Liputusvuorot lisätty aloitusviestiin.
Lahjomaton myyttinen sankarihahmo
YZF-R6R -06
&
FZ6-S -05
Jos saapuu paikalle yksin prätkällä, onko rata-alueella jotain paikkaa, mihin sijoittaa omia tavaroita päivän/ajojen ajaksi?
Nyksä:
Triumph Daytiona 675 Triple
Ex:
Suzuki GSX 650 F
Honda CBR 125 R
Kuva: © Timo Holländer
Viimeksi muokannut: Totowolf; 31.07.2021 klo 16:41.
Nyksä:
Triumph Daytiona 675 Triple
Ex:
Suzuki GSX 650 F
Honda CBR 125 R
Kuva: © Timo Holländer
Tuuria matkaan huomiseen säähän!
Meikä lämmittää saunaa ja napsii viskiä jo kotona.
Edit: tämän päiväiseen säähän, kröhöm.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
No niin, ekaksi nöyrä anteeksipyyntö kaikilta joilla jäi mun typerän lipsahduksen takia lauantain viimenen setti ajamatta. Anteeksi.
Sitten iso KIITOS kaikille heille jotka keräs mun romut ensin radan varresta, ja myös niille jotka olivat pakkaamassa niitä mun auton kyytiin. En tiedä ketä kaikkia siinä oli niin en nimeä ketään ettei vaan joku jäis nimeämättä. Kiitoksia kuitenkin kaikille teille!
Ai niin, iso kiitos myös lanssihenkilökunnalle hyvästä hoidosta! Kiitoksia!
Näkyi siellä olevan, ilmeisesti lahjana, myös toisenmerkkisen pyörän osiaKiitos niistä kuuluu varmaan Jonelle ja Pekalle!
Itte selvisin loppupeleissä vähällä, kirurgin mukaan nivelsiteet repes vasemmasta nilkasta. Muuten vaan asvaltti-ihottumaa ja lihaskipuja, mitään muuta ei menny rikki. Virhe oli kyllä niin typerä että oisin ansainnu muutaman mustelman enemmänkl mutta ehkä parempi näin.
Ajot on taputeltu tältä kesältä, se on varmaa, pyörä vaatinee jonni verran uutta osaa. Pikapuolisesti vaan päässy näkemään, tällä jalalla ei sitä vielä pakusta rullata talliin tutkittavaksi joten muhikoon siellä jonkin aikaa...
Etuvanne on silminnähden mutkalla, joku meinas että etuputket/putki ois mutkalla mutta sen näkee sitten kun saa ne tarkempaan syyniin. Takahäkki tietysti tuhannen mutkalla mutta ilmeisesti sen sisällä kaikki pysyny ehjänä? Mittaristo oli paskana, etuhäkki, tai se mittariston kiinnike oli myös rikki.
Sitte tietenki niitä perushommia, cliparia, jalkatappia, slipari yms... Putkisto näytti silmämääräisesti suht ehjältä, laitetaan senki perään ?
Rungossa eikä swingissä ei näy isompia jälkiä mutta neki häätyy kattella tarkemmin sitte. Ja tosiaan, kone näytti ehjältä, kuten myös syyläri ja öljynjäähdytin... Eli nesteet oli pysyny sisällä
Noh, katsotaan nyt ajetaanko jo ens kesänä vai täytyykö osia hommata pitempäänki, riippuu ihan kuin paljo tuo tulee kustantaan.
Mukavia ajopäiviä teille kaikille jotka vielä pääsevät tänä kesänä radalle. Älkää tehkö niinkö minä!
Täh?
Suzuki GSX-R 1000R L8, kilvetön rataleluaihio
Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio - EX
Tuossapa tuo kaatovideo sitten. Tai linkki siihen.
Kyllä nyt kun videon näki niin vituttaa vielä enemmän. Aivan tyhmä virhe. Miksi minä käännän sisään noin hemmetin aikasin? Oon ajanu tuon mutkan jo aika hemmetin monesti (joka kierroksella) joten kyllä kummastuttaa. Menen jarrulle tavallista aikasemmin, ja käännän aivan liian aikasin sisään. Mikä hätä tai kiire mulla tuli?
