Moi!
Tuli nyt liityttyä uutena käyttäjänä foorumille ja pistää nykysestä gixxeristä topikkia pystyyn.
Mut ensin hieman tarinaa alkuun.
Moottoripyörät ovat aina olleet makeita, hienoja laitteita. Mutta en edes osannut ikinä haaveilla jostain syystä että itsellä voisi olla sellainen...
En tiedä miksi. Sitä ei tullu mietittyä. Perheessä kellään ei ollut ikinä pyörää ja oli sellanen käsitys alitajunnas että ne on rikkaiden harrastus.
Itse kun en ole rikas
Mutta vuonna 2015 koitin kaverini hommaamaa 600 gixxeriä ja voi pojat ku se tuntui hullulta raketilta kokemattomalle!!! Tautinen vehe!
Jalat tärisi ja ääni väpätti ku pyörän palautti! Hitto mikkä adrealiinit
No sehän teki sellaisen vaikutuksen että kotia päästyä nettimoto auki ja pyöriä selailemaan.... MITÄ!! eikö nuo tämän enempää maksakkaan!?!?
En silloinkaan uinut rahassa, mutta olin kuvitellut muuta. Rikkaiden hömpötyksiksi.
No silloista tarjontaa unettomina öinä kahlanneena oli selvää että silloin lompakkoa tuijotellessa selvää oli se että omasta mielestä hienoin sporttipyörä mihkä
rahani riitti oli Yamahan YZF-R6 00-. Noilla kriteereillä tosiaan valitsin silloisen pyörän
Ja hitto! Olihan se hieno!! Sininen jammu, 39tkm mittarissa ja yoshimuran sliparilla. AIE!
Ei ollu vielä korttia taskussa, enkä muista ajoinko pyörän silti kotia. Enkä enää muista ajelinko pyörällä muutamia tyyppejä ennen korttia.
Luultavasti en. Eihän niin saisi tehdäkkään ja tuossa tilanteessa numerollisesti aikuinen ihminen osaa kyllä hillitä itsensä
Laitetaan kuva vaikkei suoraan liitykkään. Kuvassa siis gixxeri joka humalsi minut tähän maailmaan, oma ärkuus ja seuraavana kesänä hankkimani katupommituslaite pc25 CBR.
kaikkia.jpg
kaikkib.jpg
Siitä se motskahulluus sitten lähti. Kilometrejä alla eri pyörillä yhteensä alla nyt vajaa 20tkm suurinpiirtein.
Autojen kanssa touhuan päivät työkseni ja siksi harrastusinto onkin niihin laantunut. Pyöriä onkin kiva harrastaa vastapainoksi.
Tästä onkin hyvä hypätä tähän topikin pyörään. Se oli suoraviivaista toimintaa. Olin tasan vuorokauden ilman pyörää. Paassilan hinauksella oli myynnissä
gixxeri edukkaasti.
Soitto sinne. Pyörä lipattu, kunnostettu halvalla ehjillä osilla välittämättä kosmeettisista virheistä ja katsastettu. Teknisesti kunnossa, ei kaunis.
Myyjä oli rehti ja hinta kohdillaan. Ei kaunisteltu eikä peitelty mitään. Vieläkään ei ole tullut pahaa mieltä
Hakureissulta:
haku.jpg
Jatkuu--->
Blåbär racing - https://www.youtube.com/channel/UCaLls33iNvMVoH97g8W2ZrQ
Instagram: blabar_racing
Heti alkuunsa tietysti tärkein jotta uskalsi ajella levollisesti ajokauden loppuun. Eli öljyt.
öljy.jpg
Pyörähän on nätti metrien päästä. Lähempänä jälkiä, halkeemia siältääl.
kotona.jpg
Jos siis K1 gixua voi nättinä pitääItse en ole tuon muotoilun ystävä. kyllä saman ikäne jammu on muotoilultaan edellä
Mutta nyt olisi ajatuksena tehdä pyörästä omaa silmää miellyttävempi. Toki raamit, eli muotoilu pysyy samana.
