Tuossahan on vaijerikytkin. On se kumma, jos vaijerista nappaa tyhjät pois. Luulisi, että heti kytkintä puristaessa rupeisi kytkinlevyjen väliin tulemaan rakoa. Mikä siellä muka vielä pitää kiinni?
Onhan öljyt ok?
PS. Komeet kahvat. Jos siirrät niitä sisemmäksi, niin kahvan etäisyys kahvakumista kasvaa. Kato, ettei välistä tuu liian pitkä. Ei oo enää kiva käyttää, mutta kyllä sen tiellä ajellessa viimeistään huomaa![]()
Braaaaap
Kytkinpuolen kanssa kannattaa katsoa ettei kahva ota kiinni niihin +/- aprc-nappeihin
Freeplay on kunnossa (stonga täysin oikealle käännettynä ehkä millin, keskiasennossa vähän enemmän) ts. kytkin alkaa avautumaan heti kun alkaa vetämään kahvaa stongaa kohti kohti.
Edellisessä mopossa kytkin irrotti kokonaan hieman aikaisemmin, eli pienempi liike riitti. Öljyt ovat tuoreet eikä se miten kytkin toimii tunnu mitenkään vialta, vaan ominaisuudelta, koska kuitenkin irrottaa ja kytkee, liikerata vain on kovin pitkä. Mitään ongelmaa ei olisi jos suostuisi käyttämään neljällä (tai nyt mahtuu kolme) sormella, käyttäjä on rikki ja potkii tutkainta vastaan
Tsekkasinpa vielä että kohdistusmerkit ovat kohdillaan.
![]()
Stoopid is strong in this one.
Aprilia Tuono V4 1100 RR '16
ex: Kawasaki Z900 '18
ex: Yamaha XVS 1100 DragStar '04
Vaikka kohdistusmerkit olis oikein, voi silti olla sisältä yhden hampaan pielessä jos koppa ollut auki joskus.
Paljonko sulla on matkaa tosta vivun päästä siihen vaijerinkuoren kiinnitykseen kun löysä välys on poissa?
Aprilia RSV4-R
Sama mitta suurinpiirtein kuin itsellä on.
Oletko ton lukenut: https://www.apriliaforum.com/forums/...=clutch+adjust
Aprilia RSV4-R