Ykkösmutkaki näyttää menevän leveänä mutta se ei ole niin harvinaista eikä vaikuta tapahtuneeseen.
https://youtu.be/J4uweTUHqGg
Täh?
Suzuki GSX-R 1000R L8, kilvetön rataleluaihio
Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio - EX
^
Nyt vasta yhdistän naaman ja nickin. Harmittavasti näissä merkeissä.
Mites paikat? Vauhtia oli rapiat pultoista markkaa, kun lähti ja ottaen huomioon turva-alueen lettosuon, olit aika voimissasi kipin jälkeen.
Tuommoinen virhe vituttanee pitkään. Paska homma.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Karusti lähti, onneksi ukko kuitenkin suht kunnossa. Pikaista paranemista!
Kanttarin ja asfaltin välissä on tosi terävä reuna tuossa kohdassa.
kemopannu_sma.jpg
Kyllä vituttaa, ja kovasti. Kun videota hidastaa ja kattoo niin oisko 158 ku se rengas lähtee luistaan.
Se mitä sen jälkeen kävin läpi niin kyllä olen tyytyväinen lopputulemaan, siis mitä muhun tulee. Ainut rikki mennyt paikka on vasen nilkka, muuten vaan suht joka paikka kipeänä. Muutama road rash tietysti. Älytön se pyöritys mihin hietikolla sitte jouduin. Ei sitä osaa uskottavasti kertoa, se pitäis kokea mutta toivottavasti ei silti
Pyörään täytyy tutustua myöhemmin tarkemmin.
Täh?
Suzuki GSX-R 1000R L8, kilvetön rataleluaihio
Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio - EX
Täh?
Suzuki GSX-R 1000R L8, kilvetön rataleluaihio
Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio - EX
Jälkipuinnin kannalta kamera on kyllä hyvä. Nythän ei onneksi käynyt niin, että kuskilta olisi lähtenyt taju ja muisti, ja radaltakin oli luettavissa, mitä tapahtui, mutta niissä tilanteissa, joissa näitä apuja ei ole, on kameran tallenne arvokas.
Laitelkaa vain niitä kameroita. Itse deletoin jälkikäteen kaikki videot, ellei nyt ole jotain sattumia/ enkkoja rullalla, mutta lähinnä tällaisen vuoksi.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kiitos mukavista ratapäivistä. Taas oppi vähän uutta ja seuraavalla kerralla astetta viisaampana radalle. Kun niitä kameroita laitatte niin kannattee kunnolla tsekata kiinnitykset ja varmistaa ne ettei käy kuten mun kameralle joka lähti maatakiertävälle radalle karusellissapalasia jäi radalle joka käytiin kyllä putsimassa hetimmiten, onneksi jäi sisämutkaan. Kamera kuitenkin toimii edelleen kovasta iskusta huolimatta. Ensi kevättä odotellen että pääsee ajeleen uudemman kerran...
![]()
Kawasaki ZX10R 2005
Jos on yhtään tunne että kamera voi tippua, niin sen lisäksi että kiinnitystä kannattaa vahvistaa, niin kannattaa kirjoittaa maalitussilla puhelinnumero siihen.
Alastarollakin oli löytynyt eräänä keväänä lumien sulattua jonkun kadottama toimiva kamera edelliseltä kesältä.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Se lojui siinä pyörän vieressä niin sopivasti, ettei voitu vastustaa kiusausta!
Mutta hyvä että ukko itse pääsi melko vähällä! Pyörään saanee hieman helpommin uusia osia.
Ja suuret kiitokset järjestävänkin tahon puolesta kaikille! Oli hyvä ja hieno viikonloppu, vaikka välissä vähän satelikin vettä. Sunnuntainakin ehdittiin vielä nauttimaan täysin kuivasta radasta siinä neljän jälkeen.
Erityisen suuret kiitokset kaikille viikonlopun liputtajille! Sunnuntaiksi saatiin lopulta hyvin porukkaa kasaan ja pidettyä ajot juuri turvallisuudesta tinkimättä.![]()
Lahjomaton myyttinen sankarihahmo
YZF-R6R -06
&
FZ6-S -05
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Täh?
Suzuki GSX-R 1000R L8, kilvetön rataleluaihio
Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio - EX