Perusraamit: Runko mustaksi, överi katteet, osumaa ottaneet osat ja patentit vaihtoon. Huollot ajantasalle.
Eli niinkuin viisas filosofi joskus sanoi: Mialummin överit, kuin vajarit -Gandhi
Tän hetken tilanne on tämä. Runko aikalailla valmis vietäväksi maalaamoon ja moottoriin tehdä venttiilien tarkistus/mahdollinen säätö.
talli.jpgmosa.jpg
Itse olen aina tykännyt seurata projekteja netin välityksellä ja välillä haaveillut että olisi hienoa ehkä jonain päiväinä tehdä itse sisältöä juutubeen.
Ainoa että omaan hyvin heikot atk-taidot, välineinä olisi vanha läppäri, joskus saatu cuben actioncami, vanha kännykkä.
Mutta päätin silti aloittaa jostain, eikä aina vain miettiä sitä. Nythän mulla olisi sopiva aihio mistä tehdä tarinaa, ja tehdä sisältöä intternetteihin.
Kuvitelmissa en tajunnutkaan sitä kuinka jännittävää on olla kameran edessä ja OUTOA! Enkä tajunnut kuinka aikaa vievää on editointi.
Varsinkin kun en ollut eläessäni ikinä editoinut/käsitellyt mitään
Enkä osaa vieläkään edelleen opetellaan. Mutta enhän osaa/tiedä pyöristäkään vielä mitään. Sitäkin opetellaan.
Mutta aikakin kehityskaarta olisi nyt seurattavissa tuolla:
https://www.youtube.com/channel/UCaL...vMVoH97g8W2ZrQ
Eli aihion esittely:
https://www.youtube.com/watch?v=v5nxL2aG8-s
Katteiden riisuminen:
https://www.youtube.com/watch?v=Nr9uLABAJZI&t=2s
Vanteiden fiksaus:
https://www.youtube.com/watch?v=hwT6O1YrUAM&t=8s
vanteet.jpg
Moottorin irroitus:
https://www.youtube.com/watch?v=hdDhAj4onhg&t=958s
Nyt aletaanki olemaan tässä päivässä
Tiedetään ettei laatu ole timanttia, muttei ole tekijäkään
Mutta uskon silti että tämmöinen saattaa kiinnostaa monia.
Se miksi liityin tänne, niin toivon löytäväni täältä vinkkejä, ideoita, apua moneen asiaan ja tietysti tuoda projuni nähtäville.![]()
Blåbär racing - https://www.youtube.com/channel/UCaLls33iNvMVoH97g8W2ZrQ
Instagram: blabar_racing
Luin ajatuksetta läpi. Hienoa!
Kyllä täältä vinkkejä löytyy, ehkä apuakin
![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kiva että joku lukenu. Vaikkakin "ajatuksetta"
Hommat etenee hitaammin kuin mitä haluis. Halua ja intoa on enemmän kuin aikaa käytössä.
Osia on tullut osteltua nii tautisesti ja niitä onkin saapunu tontille vähitellen. Välillä tullin kautta.
Osa tulematta ja varmaan osa tilaamatta.
Katteista toistaiseksi jättäny julkasematta vielä teemaa...En tiä miks..kaippa mä haluan että se on yllätys ja
ettei kukaan lynkkaa keskenerästä. Lynkakkoon sit lopuksi koko härveli : D
Tosiaan rungon sain kiikutettua maalarille. Ja päädyin ruiskuun ihan siksi kun työkseni ropailen autoja, niin
helpoimmalla pääsin kun annoin maalarille jolle töin puolestakin käytämme autot. Ja kun tiesi että kyseinen
kaveri tekee hyvää jälkeä. Vanteet meni samalla kyydillä jotta sai lakan pintaan suojaamaan teippejä.
