Sivu: 9 / 18:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 533:sta
  1. #241
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Ja aina tulee uusi kesä!

    Jonkinlaiseen ajokuntoon, niin nyt on aikaa bimmerillä lähteä Alpeille?

    Itellä tässä kovakin ratapolte, mutta sattuneesta syystä isolohkon enskakausi vain venyy. Ajetaan rataa sit ku laitteet nipussa.

    Aina jokin uus juju pitää olla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #242
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ja aina tulee uusi kesä!

    Jonkinlaiseen ajokuntoon, niin nyt on aikaa bimmerillä lähteä Alpeille?
    Joo, tourinkia on vähän suunnitteilla.
  3. #243
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Takapainoinen Taapertaja kirjoitti Katso viesti
    Joo, tourinkia on vähän suunnitteilla.
    Siittä se pikkuhiljaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #244
    Lainaa Takapainoinen Taapertaja kirjoitti Katso viesti
    Loppukesästä voisi kaatopeikkoa kokeilla selättää R6:lla, jos fysiikka toipuu ja on intoa. Jokkisavaus jää kyllä tekemättä. Kiitos kaikille kommentoineille ja myötäeläneille.
    Jokkiskisat näyttää järjestään siirtyvän myöhemmäksi, saatat hyvinkin ehtiä joihinkin kisoihin mukaan. Yks ehjä pyörähän sulla kuitenkin on, ja toiv Kawa on myös iskussa sitten joskus. Harmittaa kyllä teikäläisen puolesta, niin miehen ku pyöränki. Mutta eiköhän kumpiiin kuntoon tule.

    Tsemppiä paranemiseen. Kesä on vasta alussa.
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L8, kilvetön rataleluaihio
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio - EX
  5. #245
    Lainaa Takapainoinen Taapertaja kirjoitti Katso viesti
    Kuulumisia:


    Kawa jää varmaan talliin loppukesäksi odottelemaan pankkitilin täyttymistä. Näyttäisi siltä, että runko ja moottori eivät ole saaneet osumaa, mutta keulasta ainakin mittaristo ja cliparit on ottaneet osumaa. Avain on taittunut avainlukkoon, tankki lommolla. Koko takahäkki on saanut myös kyytiä huolella. Toivottavasti elektroniikka on säilynyt ehjänä. Hyvin on näyttänyt liukusuojat toimineen. Vanteet ja jarrulevyt näyttävät suorilta. Eiköhän siitä vielä toimiva laite saada.

    Tuohon A* Air-Tech pukuun Race-liiveineen täytynee investoida, jos jostain löydän sopivan kokoisen setin.

    Loppukesästä voisi kaatopeikkoa kokeilla selättää R6:lla, jos fysiikka toipuu ja on intoa. Jokkisavaus jää kyllä tekemättä. Kiitos kaikille kommentoineille ja myötäeläneille.
    Liityin viimeviikolla samaan kerhoon. Luita sentää hajos vähempi, mutta uusi pyörä näyttää kokeneen aikalailla totaalisen tuhon. Kisat voi kyllä unohtaa ja vakavasti pitää harkita jotain halvempaa harrastusta.
  6. #246
    Lainaa Ck- kirjoitti Katso viesti
    Liityin viimeviikolla samaan kerhoon. Luita sentää hajos vähempi, mutta uusi pyörä näyttää kokeneen aikalailla totaalisen tuhon. Kisat voi kyllä unohtaa ja vakavasti pitää harkita jotain halvempaa harrastusta.
    Tuota joo...

    Jos nyt kisailu kumminki kiinnostaa ja halvemmassa hintaluokassa niin miten olis nuo SVKMK-kerhokisat?

    Kalustohan siinä voi olla hyvinki halpaa eli Classic superbikessä saa ajaa 1999 ja vanhemmalla kalustolla, tiettyjä sääntöjä soveltaen hiukka uudemmillakin.

    Ja kesän kisabudjetti on tosiaan ihan jotain muuta kuin jokkiksessa, TOKI tähänkin saa kaikki rahat menemään, jos vain tahtotila riittää!

