Sivu: 10 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 89101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 400:sta
  1. #271
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Siitä excelistä tuokin nyt parsitaan, koska jostain syystä Mottiin ei päädy sarjataulukot kaikista luokista. Jos joskus päivittyy, niin sen koneelliseen lukemiseen on mulla kikkare tehty jo odottelemaan...
    Niin joo, Motissa ei ole kuin SM- ja Cup-sarjat, kansallisia ei viitsitä näyttää. Hyvä, että nyt on sivu, josta näkee oleellisen ilman ihmettelyä ja etsimistä, yksi askel taas oikeaan suuntaa hienon lajin palauttamiseksi ihmisten näkyville.
  2. #272
    Lainaa IlluH kirjoitti Katso viesti
    Niin joo, Motissa ei ole kuin SM- ja Cup-sarjat, kansallisia ei viitsitä näyttää. Hyvä, että nyt on sivu, josta näkee oleellisen ilman ihmettelyä ja etsimistä, yksi askel taas oikeaan suuntaa hienon lajin palauttamiseksi ihmisten näkyville.
    Tuo kansallisten sarjojen tulosten puuttuminen Mottista pisti miettimään asiaa vähän pidemmälle. Jos esmes onkin niin, että vain SM-luokat ajetaan SML:n "alla", niin se selittäisi miksi kansallisten tulokset puuttuu. Mutta samalla joutuu kyllä sitten kovasti ihmettelemään miksi kansallisiin luokkiin vaaditaan kuitenkin maksamaan sama pakollinen lisenssimaksu kuin SM-luokkiin.

    Koitin asiasta kysäistä Facebookissa SM RR -ryhmässä, toistaiseksi en oo saanu vielä vastausta.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  3. #273
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Tuo kansallisten sarjojen tulosten puuttuminen Mottista pisti miettimään asiaa vähän pidemmälle. Jos esmes onkin niin, että vain SM-luokat ajetaan SML:n "alla", niin se selittäisi miksi kansallisten tulokset puuttuu. Mutta samalla joutuu kyllä sitten kovasti ihmettelemään miksi kansallisiin luokkiin vaaditaan kuitenkin maksamaan sama pakollinen lisenssimaksu kuin SM-luokkiin.

    Koitin asiasta kysäistä Facebookissa SM RR -ryhmässä, toistaiseksi en oo saanu vielä vastausta.
    Kyl noi cup-luokatkin kuuluu liiton alle, mutta sille olisi kiva saada selitys, että miksi niitä kohdellaan eri tapaa kuin SM-luokkia.
    Superbike #7
  4. #274
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kyl noi cup-luokatkin kuuluu liiton alle, mutta sille olisi kiva saada selitys, että miksi niitä kohdellaan eri tapaa kuin SM-luokkia.
    Oisko samasta syystä miksi kansallisilla luokilla on vähemmän kierroksia kisassa, joskus jopa vähemmän kisalähtöjä?
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  5. #275
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Oisko samasta syystä miksi kansallisilla luokilla on vähemmän kierroksia kisassa, joskus jopa vähemmän kisalähtöjä?
    Näissä kai tulee vastaan ratojen ympäristöluvat aikataulujen puolesta. Jos tää laji olis järkevissä kantimissa niin SM-luokkien kyljessähän ei samana viikonloppuna olis järkee ajattaa kuin yhtä tai max. kahta cup-luokkaa ns. näytösmielessä. Sillon saatas oikeen pituset kisat SM:ään ja cup-luokilla olis omat kisaviikonloput, joissa järjestelyt ja siten kustannukset olis pienemmät.

    Sitten paluu todellisuuteen: Kaikki kynnelle kykenevät on raavittava ajamaan kilpaa samana viikonloppuna luokista riippumatta, että saadaan edes sen verran väkeä viivalle, että juoksevat kulut tulis katettua. Siinäkin ollaan nykyisellä alle sadalla kuskilla aika siinä kintaalla, että tuleeko järjestäjälle hommasta takkiin. Saadaan olla tyytyväisiä, että edes jotain kisoja ajetaan.

