisestä asiasta; koulussa sanottiin, että ei ne oikeasti olleet deequja vaan siihen aikaan työturvallisuus ja suojauksen taso oli mitä oli (eli ilman varusteita vedettiin kovan luokan myrkkyjä) niin aivosolut kuolivat ja katkokävely alkoi. En tiedä mikä on totuus koska kyseistä aikaa en (onneksi) ole nähnyt.
  21. #261
    Joo tää lähti nyv vähä laukalle... Just pistin yli 800 haiseen kärkkäisen ja Bilteman nettikaupoissa, ihan vähän tuli oksuu suuhun kun näin loppusumman... Vaimo menee huomenna sinne vanhempainiltaan mä lähen Juuson kans käymää Lahes takas tullaan kolmimoottorisen kompuran, kolmen ruiskun, rakennusmuovirullan ja kassillisen letkuja säätimiä ja liittimiä kanssa... Aattelin et kun nyt alotettiin niin otetaan kertakirpasulla sitten kynäruiskut ja systeemit.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  22. #262
    No nyt on panostettu. on aina kiva seurata, kun ns. mopo karkaa käsistä suhteessa alkuperäiseen tahtotilaan. Jos maalaat jatkossa juttuja lajitovereille niin saat kivasti kuoletettua omia investointeja.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  23. #263
    That's the plan.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  24. #264
    Miehän oon ettimässä edullista maalaria...
    Onneksi aikataulu on sen verran vaiheessa, että ei ehkä vielä ensi vuonna.
  25. #265
    Nosiis jos jollakulla on maalattavaa niin harjoitustöitä tarvitaan, rohkeesti vaan yyveetä kunhan saan ton kopperon valmiiks. Voisin olla kiinnostunut kokeilemaan myös hydrodippausta osana maalausta olettaen että kappale mahtuu tohon mun 90L lavuaariin.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  26. #266
    Olis Volvon ovi. Tuonko auton huomen?


    gs lc

    BMW, askel kohti aikuisuutta..
  27. #267
    Emekit ym lelut ja kottikärryt uuteen maaliin!
    Yiying YY250T, Ex Kawasaki zr7, ex kawasaki gpz500s
  28. #268
    Lainaa ktv kirjoitti Katso viesti
    Olis Volvon ovi. Tuonko auton huomen?
    saattas se irto-ovi tonna just ja just mennä mut toi pönttö on viel vahvasti vaiheessa. Tänään änkesin uuden kompuran paikalleen vain huomatakseni et prkl minkään vedenerottimen paineensäätimen yms äms mukana ei tule niitä uros-uros adaptereita joilla ne sais yhteen. Valot asentelin seinätolppiin johdotukset vaan viel puuttuu mut eiköhän tommoseen paskahuussin kokoseen kopperoon 4x18w lediputket riittäne

    Liitteenä pakolliset lootti-fleksauskuvat. likemmäs tonni noihin palo mut nyt pitäs olla kaikki tarvittava.

    Nii paitti nyrkillinen niitä väliadaptereita...

    WhatsApp Image 2024-09-03 at 21.46.45.jpg WhatsApp Image 2024-09-03 at 21.46.46.jpg
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  29. #269


    Vielä siinä puuhaa piisaa mutta tänään on tehty ja saatu paikalleen ovi, levitetty suurin osa muoveista ainoastaan v*ttumaiset paikat kuten pöydän alla jäljellä, sekä kytketty valot toimintaan!
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  30.  
  31. #270
    Vastaisuudessa ei-mito projektiin liittyvät maalausjorinat löytyy omasta ketjustaan:

    http://www.moottoripyora.org/keskust...asan-Maalailut
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
Sivu: 9 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910 ViimeinenViimeinen