    Terv. Ile
  7. #247
    Lainaa Ck- kirjoitti Katso viesti
    Liityin viimeviikolla samaan kerhoon. Luita sentää hajos vähempi, mutta uusi pyörä näyttää kokeneen aikalailla totaalisen tuhon. Kisat voi kyllä unohtaa ja vakavasti pitää harkita jotain halvempaa harrastusta.
    Osanottoni.

    Itsellä alkaa taas vähän fiilikset olemaan positiivisemmat. Pyörä on jo pajalla uudet ajovarusteet tilattuna (kypärä + ajopuku ja paukkuliivi). Rahanmeno v****taa, mutta itseni tuntien johonkin vielä turhempaan se kuitenkin olisi törsätty.

    Olokin alkaa pikkuhiljaa helpottaa ja kalenteriin ruksin jo loppukesän ratapäiviä. Saas nähdä tuoko Air Tech -suojavarustus riittävästi luottoa tekemiseen ja toivottavasti ajaminen ei ole ihan köröttelyä. Ensi viikonloppuna jo tarkoitus suunnata Alastaroon (apu)mekaanikon roolissa.
  8. #248
    Lainaa Ck- kirjoitti Katso viesti
    ...mutta uusi pyörä näyttää kokeneen aikalailla totaalisen tuhon.
    Taisi olla 2021 R1, eikö? Uteliaana pyydän kohteliammin avaamaan vähän keissiä. Missä kaadoit, miten ja millä seurauksilla. Avautuminen on terapeuttista.
  9. #249
    Lainaa Takapainoinen Taapertaja kirjoitti Katso viesti
    Taisi olla 2021 R1, eikö? Uteliaana pyydän kohteliammin avaamaan vähän keissiä. Missä kaadoit, miten ja millä seurauksilla. Avautuminen on terapeuttista.
    Juuri sellainen. Kemoraan ja viis mutkaa myöhemmin kotia. Perä alta ekassa vasurissa maltillessa vauhissa, pyörä melkeen pystyssä ja kaasuu ei kerinny edes kunnolla koskee. Ja kyllä lämppärit ainaki päällä oli.

    Mopo pyöri vähä joka akselin ympäri. Keulaputket katki/väänty. Kolmiot solmussa ohjausiskari, syyläri, nippulat nappulat ja pääsylkkä. Vanteet, levyt, takarunko ja takaiskari solmuu. Swingi tai runko entinen. Ilmaboksi repes kiinnikkeistä ja onko ne nyt läppärungot irti ja hiekkaa koneeseen. Ja Kaikkee pientä muuta.
    Sentää kuntoon laittaminen on kohtalaisen helppoa. Sen kun hakis uuden kaupasta.
  10. #250
    Lainaa Ck- kirjoitti Katso viesti
    Juuri sellainen. Kemoraan ja viis mutkaa myöhemmin kotia. Perä alta ekassa vasurissa maltillessa vauhissa, pyörä melkeen pystyssä ja kaasuu ei kerinny edes kunnolla koskee. Ja kyllä lämppärit ainaki päällä oli.

    Mopo pyöri vähä joka akselin ympäri. Keulaputket katki/väänty. Kolmiot solmussa ohjausiskari, syyläri, nippulat nappulat ja pääsylkkä. Vanteet, levyt, takarunko ja takaiskari solmuu. Swingi tai runko entinen. Ilmaboksi repes kiinnikkeistä ja onko ne nyt läppärungot irti ja hiekkaa koneeseen. Ja Kaikkee pientä muuta.
    Sentää kuntoon laittaminen on kohtalaisen helppoa. Sen kun hakis uuden kaupasta.
    Kuulostaa suolaiselta. Voimia ja virtuaalimyötätuntoa.
  11. #251
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ck- kirjoitti Katso viesti
    Juuri sellainen. Kemoraan ja viis mutkaa myöhemmin kotia. Perä alta ekassa vasurissa maltillessa vauhissa, pyörä melkeen pystyssä ja kaasuu ei kerinny edes kunnolla koskee. Ja kyllä lämppärit ainaki päällä oli.