Uskaltaa sit lutrata vannehapolla ketjurasvoja pois : D
Kun sillävälin kun olin ilman runkoa, kerkesin tarkistaa venttiilien välykset. Pyörässä kun ei ole minkäänlaista
huoltokirjaa, niin ihan oman mielenrauhan vuoksi. Välysmitassani oli mittavälit 0,05 välein. Mutta silla sai
tarpeeksi tarkasti kun kaikki olivat hyvin ohjearvojen välissä.
Lavastettua kuvaa tekemisestä.
Ainoa mikä oli lähellä reuna-arvoa oli 4syl reunimmainen pakoventtiili. Siinä 0,25mm liuska liikkui liukkasti,
mutta 0,30mm hiukan liian väkivaltaisesti.
Kuva tuloksista:
Venttiilikoppa oli ollut joskus auki. Oli sen verran lutrattu tiivisteliimaa. Sitä raaputtelin varovasti pois.
Tilasin suzuki orkkis venttiilikopantiivistesarjan, jossa on kaikki pulttien aluskumitkin. Makso mansikoita.
Oisko ollu 145€Joutu yskii pari kertaan hihaan sitä tilatessa mut en halunnu lutrailla liimalla
kertaalleen liimattuja tiivareita. Jos vaikka nyt säästyis öljyvuodoilta.
Samalla se kampiakselin puoleinen proppu/luukku mikäliekään niin nuljaantui avatessa kun oli niin pirusti
kiinni!
Se myös tiivisteen kanssa suzuki originellinä tilaten. Ei vain ole viellä saapunut kotia. Olishan sen vielä
kiinnittänyt, mutta seuraavalle kerralla avates tarvisi maggyveriä paikalle.
Teen vielä "ohje" videon juutuubbiin venttiilien tarkistuksesta. harmikseni kuvatuissa pätkissä joissa
mulla oli ottanauhalla gopro siinä kotelossaan, tuli äänet hiljaa, mutta paljon kohinaa ja kolinaa...
Täytyy modata hieman koteloa ja koittaa kuvata jonkinmoinen how to check yuorself pätkä.
Mutta tänään sain rungon maalarilta! ELI NYT VAIHTUU RÄIKÄSTÄ SUUNTA!!! fuck yeah!!
Vitsit mikä fiilis nyt!
Lisää tarinaa ja pätkää näköratioon kun aika koittaa. UGH!
Blåbär racing - https://www.youtube.com/channel/UCaLls33iNvMVoH97g8W2ZrQ
Instagram: blabar_racing
Hienosti etenee!
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tämä projekti oli jotenkin lipsahtanut itseltäni ohi, ennenkuin nyt löytyi. Hyvältä vaikuttaa, ja ehdottomasti seurantaan!
Tulee ihan normaaliin ajoon kadulle. Vähän tosin arveluttaa kuinka tällä jaksaa ajaa pidempiä
Reissuja![]()
Ainaki paikat tuntui puutuvan ihan kunnolla kun ajoi naantali-->tampere-->ikaalinen. Aiemmilla
Pyörillä pystyi ajamaan tankillisen yhteen soittoon ilman että tarvi välillä roikkua, heilua pyörän
Ettei mee perse kuolioonNo kesä näyttää. Muutenki välillä kattellu toista rinnalle että
Pääsee emännän kanssa heittää rinksaa pallojätskille.
Eilen ennenkuin toin rungon kotia saakka, laittelin swingin paikoillee, rasvailin kaikki liikkuvat,
sekä prässäsin ohjauslaakerit
Hioin vanhan ohjainlaakerin sisäkoolia hieman, että pystyin käyttämään sitä apuna kun painoin
Laakerin prässillä paikalleen.
Laakerirasvaa laitoin luonteenomaisella tyylillä. Eli mielummi överit kuin vajarit.
Rungon kun sai kotia niin oli pakko hahmotella hieman tulevaa lookkia. Harmikseen ei välity
Kunnolla kameraan. Mutta voi pojat minkä virneen sai aikaseks!![]()
Eli pieni sneekpeakki väriteemasta.
