Siirtyikin sunnuntaille *littipeukku*
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Missäs päin eteläistä Suomea löytyy vielä luistava jalkaura ja avoin baana ens lauantaina? Lupaa hyviä yöpakkasia, mutta esmes Vesivehmaa mene Päitsin takia säppiin.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Finlandiassa oli lauantaina kuivaa, tänään Hansiksella taas pirun märkää. Kulki perkeleen hyvin kuitenkin.
Miksi talvi loppuu jo? Just kun rupesi vähän ajo kulkemaan ja nyt kaikki spoorit sulaa pois ja sit mä oon ku kala kuivalla maalla - en mä oo käytännössä ikinä ajanu tapeilta ku pyörä tuli vasta marraskuussa, tuntuukin luonnottomalta
Tiettyä itsesuojeluvaistoa
02 Mille R
Suosittelen kyllä vahvasti opettelemaan sen tapeilta ajamisen, saattaa lajin hauskuus kerroin muuttua aika paljon Kyllä enduro kumminkin on laji jota ajetaan sieltä tapeilta.
Tallinnassa on saanut ajaa tapeilta muutamaa kertaa lukuunottamatta lähes koko talven, toki joo välikelin renkaalla... mutta on ollut nautintoa, ehkä pari viikkoa niin saa vaihtaa jo kesävanteetkin alle ja palata 2t mopoon
On tota spooria hinkattu Suomessa silti tänä talvenakin sellanen reilut 30h, tuntuu ettei oo muuta koko talvena tehnytkään kuin ajanut. Parempihan tuo 2t olis spooriin ollut, mutta en jaksanut molempia säätää sitä varten, niin mentiin 4t kanssa tämä talvi.
^
Ajatko työkseks? Ite saanut alle talvella 20 tuntia. Ikinä ajanut talvella näin paljon. Ei olis paljon mahkuja ajotunteja tuosta lisätä nykymenoilla. Sit pitäis kyllä muuttaa elämää vähän isommin.
02 Mille R
Mä oon ajanut nyt kans sen 30 tuntia ja koko talven on ärsyttänyt kun ei pääse/ehdi ajamaan enempää. Ku ei mulla ole edes kuljetuskalustoa
On tottakai tarkoitus, mutta tässä talvella ei oikein ole ollut mahdollisuutta. Ja oon tosta spooriajosta tykännyt hirveesti niin jos on vielä hauskempaa ilman spooria niin ei se haittaa.
Tiettyä itsesuojeluvaistoa
Siellä on matkalehmäluokkakin erikseen ja Järilässä ei mitään kovin haastavaa ole ellei pehmeää hiekkaa sellaiseksi koe. JMH:n varikkomopolla siihen ei tosin saa osallistua.
^
Ei ripuliranteilla voi millään kantojyrsimillä ajaakaan.
02 Mille R
Vähän siltä tää on jopa tuntunut
Yrittäjä mulkku on ollut vähän laiska tekemään töitä ja keskittynyt treenaamaan
Oli tarkoitus tänä vuonna kokeilla vielä vähän ajaa kilpaa niin Virossa kuin Suomessa, niin tullut vähän treenitunteja. Viime viikonloppu oli varmaan talven eka viikonloppu, että ei tullut ollenkaan koskettua mopoon, muuten on tullut ajettua 3-5krt/viikko. Nelarissa alkaa olemaan tunteja jo sen verran, että nyt alkaa jo miettimään että onko kumminkin vielä vaihdettava uuteen ennen kesää.
Itse aiheeseen liittyen, että jos sattuu orgin kurapyöräilijät eksymään tonne Tallinnan suuntaan, niin musta saa kyllä ajoseuraa ja lähen mielelläni näyttämään paikalliset parhaat reitit.
02 Mille R
Tää on ihan perus. Männikussa koko jälki menee muutenkin vähän sinne ja tänne, eikä siellä sellaista hyvää kierrosta saa oikeen tehtyä.
Tuolla Jõelähtmessä taas esim. se 20km lenkki mitä itse ajan, on ihan omasta päästä sovellettu koska sitä jälkeä on ja paljon.
Ikinä ei oo silti itsellä ollut mitään läheltä piti tilanteita siellä, vaikka tosiaan siellä ajellaan joka suuntaan
Noi paikalliset heput on kyllä mukavaa sakkia, saa harrastaa jokainen omalla tasollaan ja kuten sanoit antavat kyllä latua jos sitä tarvii
Mulla pitäis olla jossain kartta jälkikin tosta lenkistä millaisena tulee ajettua tota jõelähtmeä... Se virallisessa taulussa oleva karttakuva ei nykyään ole kyllä kuin suuntaa antava.
Se tuolla on kyllä hyvää, että voi myös tehdä ihan oman haluamansa reitin ja tarvittaessa vaikka ajaa ihan uuden jäljen. Ei tuolla kukaan siihen puutu. Männikussa ei taas periaatteessa saisi ajaa kun puolustusvoimat on paikalla, eli punainen lippu liehuu salossa, mutta paikalliset ainakin viis veivaa siitä Itseä vähän on jännittänyt silloin ajaa
Ite tulin tänään vasta takaisin kotiin Tallinnaan ja pyörätkin on Suomessa, niin pitänee huomen ensin ajella takas Suomeen muutamaksi päiväksi töihin ja jatkaa taas kurahommia sitten ens viikonloppuna ja viikolla.
Parola ei kuulemma ole nappulakunnossa huomenna
Täältä sinne seikkailemaan lähtijöitä?
02 Mille R
Tais olla Parolassa aikasten kuraista ainakin viimeisessä / päälähdössä...
https://www.xracing.fi/uutinen/remes-panssarin-ykkonen
https://www.xracing.fi/uutinen/karki...ssarin-jalkeen
Viimeksi muokannut: Hsippe; 20.04.2024 klo 23:35.
Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
Kyllähän se aika nopiaan pehmeni jo tokassa lähdössä. Tietty, sitä repi siinä melkein 150 pyörää piikkien kanssa. Terveisiä tulosliuskan perältä.
Näyttäis tuloksissa kaikilta puuttuvan yksi kierros?
02 Mille R
Voihan vapaapäivän viettää vaikka ajellen Euran kakkos- ja kolmospätkää...
Kyl tää kesä tulee nyt ihan ajoissa.
02 Mille R
Sehän olisi taas viikon päästä su 19.5. Lohjalla Hupi CC!
http://www.losmk.fi/fi/nw/18466/cc+hupi+19.5.2024.html
Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
02 Mille R
Reilu kaks kuukautta taukoa tuli. Lounais-Suomen maukkaimmalle pätkälle tuli mentyä, eli Euraan. Tunti tehokasta. Forkut jumiin, eturengas puhki, ajokaverilta korkkas toinen stefa ja molemmilta lähti nahka käsistä sekä luulot kypärästä.
02 Mille R