Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
  2. #2
    Sinänsä ihan mielenkiintoinen pyörä, mutta äkkiseltään en keksi kamalasti syitä miksi ottaisin tuon mielummin kuin Aprilian 660:n. Hintapolitiikka Suomessa toki auki, ilmeisesti jonkin verran halvempi laite pitäisi olla kyseessä.

    Noh, tietysti näitä Yamahoita ehkä sieltä kaupasta joskus jopa saa, toisin kuin ilmeisesti Apriliaa tällä hetkellä
  3. #3
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Itse olisin jättänyt tuon legendaarisen nimen kierrättämättä.

    R7 oli kuitenkin aikansa superbike ja ehdoton erikoisuus. Tämä uusi on nyt sit.. no tämmönen.
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  4. #4
    "Kompakti urheilullinen ajoasento tuottaa optimaalisen ketteryyden"
    Tuohon ei moni taivu.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  5. #5
    Aprilia 660 100hv märkäpaino 183kg
    Yamaha R7 74hv märkäpaino 188kg

    Mikä mahtaa olla hintaero?
  6. #6
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Aprilia 660 100hv märkäpaino 183kg
    Yamaha R7 74hv märkäpaino 188kg

    Mikä mahtaa olla hintaero?
    Jenkkilässä näytti R7 tulevan maksamaan n. 9000$ ja RS660 on n. 11000$. Ainakin nopeen googlettelun mukaan
    Aprilia RS660
    EX Kawasaki Z900, Triumph Street Triple R, Suzuki SV650S
  7. #7
    Jenkkien hintalisä nakumalliin MT07 on noin 15%. Jos suomalainen maahantuoja saa pidettyä hintaeron alle 20 prosentin, ärrän hinta olisi 11ke:n paikkeilla?
  8. #8
    Lainaa pyh kirjoitti Katso viesti
    Jenkkien hintalisä nakumalliin MT07 on noin 15%. Jos suomalainen maahantuoja saa pidettyä hintaeron alle 20 prosentin, ärrän hinta olisi 11ke:n paikkeilla?
    Aprilia 660 14 690 €, joten onko hintaeroa riittävästi
  9. #9
    No johan Yamaha mopon pullautti Pelkästään twini luokkia ajatellen vissiin tehty? En ainakaan itse keksi mitään syytä perus katujantterin valita kyseistä pyörää r3, r6 ja r1 sijasta. Vai onko tuossa myös nakupyörien pidempi jousto, että voi ajaa mökkitietkin eniten kovaa
  10. #10
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa _JK_ kirjoitti Katso viesti
    En ainakaan itse keksi mitään syytä perus katujantterin valita kyseistä pyörää r3, r6 ja r1 sijasta.
    Eipä saa enää R6:a kilvellisenä kaupasta, eli uusi malli keskiluokkaan tohon kolmosen ja ykkösen väliin.
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  11. #11
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Eipä saa enää R6:a kilvellisenä kaupasta, eli uusi malli keskiluokkaan tohon kolmosen ja ykkösen väliin.
    Näinhän se olikin, hetken onnellisena muistin et maailma on ennallaan.
    On toikin siinä tapauksessa melkonen "ranteiden venyttäjä" r3 nähden kun ei muistele vanhoja(r6).
  12. #12
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Eipä saa enää R6:a kilvellisenä kaupasta, eli uusi malli keskiluokkaan tohon kolmosen ja ykkösen väliin.
    Mielenkiintoiselta tuntuu yamahan valinta kun on jäänyt myös mt-10 pois valikoimista, kauanko menee että R1 on vain radalle myynnissä?
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  13. #13
    Onhan tuo kieltämättä hieman pettymys, etenkin edelliseen R7:aan ja Aprilia RS660:een verrattuna. Onneksi R6:ia vielä maailmassa riittää, vaikkei uusia kilvellisiä enää saa...
  14.  
  15. #14
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Mielenkiintoiselta tuntuu yamahan valinta kun on jäänyt myös mt-10 pois valikoimista, kauanko menee että R1 on vain radalle myynnissä?
    R1 on jo euro5-päivitetty, ei sen lakkauttamiselle ole mitään syytä. Eiköhän tuosta saada ensi kaudelle taas MT10:ssä käytettäväksi sopivasti kesytetty versio taas tuotantoon.