    Mopo pyöri vähä joka akselin ympäri. Keulaputket katki/väänty. Kolmiot solmussa ohjausiskari, syyläri, nippulat nappulat ja pääsylkkä. Vanteet, levyt, takarunko ja takaiskari solmuu. Swingi tai runko entinen. Ilmaboksi repes kiinnikkeistä ja onko ne nyt läppärungot irti ja hiekkaa koneeseen. Ja Kaikkee pientä muuta.
    Sentää kuntoon laittaminen on kohtalaisen helppoa. Sen kun hakis uuden kaupasta.
    Hyi saatana!

    90-luvun lopun ja 2000-luvun alun kawan kuusärriä saa huokealla. Ostaa vaikka kolme, asentaa niihin seosrenkaat. Sitten antaa vain sikaa, ja luutii Kuusakosken lavalle sitä mukaa kun ne valmistuvat?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #252
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Hyi saatana!

    90-luvun lopun ja 2000-luvun alun kawan kuusärriä saa huokealla. Ostaa vaikka kolme, asentaa niihin seosrenkaat. Sitten antaa vain sikaa, ja luutii Kuusakosken lavalle sitä mukaa kun ne valmistuvat?
    Kyllä taitaa tulla tallin tyhjennys ja katse sinne veneilyn puolelle mitä on tovi jo haaveiltu.

    https://m.youtube.com/watch?v=7m7UpR...ature=youtu.be
  13. #253
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Erikoinen kaato. Mikähän mahtoi olla loggerin mukaan kallistuskulma ja kaasunasento kun lähti?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #254
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    ^
    Erikoinen kaato. Mikähän mahtoi olla loggerin mukaan kallistuskulma ja kaasunasento kun lähti?
    34 astetta näyttää racechrono siinä kohtaa kun vauhti alkaa hidastuu. Kaasun asennosta ei ole tietoo, mut kovasti
    perstuntuma väittää, että en siihen kerinny kauheena edes koskee.
  15. #255
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    ???

    Öljynsuodatin löysällä, kylmä rengas jne. (ei näe, miten aiemmat mutkat on tultu)

    Oudosti lähti.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #256
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    ???

    Öljynsuodatin löysällä, kylmä rengas jne. (ei näe, miten aiemmat mutkat on tultu)

    Oudosti lähti.
    Suodatin, roppu ja täyttökorkki paikallaan. Renkaan lämmöstä ei pysty sanomaan muutakuin että lämppärit oli päällä kun paineita katoin ennen ajoon lähtöä. Pitää ottaa koko pätkä jossain vaiheessa goprosta ulos.
  17. #257
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ck- kirjoitti Katso viesti
    Suodatin, roppu ja täyttökorkki paikallaan. Renkaan lämmöstä ei pysty sanomaan muutakuin että lämppärit oli päällä kun paineita katoin ennen ajoon lähtöä. Pitää ottaa koko pätkä jossain vaiheessa goprosta ulos.
    Joo. Oishan radalle jäänyt varmaan juoruja.

    TC ei ehtinyt kissaa sanoa, kun läks. Okei, tais olla pienimmällä, mutta silti. Kuin sateella vesilammikosta ois irronnut.

    Tietty jos ei ole juuri kaasullakaan, niin minkäs TC tekee...
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #258
    Lähtee kyllä hätäseen alta, huhhuh.

    Ketjut rasvattu sprayllä ja siitä renkaan vasemmalle reunalle? Jäähdytysnestevuoto ja valunut vain toiselle puolelle? Mulla on pitänyt kylmä ja kostea rengas jossain +4 kelissä paremmin kuin tuossa.
  19. #259
    Lainaa Ck- kirjoitti Katso viesti
    Kyllä taitaa tulla tallin tyhjennys ja katse sinne veneilyn puolelle mitä on tovi jo haaveiltu.

    https://m.youtube.com/watch?v=7m7UpR...ature=youtu.be
    Älä lähde siihen venehommaan. Kokeiltu on moneen kertaan. Tylsää.

    On kyllä erikoinen tuo kaatotilanne. Vauhtiakin on ihan kivasti. Tuliko kuskille monta kieputusta vai selvisitkö liukumisella?
  20. #260
    Lainaa Takapainoinen Taapertaja kirjoitti Katso viesti
    Älä lähde siihen venehommaan. Kokeiltu on moneen kertaan. Tylsää.

