Kannattaa seurata juutuupissa Itchy boots nimimerkkiä, ajaa nyt tulla etelä-amerikassa
Suzuki M1500 Intruder
Vuodesta 1998 Jyväskylä
Joo, ajatusvirhe, ootko seurannut häntä?
Suzuki M1500 Intruder
Vuodesta 1998 Jyväskylä
Tämmöstä just itekin hain. Sorateitä nappularenkailla, jotain metsäautoteitä yms. tämmöstä ajelisin CFR:llä. Hyvä kuulla kokemuksia. Myös 250L:ää harkitsin juuri samasta syystä, eli halvempi ja toisaalta vaatimukset eivät ole kovin hurjat. Ja parempikin niin, kun täällä alenevien nopeusrajoitusten maassa tuppaa vuosi vuodelta olemaan vaikeampaa ajaa asvalttikelpoisella pyörällä ilman, että on koko ajan päiväsakkoriskiä. Varaderollakin on jo ongelmia siinä...Mutta jos pyöräkään ei kiihdy hetkessä liialliseen vauhtiin ja kun asvaltilla on muutenkin vähän ikävä ajella nappuloilla, niin esim. tuo mainitsemani XL500 on ollut aika "turvallinen" rätkytin ja sille tuollainen 250L/300L vois olla ihan hyvä moderni jatkaja.
Honda XL1000V Varadero -99, Honda XL500R -84
Vähän yllättäen tähän 250L:ään on kalliimmat vakuutukset kuin isoon Banditiin. Ehkä kirjaimet CRF mallinimessä aiheuttaa sen, vaikka nämä L-mallit on aika monta napsua kesympiä kuin lajitoverinsa.
Kävin juuri kaverin kanssa paistelemassa kauden eka surauttelumakkarat, ja samalla vähän möyrimässä metsäkoneen urilla. Kivaa oli, tuollainen 145 kg kevyt pyörä ei tosiaan kuumota niin pahasti maastossa kuin painavampi adv mopo. Painavahan tämäkin tietty on pahimpiin paikkoihin, mutta ei mennä niihin. Huomasin että tien päällä moni vastaantuleva motoristi ei morjesta pikkuseriffillä ajellessa, taitavat luulla mopoksi. Kotiin ajellessa aloin miettimään että tarvisikohan sitä oikeasti enää muita pyöriä ollenkaan jos hankkisi CRF 300L:n.