    Historiakatsaus: Jokkis ei alunperin kelvannu SM:n kylkeen, joten ajelivat omia kisoja keskenään. Alko kelpaamaan SM:n kylkeen, kun maksavia kuskeja oli kymmeniä. Sit hinnat nousi pikku hiljaa samaksi kuin SM:ssä. Jännästi ei enää ole kymmeniä kuskeja viivalla vaikka suosituin luokka edelleen onkin.
    Superbike #7
  6. #276
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    @Nitro. Kymmenien kuskien aika oli myös sitä, kun paikalle pystyi ajamaan ja menemään viivalle teippaamalla peilit.

    Relander & co olivat jonkin jäljillä silloin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #277
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Oisko samasta syystä miksi kansallisilla luokilla on vähemmän kierroksia kisassa, joskus jopa vähemmän kisalähtöjä?
    Toisaalta pitäähän SM- ja Cup-sarjoissa hieman enemmän näkyvyyttä sun muuta ollakin, mutta ei nyt ihan piilossa pitäisi muitakaan pitää. Sivariporukassa aiheutti ymmärrettävästi aika paljon närää, kun heidät pudotettiin cup-tasolta kansalliseksi luokaksi.
  8. #278
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    @Nitro. Kymmenien kuskien aika oli myös sitä, kun paikalle pystyi ajamaan ja menemään viivalle teippaamalla peilit.

    Relander & co olivat jonkin jäljillä silloin.
    Eipä tainnut muita olla KymiRingillä "matkapyörällä" jokkisviivalla kuin minä? Enemmän kai tuo nykyään on yhdistetty Superbike B ja Superstock 600 B, kuin se original jokamiesluokka, mutta niin tai näin, kiva oli ajaa, eikä tuo lopulta ihmeitä edelleenkään vaatinut, ne foamit tankkiin varmaan oli alkuun arveluttavin homma, mutta kun ne sinne survoi, niin eipä sekään paha rasti ollut ja yllättävän hyvin siellä joukon jatkona vauhtienkin puolesta kyydissä pysyi, vaikka antoi tasoitusta 10 hv ja 10 kg verrattuna uudempiin kuussatasiin.
    Sanoisin, että rohkeasti vain mukaan muutkin asiasta kiinnostuneet, kaikki oli uutta ja jännää, mutta lopulta hommat etenivät paremmin kuin hyvin. Paljon oli olevinaan puuhaa, numeron varaamiset, ilmoittautumiset, lisenssit, tutkinnot, jne., sääntökirjaankin pitää tutustua ja varmistaa, että kalusto on niiden vaatimassa kunnossa, numerot pitää teipata pyörään yms., mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Tutkintoakaan ei kannata jännittää, jos osaa ajaa ratapäivillä ja ajaminen on loogista, niin ongelmia ei pitäisi olla. Kisapäivätkin sujuvat kun kuuntelee mitä sanotaan, seuraa aikatauluja ja kysyy rohkeasti, jos joku asia askarruttaa.
  9. #279
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    @Nitro. Kymmenien kuskien aika oli myös sitä, kun paikalle pystyi ajamaan ja menemään viivalle teippaamalla peilit.

    Relander & co olivat jonkin jäljillä silloin.
    Ei kai tuohon ole nykyäänkään muuta estettä kuin se henkinen? Vai oliko sääntöihin tullu jotain muuta mukavaa muutosta foamien lisäksi?
    Superbike #7
  10. #280
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ei kai tuohon ole nykyäänkään muuta estettä kuin se henkinen? Vai oliko sääntöihin tullu jotain muuta mukavaa muutosta foamien lisäksi?
    Ainakin se henkinen este. Ei saa happee kun edes ajattelee tulevansa radalle.
    Z750
  11. #281
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ei kai tuohon ole nykyäänkään muuta estettä kuin se henkinen? Vai oliko sääntöihin tullu jotain muuta mukavaa muutosta foamien lisäksi?
    Pitääpä käydä lukemassa ne säännöt taas.

    Sivujalan pitäisin, normi alakate vissiin kelpas joillain ehdoilla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #282
    Muutaman kerran käynyt katsomassa Pärnussa paikallisten kisoja, siellä se B1300(?) lähtö on kyllä varsinainen jokamiesluokka.
    Hajabusasta Superdukeen ja kaiken näköistä kalustoa viivalla.
    Ei niin kilpailullista mutta tuo kyllä väkeä lajin piiriin, eikö?
  13. #283
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Pitääpä käydä lukemassa ne säännöt taas.