Tämän helmikuun ajan on meikällä aika hieman kortilla, mutta jatkan kun jatkan
Ja kiitos muillekkin kommentoijille![]()
Blåbär racing - https://www.youtube.com/channel/UCaLls33iNvMVoH97g8W2ZrQ
Instagram: blabar_racing
Komiaksi näyttää tulevan.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Hienosti projekti lähteny keulimaan
Tämmöisiä on kiva katsella ja myhäillä etten ole ainoa pöljä joka näihin lähtee![]()
UwU Jäsenvastaava UwU
Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
Aprilia RSV Mille R -03
Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
Kiitos kommenteista!
No keulii ja keulii... Tää ny on aika pientä verrattuna moniin tääläkin nähtävillä oleviin topikkeihin.
Mutta näillä mennään mitä näillä puitteilla pystyy. Niinkuin videoista/kuvista näkee niin tallilla ja
välineillä ei koreilla
Ja siksi välillä joutuukin juosta työpaikan ja kodin väliä
Jaksoinpa lauantai illan ratoksi koota pätkän näköratioon ---> https://www.youtube.com/watch?v=eyla3VX1bSM
Meinasi tosiaan vastustaa omien kuvaussäätökämmien kanssaJoten ei tullut ehkä maailman
johdonmukaisin pätkä, mutta kaippa tuosta selvän saa...
Ja siitä tulikin kymysyn mieleen. Tosiaan nyt kun mittailin malliksi videoon uusiksi noita pakopuolenvälyksiä, niin tuntui olevan kireempiä!?!?
Johtuiko siitä että kone pyöri paljon jotta on paremmin öljyä paininkupeissa? vaiko tallin lämpötila? -jossa
todella suuret lämpötilaheitot.
Tai sit vaa oon touhannu omia?![]()
Blåbär racing - https://www.youtube.com/channel/UCaLls33iNvMVoH97g8W2ZrQ
Instagram: blabar_racing
Jahas.
Aika ollu todella kortilla viimeaikoina tämän kanssa. Yhen pätkän kerinny tekemään.
https://youtu.be/llB8tgjOmOc
Videot tulee jälkijunassa ja muutenki täs painiskellu että kuinka kuvailla, kun aikaseksi
Saa huomattavasti enemmän kun kamera on kiinni.
Jos olisi enemmän aikaa käytössä niin ei tarvitsisi tehdä kompromissejä kuvaamisen kanssa.
Mutta tosiaan kasaan päin menny jonki verran. Pieniä pistejuttuja sielä täälä kuitenkin tekemättä.
KN ilmari pestynä/öljyttynä kn:n omalla kitillä
Moottorin kiinnitystä varten täytyi tilata stormilta hylsy jolla sai kirittyä sen.
Muutenki mottia sai pariin kolmeen kertaan sählätä paikoilleen kun aina jotku johdot
pyrki jostain väärästä välistä yms...
Perus kasailua muuten. Eli joka asia moneen kertaan kertaan kun valmiiksi kasattuja sai
aina purkaa kun jotain meni vääristä paikoista
Mut kyllä ne siitä pikkuhiljaa.
Etupumput tässä oli laskettuna mulle tulles 2cm. Tuntui ketterältä eikä silti
mitenkään liian hermostuneelta. Mutta silti nyt nostin hivenen. Semmonen 1,5cm nyt.
Jarrukahva oli poikki päädystä. Tilalle tuli mustat säädettävät kahvat.
Ram airit oli myös halki ja paikkailtu. Ne korvasin ebayn kiinalaisilla.
Ohan se melkein samaa riisivaltioo
Toivottavasti istuvat katteisiin. Sillä toisen kiinnikettä joutui jo hieman kaivertaa kohdille.
Sen verran kuiteski kasassa että koitin käymää tosi lyhkäseksi ajaksi. Ilman jäähäriä ei
Viittiny kauaa..