    On kyllä erikoinen tuo kaatotilanne. Vauhtiakin on ihan kivasti. Tuliko kuskille monta kieputusta vai selvisitkö liukumisella?
    Hetken aikaa oltiin ilmassa jalat kohti taivasta ja näky vaan kun mopo
    Pyörii takana. Siitä selälleen radalle ja sit ei oikeen tietoa, mut hietikolle tuli päädyttyä. Puku palo puhki ja kengistä irtos pohjat.
  21. #261
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Rajua...

    Kyllä tuosta voisi koittaa kaivaa loggeritiedot. Kaasunasennot, läppien asennot jne. jne.

    Kaikkihan pitäisi löytyä kun vain virrat saa päälle.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #262
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ck- kirjoitti Katso viesti
    34 astetta näyttää racechrono siinä kohtaa kun vauhti alkaa hidastuu. Kaasun asennosta ei ole tietoo, mut kovasti
    perstuntuma väittää, että en siihen kerinny kauheena edes koskee.
    Oisko lämppärin toisen laidan käämit pimeenä? Aika hätäseen lähtee, eikä tota selitä oikein mikään muu kuin kylmä rengas tai nestevuoto, vaikka tossa ollaankin linjalta vähän sivussa. Normaalistihan tuossa kohtaa on tonnarillakin tötterö jo kokonaan auki ilman ongelmaa.
    Superbike #7
  23. #263
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Oisko lämppärin toisen laidan käämit pimeenä? Aika hätäseen lähtee, eikä tota selitä oikein mikään muu kuin kylmä rengas tai nestevuoto, vaikka tossa ollaankin linjalta vähän sivussa. Normaalistihan tuossa kohtaa on tonnarillakin tötterö jo kokonaan auki ilman ongelmaa.
    Nestettä ei äkkiseltää ois vuodellu mistään, mut pitää vielä kattoo kunnolla läpi.
    Lämppärit toimi edelliselle kerralla kyllä ihan kauttaaltaan, mut kaikkihan on mahollista.
    Pito kuitenkin katos sitä ei ole kiistäminen. Tuntus vaan että ton pystyy melkein tota vauhtia ajamaan vaikka lähtis täysin kylmillä renkailla.
  24. #264
    Lainaa Ck- kirjoitti Katso viesti
    Kyllä taitaa tulla tallin tyhjennys ja katse sinne veneilyn puolelle mitä on tovi jo haaveiltu.

    https://m.youtube.com/watch?v=7m7UpR...ature=youtu.be
    Sama paikka, sama pyörä (tosin 2015 R1) vuonna 2019
    https://youtu.be/EQGCLtPGI4s

    Tuossa on ollut erittäin hyvä tuuri, jos ei käynyt kuskille mitään...
    Viimeksi muokannut: fayban; 01.06.2021 klo 13:57.
    Honda VTR SP1
    BMW S1000RR 16
    BMW S1000RR 11
  25. #265
    Lainaa Ck- kirjoitti Katso viesti
    Hetken aikaa oltiin ilmassa jalat kohti taivasta ja näky vaan kun mopo
    Pyörii takana. Siitä selälleen radalle ja sit ei oikeen tietoa, mut hietikolle tuli päädyttyä. Puku palo puhki ja kengistä irtos pohjat.
    Tsiisus, tais olla keulakittikin. Ois luullut koppaavan tuon luiston. Itse tosin ajoin 3 asennossa tc. Noissa muuten menee vikatilaan jos esim pyörittää pukilla. Aika huomaamaton valo jossain siellä kulmassa. Ei anna vaihtaa ajotilaa silloin. Siitä tuossa ei varmaan ollut kyse, mut tiedoksi jos jollain uudehko R1.
    K8-1000
  26. #266