    Sivujalan pitäisin, normi alakate vissiin kelpas joillain ehdoilla.
    Sivujalan lukitset ylös ja "Rekisteröimättömissä pyörissä alakatteen tulee olla umpinainen siten, että 50 % moottorin öljy ja jäähdytinnesteen määrästä sopii alakatteeseen moottoririkon yhteydessä, käytännössä noin 5 litraa. Muissakin pyörissä suositellaan umpinaisen alakatteen käyttämistä. Sadekelillä umpinainen alakate tulee olla varustettu kahdella 25 mm reiällä.".

    Ei muuta kun viivalle, niin tulee lähdön äänimaailmaan vähän lisää botnea.
  14. #284
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    En kai nyt sitä ylös lukitse, kun käytän varikolla, mutta tuo varmaan kikkailtavissa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #285
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    En kai nyt sitä ylös lukitse, kun käytän varikolla, mutta tuo varmaan kikkailtavissa.
    Nipparilla sitoo sen ylös virallisiin sessioihin. Session jälkeen nippari poikki jalasta polkasemalla niin ei haittaa käyttöä.
    Superbike #7
  16. #286
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Pitääpä käydä lukemassa ne säännöt taas.

    Sivujalan pitäisin, normi alakate vissiin kelpas joillain ehdoilla.
    Alakate kelpaa semmoisenaan. Sivujalka nipparilla yläasentoon.

    Ainut missä joudut vähän askartelemaan on varmistuslankojen asentelu paikkoihin joista öljyt voisi vuotaa ulos.

    Ei muuta ku gridiin vaan!
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  17. #287
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ei kai tuohon ole nykyäänkään muuta estettä kuin se henkinen? Vai oliko sääntöihin tullu jotain muuta mukavaa muutosta foamien lisäksi?
    Mut eikö nyky säännöt vaadi myös valojen ja vilkkujen poistamista kokonaan? Tämä tarkoittaa sitä että vakio katteella ei pysty ajamaan ku siinä on valojen mentävä reikä, vai pystyykö?

    Jos ei pysty ni sittenhän pitää ottaa mukaan eri katteet, ja sit ei enää onnistu mopolla paikalle ajaminen.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  18. #288
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Mut eikö nyky säännöt vaadi myös valojen ja vilkkujen poistamista kokonaan? Tämä tarkoittaa sitä että vakio katteella ei pysty ajamaan ku siinä on valojen mentävä reikä, vai pystyykö?

    Jos ei pysty ni sittenhän pitää ottaa mukaan eri katteet, ja sit ei enää onnistu mopolla paikalle ajaminen.

    Valot pitää poistaa, jos ne ovat sirpaloituvaa materiaalia, eli normi kyykyn muovivaloja ei mielestäni tarvisi poistaa, vilkut sen sijaan vaaditaan poistamaan. Tosin mulla oli vilkut paikoillaan, kun ne eivät ulkone oikein mitenkään, takana takavaloon integroidut ja edessä sellaiset pienet varrettomat pampulat, joten pelkällä peilien ja kilven poistolla olisi päässyt viivalle. Onhan tuossa sitten jarruvalon käytöstä poistoa yms. pientä muutakin säätöä, mutta sieltä ne säännöistä selviää, mutta periaatteessa olisin voinut ajaa kisapaikalle ja kotiin tolla omalla prutkulla parin työkalun voimalla.
  19. #289
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Alakate kelpaa semmoisenaan. Sivujalka nipparilla yläasentoon.

    Ainut missä joudut vähän askartelemaan on varmistuslankojen asentelu paikkoihin joista öljyt voisi vuotaa ulos.

    Ei muuta ku gridiin vaan!
    Eli sudin kansi (kaks pulttia) ja öljysäiliön proppu. Koneen propussa on sokka.

    Kun kyseessä on 02 RSV lienee viisainta kääriä koko laite langalla?

    Mikään itsessään ei ole mikään amerikan temppu, mutta silti yhtä haista vittua vs. mitä jokkis oli alun alkaen.

    Pitääpä konsultoida Teemua tässä jossain välissä, se kun RSV:n varmisteli.