Mutta pääasia että se rokkas vielä
Tän hetken tilanne näyttää siis tältä:
Paljon tehään väärin mutta myös jotain oikein kun hymyilyttää kattoo pyörää keskeneräisenäkin
Instagramiin pistän yleensä aina tarinaa kun touhuun tallissa. Jos kiinnostaa nii sieltä
vaan seurantaan blabar_racing![]()
Blåbär racing - https://www.youtube.com/channel/UCaLls33iNvMVoH97g8W2ZrQ
Instagram: blabar_racing
Siellä ihan melki uutta tehdään.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Näyttääpä nätiltä, ihan näin kawamiähenkin silmin.![]()
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Kiitti äijät!
Jälkijunassa videona kasailua tuossa---> https://youtu.be/JvX666jQRek
Mistäs sitä olis hyvä jatkaa.. Koitetaan kertoa pikakelauksena
Eli tosiaan viimeksi sai jo ottaa "ensisavut". Sen jälkeen vihreet jäähärit koneeseen, brembon jarrunesteet, jotka
vaihdoin työpaikallani imemällä alipaineella satulasta ja kaataen säiliöön koko ajan lisää.
jarrukahva oli nippusiteellä kii. Takasatulaan vaihdoin perinteisesti käsin.
Jarrunestesäiliöt piti molemmat vaihtaa cnc-koneistettuihin, mutta takasäiliössä oli väärän kokone lähtö.
Joten etusäiliö vain uusi.
Jarru/kytkinkahvat ebayn säädettävät. Tupit dominon, ja jokku tangonpäätkin tuli laitettua..
Aikaa meni sen takia kun aina vaihe vaiheelta joutui hommaamaan työkaluja. esim ketjuihin,momenttiavaimia ja
sit toki osia mitä ei ollu hoksannu aiemmin.
Mutta sitten ne katteet jotka tilasin jo muistaakseni lokakuussa ja joulukuusta asti odotteli takkahuoneessa jemmassa.
Eli LKK-motorin setti jossa redbull f1 auton teema. Joillekki överit....mulle just hyvät!
ZADAAAA!!
Vanhat katteetkin sain menemään kaupaksi. Ebaysta löysin käytettynä orkkis ajovalon ja penkin. Penkki oli
niin haalistunut että aattelin sen kaipaavan nahkamaalia, mutta siitä tulikin kuin uusi pelkällä nahanhoitoaineella.
Löysin pyörästä kuvat minkälainen se oli noutohetkellä. Laitan ne seuraavaan viestiin. ----->
Blåbär racing - https://www.youtube.com/channel/UCaLls33iNvMVoH97g8W2ZrQ
Instagram: blabar_racing
Kaikki ei mennyt kuitenkaan niinkuin strömsöössä että tähän päästiin. Etukatteita en saanut ensin sopimaan millään
maskin kanssa.
Tähän auttoi lopulta ram air putkien päästä hiomalla tavaraa pois sekä siirtämällä verkot pidikkeistään niiden takapuolelle.
Näin maskipala saatiin nojaamaan verkkoja varten tarkoitettuja pidikkeitä vasten ja se riitti.
Paljon meni myös aikaa tyhjäkäynnin metsästämisessä. Syy löytyi irtiolevasta letkusta... Vei pieneksi asiaksi
vain tuhottomasti aikaa. No selitän sitä tulevassa videossa.
Myös mittaristo pimeni jossain välissä. Syyksi paljastui sulake, kun valojen avonaiset sähköt ilmeisesti pääsi meikän
testailuissa hieman koskettelemaan toisiaan
Paljon edestakasin kasailuja ja hienosäätöä oli siellä täällä, mutta aika peruskauraa. Yhet tyypit kerkesin ottaa
ja ainakin pyörän luonne muuttui mielestäni paremmaksi näillä lyhyemmillä väleillä. En muista täysin ulkoa,
mutta edessä ainakin oli rattaan pienempi.