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ck- kirjoitti Katso viesti
    Nestettä ei äkkiseltää ois vuodellu mistään, mut pitää vielä kattoo kunnolla läpi.
    Lämppärit toimi edelliselle kerralla kyllä ihan kauttaaltaan, mut kaikkihan on mahollista.
    Pito kuitenkin katos sitä ei ole kiistäminen. Tuntus vaan että ton pystyy melkein tota vauhtia ajamaan vaikka lähtis täysin kylmillä renkailla.
    En näe tossa mitään muuta kuin kylmän renkaan, ellei porukkaa poistunut mystisesti samasta kohden. Mikäli ajohaluja jäi jäljelle, niin mulla voisi löytyä jokkis kisailuun sopiva budjetti luokan R1 kohtuu korvausta vastaan, eikä ole pakko edes ostaa omaksi. Koko pyörän saa polttaa ja kaivaa suohautaan pahimmassa tapauksessa suunnilleen uuden R1 keulan ja swingin hinnalla.
    ---
  27. #267
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Lähtee kyllä hätäseen alta, huhhuh.

    Ketjut rasvattu sprayllä ja siitä renkaan vasemmalle reunalle? Jäähdytysnestevuoto ja valunut vain toiselle puolelle? Mulla on pitänyt kylmä ja kostea rengas jossain +4 kelissä paremmin kuin tuossa.
    tältä näytti minunkin silmään että rasvaa olis ollu renkaan kyljessä. Toi lähtee ihan yhtä nopeasti alta kuin slicks märällä pinnalla.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  28. #268
    Pakko taas kysellä tyhmiä. Olenko ymmärtänyt oikeen että on racinkiä poistaa absit ja luistonestot kuuluu laittaa minimiin? Uudet ratapelit maksaa päivityksineen varmaan sen 30 tonnia, kuitenkin vanhemman laitteen ilman noita abs ja muita haitakkeita saisi muutamalla tonnilla. Eikö siis olisi viisaampaa ostaa sellaanen. Mikä BMW S1000RR on vikana noitahan on niin paljon että kauppaavat niitä netissä. Siinähän oisi ABS ja TC mitkä voi sitten kääntää pois päältä. Oisko niin että nämä trendit juontaa siitä että kattotaan tuubista pro kuskien videoita jossa sanovat että ei sellattia voi käyttää? Hullulta tuntuu että harrastaja ei tuollasilla pääsisi tarpeeksi kovaa?
    Hayabusa+ Massey ferguson
    Stay safe stay away from COV-19 vaccine!
  29. #269
    TC laitetaan "minimiin" jossa se antaa renkaan pikkasen elää muttei liikaa. Eli jos kuski kääntää rajusti kahvaa ni se sallii ns. "normaalin" luiston mutta isompi luisto potkii tehot pois alta (ja haittaa kierrosaikaa).

    ABS mun käsittääkseni otetaan pois siksi että ABS aktivoituessaan vaikeuttaa jarrun voimakkuuden hallintaa, joku korjatkoon jos meni väärin.

    Noissa uusissa tonnareissa on paaaaljon muitaki paremmuuksia vanhoihin verrattuna kuin pelkät ABS/TC, kuten parempi geometria, matalampi painopiste yms yms yms.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  30.  
  31. #270
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    TC laitetaan "minimiin" jossa se antaa renkaan pikkasen elää muttei liikaa. Eli jos kuski kääntää rajusti kahvaa ni se sallii ns. "normaalin" luiston mutta isompi luisto potkii tehot pois alta (ja haittaa kierrosaikaa).

    ABS mun käsittääkseni otetaan pois siksi että ABS aktivoituessaan vaikeuttaa jarrun voimakkuuden hallintaa, joku korjatkoon jos meni väärin.

    Noissa uusissa tonnareissa on paaaaljon muitaki paremmuuksia vanhoihin verrattuna kuin pelkät ABS/TC, kuten parempi geometria, matalampi painopiste yms yms yms.
    Oukkei! Kiitos selvennyksestä, elikkä sporttipyörissäkin ne haittaa kun ajetaan kovaa. Painopisteestä, porukallahan on tapana poistaa katalysaattori mikä painaa sen 6-10 kiloa? se on kuitenkin suurimassa osassa aika alhaala. Kevennyksen hyöty on suurempi kun painopisteen muutos?
    Hayabusa+ Massey ferguson
    Stay safe stay away from COV-19 vaccine!
Sivu: 9 / 18:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ... ViimeinenViimeinen