Ei tahdo suomaasta löytyä töpöä 1/4" 6 mm kuusiokolohylsyä (löytyisi sarjoista hinta mallia yli 100 eur, tarvitsen vain yhden 6 millisen, prkl), tuollaista kuvan mukaista. Kokonaispituus 20 mm luokkaa. Onko kukaan törmännyt?
![]()
Stoopid is strong in this one.
Aprilia Tuono V4 1100 RR '16
ex: Kawasaki Z900 '18
ex: Yamaha XVS 1100 DragStar '04
Mites "bitsiräikkä"? Mahtuu melkeen mihin vaan
https://m.motonet.fi/fi/tuote/762068...hoCn94QAvD_BwE
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Jos oikein hätä on niin osta naaras 1/4 uros 1/2 adapteri ja rälläköi siitä sopiva?
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tuohan voisi rokata. Ainoa miinus on että momenttia ei saa asetettua kuten momenttiavaimella, mutta voisi tehdä niin että vääntää pultit kireäksi merkkien (tussilla tehdyt merkinnät) perusteella, osunee muutaman Nm:n sisään.
Haaveena että ensitalvena ei tarvitse katteita taas purkaa kun iskarien ölmyt vaihtaa, katteet ovat paljon isompi homma kuin ölpät.
![]()
Stoopid is strong in this one.
Aprilia Tuono V4 1100 RR '16
ex: Kawasaki Z900 '18
ex: Yamaha XVS 1100 DragStar '04
Tuollaisen jouduin joskus ostamaan kun tarvitsin pientä viisisakaraista security"torxia":
https://www.biltema.fi/tyokalut/kasi...saa-2000031288
Pituudeltaan ovat 16 mm.
Eikö tuohon pulttiin pääse käsiksi, jos vain kääntää ohjauksen toiseen ääriasentoonsa?
Biltemasta tuli joskus ostettua kärki-momenttiräikkä, olisko pienin säätö ollu 3Nm. Ei vaan näy enää nettivalikoimassa...
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Osta tuo, https://tarviketori.fi/fin/hylsysarj...1_4-p-197109-0
Tulee mukana myös kuusiokolokärjet, jotka saa suoraan kiinni tuohon pieneen räikkään. Itselleni ollut tosi hyvä ostos. Lidlissä oli keväällä vastaavia Gedoren sarjoja muistaakseni reilulla kympillä, niitäkin voi löytyä vielä jostakin Lidlistä.
https://www.youtube.com/user/mtubeist
jonkun yläkolmion pultin kun laitat momenttiin ja kokeilet sitä normikuusiokolo avaimella että paljonko se on, niin helppo toistaa sinnepäin sitten tuollaiseen mihin momenttia ei saa.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Vaihtaa paikalle erilaisen pultin ens kerralla?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tuota fundeerasin myös, ja kun tussilla merkitty pultti ja toinen puoli niin hienosäätö hoituu sitten merkit kohdistamalla jos lähdetään hifistelemään (pistää pultit pahviin kiinni niin että tietää mikä oli mistäkin kotoisin). Varmasti tulee parempi kuin se mitä oli kun mopedin ostin eli joko Fabio oli tehtaalla jättänyt pultit sormikireydelle tai sitten jollain muulla jälkeensä tulleella käpistelijällä oli todennäköisesti höpöheinänvetotauko alkanut ja myssyissään unohtanut että eihän niitä tullut kiristettyä ollenkaan (näppituntumalta sanoisin että oli ehkä 3 Nm kireydessä jos sitäkään). Tuli jokunen satku ajettua lähes irtonaisilla iskareilla, sitä en ymmärrä miten ne eivät kuopissa lyöneet itteään ylös, selvästikin hyvin hentoinen puristus riittää. Ehkä sama isäntä/emäntä oli jättänyt myös takaiskarin lukitusrinkulan auki niin ettei edes osunut säätörinkulaan (en tiedä näille virallista latinankielistä termiä).
Stoopid is strong in this one.
Aprilia Tuono V4 1100 RR '16
ex: Kawasaki Z900 '18
ex: Yamaha XVS 1100 DragStar '04