Nyt toki persekin sanoi mittarin heittävän ja paljon. Tai sit jokanen tienpäällä kisko reipasta ylinopeutta
Mitäs muuta... Takapenkin tilalla oleva muovisysteemi ei istu täysin ja jalka pitäs maalata. Ja kai sitä keksii
vielä vaikka ja mitä jos haluaa... ja jotain pientä varmasti tehäänki....
Mutta mitä tähän mennes jäi käteen?
-Tyhjä lompakko ainakiRahallisesti tässä ei ollut järkeä. Tähän mennes
pelkät rakennuskulut yli 2kiloeuroa. Ja siihen ei sisälly maalaus eikä työkalut.
Silti fillari on edelleen mopomallin gixeri.
-Mutta nyt ulkonäöllisesti mulla on unelmapyörä ja kulkee tämäkin riittävästi.
-Opin tosi paljon!!
-Nautin tosi paljon puuhaamisesta ja erityisesti pääkopassa suunnittelusta.
-Pikkuhiljaa kertyny työkaluja mille käyttöä aina.
-Innosti myös uusiin projekteihin. (seuraava jo tallis)
-Jonkulainen verkostoituminen (saa antaa ja ottaa apua vastaa)
Että miten sen rahassa nyt kukin määrittelee. Mä tunnen olevani plussalla
MUTTA NYT AJELLAAN HETKI!!!
UGH!!
Blåbär racing - https://www.youtube.com/channel/UCaLls33iNvMVoH97g8W2ZrQ
Instagram: blabar_racing
Tosi hieno proggis. Komeasti maalissa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Hyvää settiä!
Lumikin tuli maahan valmistumisen kunniaksi![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Oikein onnistuneelta näyttää, ei muuta kuin hiukan parempaa keliä odottelemaan.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Kiitti!
Tosiaan lauantai 24.4 sain valmiiks. Tainno peilit puuttu. 26.4 Lähdin siirtään pyörän töistä kotiini(matka 500m).
Ja voi pojat ku siisti fiilis lähtä juuri valmistuneella pyörällä! Ai saakeli!!
Pääsin 200metriä matka stoppas toyotan persiisee.. Jonkimoinen ennätys juuri valmistetulle pyörälle?
Solisluu mutkalle ja parit murtumat. Mieltä nakersi. Mutta tapahtui mikä tapahtui.
Ajokausi ois ny voinu olla pitempi
Taitaa fighteri olla sittenki mun juttu. Ei katteet kestä mun mukana
Pyörää en ole livenä nähnyt mutta ilmeisesti täysin ehjä katteita lukuunottamatta.
Mutta nyt projektoin itseni ensiksi, ja katotaan pyöriä myöhemmin.
Hitto et oli komee fillari...
Blåbär racing - https://www.youtube.com/channel/UCaLls33iNvMVoH97g8W2ZrQ
Instagram: blabar_racing
Nyt on jumalauta legendaarista!
Uskaltaa vissiin sanoa, kun mies tulee ajan kanssa kuntoon.
Aika parantaa haavat ja mielen mustan.
Tätä on liikkeellä. Panostin kottaraisen muoveihin ja uuteen valoon. Reilu kolkyt kilsaa ja vedin sen puuhun.
Ei se näin palstan kautta välity, mutta sympatiat ovat puolellasi. Kunnon potku hampaisiin.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
@hallitus:
Kun näitä viirejä jaellaan, niin jokin erityismaininta lienee paikallaan?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Oho, tulipa loppuun yllättävä käänne. Tsemppiä paranemiseen ja ei kun uudet muovit tilaukseen. Ota vielä toinen sarja varalle
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Legendaarista! Pikaista paranemista! Jos mopo livahtais lunareihin niin huutokisaks menis, toivottavasti selviät pelkillä katteilla tai loppujen ehjienkin riisumisella jatkotyypeille.