    Edit: kai kilpi saa olla paikallaan?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #290
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Eli sudin kansi (kaks pulttia) ja öljysäiliön proppu. Koneen propussa on sokka.

    Kun kyseessä on 02 RSV lienee viisainta kääriä koko laite langalla?

    Mikään itsessään ei ole mikään amerikan temppu, mutta silti yhtä haista vittua vs. mitä jokkis oli alun alkaen.

    Pitääpä konsultoida Teemua tässä jossain välissä, se kun RSV:n varmisteli.

    Edit: kai kilpi saa olla paikallaan?
    https://www.moottoriliitto.fi/site/a...t_2021_1_0.pdf

    Tossa säännöt kokonaisuudessaan. Tekninen osa copy-pastella tässä:

    5.1 Kilpailunumerot
    Kilpailunumeroiden sijainti, koko ja värit on määrätty Circuit Racing lajisäännössä.
    Numeroiden tulee olla urheilusäännöstön kohdan 030 ja piirroksen ”O” mukaiset.
    5.2 Moottoripyörään pitää tehdä seuraavat muutokset
    • Vilkut ja taustapeilit pitää poistaa
    • Jarruvalo pitää poistaa tai se pitää tehdä toimimattomaksi
    • Äänimerkki pitää poistaa tai kytkeä irti
    • Kaikkien valaisimien ja lyhtyjen lasit pitää poistaa, mikäli ne ovat sirpaloituvaa
    materiaalia
    • Matkustajan jalkatapit pitää poistaa
    • Rekisterikilpi ja kilpiteline pitää poistaa
    • Kaikkien ulostyöntyvien tai muuten vaarallisten osien tulee olla pyöristettyjä
    • Kaikki sellaiset tulpat, joiden löystyminen voi aiheuttaa öljyvuotoa, pitää olla
    varmistettu. Myös öljynsuodatin pitää varmistaa.
    • Sivu- tai keskiseisontatuki pitää poistaa tai se pitää lukita yläasentoonsa
    • Etu- ja takajarrusatuloiden kiinnityspultit pitää olla varmistettu
    • Takaratas tulee varustaa sormisuojalla (ns. hainevä).
    • Polttoainetankki tulee olla täytetty explosafella® tai vastaavalla materiaalilla
    (foam)

    Rekisteröimättömissä pyörissä alakatteen tulee olla umpinainen siten, että 50 % moottorin
    öljy ja jäähdytinnesteen määrästä sopii alakatteeseen moottoririkon yhteydessä,
    käytännössä noin 5 litraa. Muissakin pyörissä suositellaan umpinaisen alakatteen
    käyttämistä. Sadekelillä umpinainen alakate tulee olla varustettu kahdella 25 mm reiällä.
    Moottoripyörän pitää olla varustettu ohjaustangossa olevalla moottorin pysäytyskatkaisijalla.
    Katkaisimeen on ulotuttava ilman käden irrottamista ohjaustangosta.

    5.3 Moottoripyörään saa tehdä seuraavat muutokset
    • Jarruletkut saa vaihtaa ns. teräspunosletkuihin, jarruletkut eivät kuitenkaan saa
    rajoittaa ohjausta tai jousituksen toimintaa
    • Jarrupalojen kitkamateriaali on vapaa
    • Jarrulevyt saa vaihtaa, ei kuitenkaan hiilikuidusta valmistettuihin
    • Ohjaustangon tai tangot saa vaihtaa, mitoituksen on vastattava SML sääntöjä
    • Pikakaasukahvan saa asentaa
    • Katteet saa vaihtaa alkuperäisestä materiaalista poikkeavasta materiaalista
    valmistettuun, katteiden muodon pitää kuitenkin vastata alkuperäisiä, ko. malliin
    tarkoitettuja katteita.
    • Ns. kaatumatapit saa asentaa
    • Toisiovälitys on vapaa
    • Vanteet saa vaihtaa
    • Ohjausiskunvaimentajan saa asentaa, mutta se ei saa toimia ohjausta rajoittavana
    tekijänä
    • Jalkatapit ja niiden kiinnityskolmiot saa vaihtaa
    • Vaihteensiirtomekanismin suunnan saa vaihtaa
    Jalkatappien päiden tulee olla pyöristetty vähintään 8 mm säteellä. Taittumattomien
    jalkatappien päiden tulee olla umpinaisia. Jalkatapeissa ei saa olla teräviä kulmia.
    Moottorinposkiin saa lisätä kulutuspaloja. Niissä ei saa olla teräviä reunoja. Moottorinposket
    voi myös varustaa komposiittimateriaalista valmistetuilla suojilla.

