Moro!
Osaisko joku neuvoa pätevää korjaajaa Bläkärille kuopiosta/lähistöltä? Meinaa itsellä loppua ymmärrys asian suhteen, kun ei pyöri kunnolla, jos sattuu ees aina lähtemään käyntiin ollenkaan. Syttypuolella epäilen itse vikaa, mutta siihenpä se sitten jääkin oma osaaminen oikeastaan.
Heikko pyöritys johtuu yleensä sähkön puutteesta tai akkukaapelien huonosta kontaktista. Edellinen korjaantuu lataamalla akku, jos ei auta niin uutta patteria kehiin. Jälkimmäinen taas puhdistuksella (kaapelien molemmat päät).
Vanha bensa (etenkin nykyinen etanolibensa) kun kastelee tulpat niin huonosti kuivuvat (ilman irrotusta ja kosania, tai vaihtoa uusiin).
Ennenvanhaan tulpat kuivattiin starttaamalla kaasu auki (jos oli kiihdytyspumppu niin ei missään tapauksessa saanut pumpata kaasua). 5-10 sekuntia riitti. Toimi kaasarikoneessa ihan hyvin, nimittäin kun rööri on auki, on startatessa virtausnopeus kurkussa pieni eikä bensaa juuri tule suuttimesta. Ruiskuista en osaa sanoa.
Mutta tuolla huollossa käynti on varmasti hyvä idea, voivat siellä kertoa enemmänkin.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Niin, kumpaa tuolla "pyörimisellä" nyt tarkoitetaan, startin pyöritystä, vaiko koneen kiertämistä jos sen sattuu käyntiin saamaan?
Ei pyöritä kunnolla?
Ei kierrä kunnolla?
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?