    5.4 Erityisesti huomioitavaa
    Jäähdytysjärjestelmän alkuperäinen paisuntasäiliö hyväksytään. Jos järjestelmää muutetaan,
    niin sen tulee olla varustettu 5 dl:n suuruisella paisuntasäiliöllä.
    Alkuperäinen ns. öljynhuohotusjärjestelmä hyväksytään. Jos järjestelmää muutetaan, niin se
    tulee varustaa erillisellä vähintään 5 dl:n suuruisella huohotussäiliöllä.
    Kaikkien hallintakahvojen (kytkin-, jarru- jne.) pitää olla pallopäisiä (pallon
    vähimmäishalkaisija on 16 mm). Niissä ei saa olla teräviä kulmia.
    Kaikkien moottoripyörien on alitettava maksimiäänitason raja, jotka on määritelty Circuit
    Racing lajisäännön kohdasta 021.12.

    Edit. Streethawk ajeli jokkista kilpipelillä 2011. Tais olla sillon koko sarjan kakkonen. Sillä oli bladessa tehty modaukset niin, että etu ja takavalojen liittimet oli helpommin saatavilla ja kilpiteline suht helposti irrotettavissa vilkkuineen. Etuvilkut saatto ehkä olla peileissä. Juutanan kyydissä kulki pukit lämppärit ja toiset vanteet (sateen varalle.) Tuli ajamalla paikalle, tyrkkäs kilpaa ja viikonlopun jälkeen ajo kotiin. Isoin ero 10 vuoden takaiseen on tuo foamin vaatiminen tankkiin. Ja jarrujen blommauksen vaatiminen on vähän hassu, kun sitä ei muistaakseni enää vaadita SM-luokissakaan.
    Superbike #7
  21. #291
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Jarrujen blommaus omalla kohdalla vaatii uudet pultit. Nykyiset kuusiokolopultit uppoavat satulaan.

    Kilpien ja vilkkujen poisto ei mitään vaadi, kunhan vittuillakseni haluaisin pitää.

    Ois komeeta ohittaessa vetää vilkku päälle!
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #292
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jarrujen blommaus omalla kohdalla vaatii uudet pultit. Nykyiset kuusiokolopultit uppoavat satulaan.
    Oletan, että tossa tilanteessa ei tartte blommata. Joku lajiryhmästä varmaan osaisi varmistaa asian.
    Superbike #7
  23. #293

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jarrujen blommaus omalla kohdalla vaatii uudet pultit. Nykyiset kuusiokolopultit uppoavat satulaan.

    Kilpien ja vilkkujen poisto ei mitään vaadi, kunhan vittuillakseni haluaisin pitää.

    Ois komeeta ohittaessa vetää vilkku päälle!
    Ei tarvitse enää muutenkaan. Tämä sääntö muuttui tälle kaudelle.

    EDIT:

    * Etu- ja takajarrusatuloiden kiinnityspultit pitää olla varmistettu* <-- lukee säännöissä, mutta ei vaadittu ainakaan motoparkissa?
    ---
  24. #294
    Yksi "isompi" muuttunut asia on myös punavalo mopon persiissä, joka pitää olla nyt kytkettävissä ajaessa päälle äkillisen monsuunin yllättäessä. Joutuu siis katkaisijan virittelemään johonkin päin stongaa. Puhumalla on vielä porukka päässyt katsastuksesta läpi sellaisten valojen kanssa, joissa katkaisija on valossa itsessään.

    Katumopossa jarruvaloa vois hyötykäyttää asentamalla sille lisäkatkaisijan stongaan ja disabloimalla jarrupedaalissa olevan katkaisijan.

    Edit: tankkifoameista sen verta, että ainoastaan yhden kerran on viime kesänä multa ne tarkistettu.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  25. #295
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Yksi "isompi" muuttunut asia on myös punavalo mopon persiissä, joka pitää olla nyt kytkettävissä ajaessa päälle äkillisen monsuunin yllättäessä. Joutuu siis katkaisijan virittelemään johonkin päin stongaa. Puhumalla on vielä porukka päässyt katsastuksesta läpi sellaisten valojen kanssa, joissa katkaisija on valossa itsessään.

    Katumopossa jarruvaloa vois hyötykäyttää asentamalla sille lisäkatkaisijan stongaan ja disabloimalla jarrupedaalissa olevan katkaisijan.

    Edit: tankkifoameista sen verta, että ainoastaan yhden kerran on viime kesänä multa ne tarkistettu.
    Takavalo/sadevalo on oltava kytkettävissä päälle ulkopuolelta, mutta missään ei taideta sanoa missä se katkaisin pitää olla. Kaverilla se on Bemarissa akkukotelon kyljessä ja kelpasi hyvin ilman mitään selittelyjä, mulla se namiska on mittaritaulun vasemmalla puolella ja hyvä oli sekin. Tuo jarruvalon hyötykäyttö katupelissä on hyvä idea, esim. tossa vanhassa Yammussa ne johdot on suorastaan tyrkyllä siinä kahvan juuressa.
  26. #296
    Lainaa IlluH kirjoitti Katso viesti
    Takavalo/sadevalo on oltava kytkettävissä päälle ulkopuolelta, mutta missään ei taideta sanoa missä se katkaisin pitää olla. Kaverilla se on Bemarissa akkukotelon kyljessä ja kelpasi hyvin ilman mitään selittelyjä, mulla se namiska on mittaritaulun vasemmalla puolella ja hyvä oli sekin. Tuo jarruvalon hyötykäyttö katupelissä on hyvä idea, esim. tossa vanhassa Yammussa ne johdot on suorastaan tyrkyllä siinä kahvan juuressa.
    Joo, ei tartte olla tangossa. Jossain vaan mistä ajaessa saa päälle.

    Ite en kyllä tuota vaatimusta ymmärrä. Jos tulee kesken kisan sadetta niin paljon et näkyvyys jo kärsii, niin kuka hullu napsauttaa sadevalon päälle ja jatkaa ajoa kuivan kelin renkailla?
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  27. #297
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Haha. Joku kovempi luu.

    Onnistuuko pistoolitankkaus foamien kanssa?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #298
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    ^
    Haha. Joku kovempi luu.

    Onnistuuko pistoolitankkaus foamien kanssa?
    Onnistuu. Ainut mihin foamit voi ehkä vaikuttaa on bensavalon toimivuuteen. Mulla on tosin sekin Yammussa pelannut normisti.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  29. #299
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Joo, ei tartte olla tangossa. Jossain vaan mistä ajaessa saa päälle.

    Ite en kyllä tuota vaatimusta ymmärrä. Jos tulee kesken kisan sadetta niin paljon et näkyvyys jo kärsii, niin kuka hullu napsauttaa sadevalon päälle ja jatkaa ajoa kuivan kelin renkailla?
    Juu minäkin hämmästyin suuresti tuosta "vaatimuksesta", liekö jälleen näitä "kun muualla niin meilläkin" sääntöjä? Veikkaan että juuri tuosta mainitsemastasi syystä katsastajat ei siitä valitakaan. Itsellä se on napista päälle kytkettävissä siinä perseen takana. Vähän voi joutua hakemaan nappia jos pitää samalla rullata sateella eteenpäin, mutta pitäisi onnistua
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  30.  
  31. #300
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Juu minäkin hämmästyin suuresti tuosta "vaatimuksesta", liekö jälleen näitä "kun muualla niin meilläkin" sääntöjä? Veikkaan että juuri tuosta mainitsemastasi syystä katsastajat ei siitä valitakaan. Itsellä se on napista päälle kytkettävissä siinä perseen takana. Vähän voi joutua hakemaan nappia jos pitää samalla rullata sateella eteenpäin, mutta pitäisi onnistua
    Motoparkissa siitä ei valitettu, mutta Kymillä tuli jo mussutusta.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
Sivu: 10 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 89101112 ... ViimeinenViimeinen