Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 181:stä 187:een 187:sta
    Ihan vaan mielenkiinnosta, niin miten tälle nyhkyn tapaukselle lopulta kävi?
    Aprilia RS660
    EX Kawasaki Z900, Triumph Street Triple R, Suzuki SV650S
    Lainaa MrJ kirjoitti Katso viesti
    Ihan vaan mielenkiinnosta, niin miten tälle nyhkyn tapaukselle lopulta kävi?
    Maanantaina ajan myyjäliikkeeseen, suoritetaan 1000 km:n huolto ja samalla katsovat, mistä öljyä tulee. Jos se korjaantuu jonkin pultin kiristämisellä, niin sehän käy nopsaan, mutta jos vuotaa jostain muualta, niin varataan sitten uusi aika korjaukselle.
    Hyvä homma ja toivottavasti on vaan joku jääny hieman löysälle. Hieno pyörä tuo on. Omalla lähestyy kohta 30tkm ja meno maistuu...
    Aprilia RS660
    EX Kawasaki Z900, Triumph Street Triple R, Suzuki SV650S
    Vähän asian vierestä. Asensin eilen omaani moottorin poskisuojat ja tarkistin samalla koppien (kytkin, laturi, vesipumppu) muutkin ruuvit siinä samalla. Osa kytkikopan ruuveista oli ihan sormikireydessä eli olisi luultavasti kohta alkanut vuotaa. Olen huomannut joskus saman kun olen tarkistellut ssivukoppien ja öljypohjan ruuveja RSV4:sta. Momentti on aika pieni, 12nm.
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Vähän asian vierestä. Asensin eilen omaani moottorin poskisuojat ja tarkistin samalla koppien (kytkin, laturi, vesipumppu) muutkin ruuvit siinä samalla. Osa kytkikopan ruuveista oli ihan sormikireydessä eli olisi luultavasti kohta alkanut vuotaa. Olen huomannut joskus saman kun olen tarkistellut ssivukoppien ja öljypohjan ruuveja RSV4:sta. Momentti on aika pieni, 12nm.
    12 Nm eli M6 ? Pieni ja pieni, normaali M6 momentti. M6 on joskus ohjeessa 8 Nm, ei tosin pyörässä.

.
    Ne moottorin sivukopat ja öljypohja on M6-ruuveilla joissa on 8mm kanta, niihin huoltokirja määrittelee 12nm momentin
  7.  
    Diagnoosi oli sellainen, että jostain vesipumpun takaa jokin tiiviste vuotaa. Eli sama vissiin, mitä netistä olin lukenut jostain waterpump gasketista. Osa oli kuulemma tilattu jo viime viikolla. Ja tosiaan nyt tehtiin 1 000 km:n huolto, ja kun osa tulee, varataan uusi aika. Onneksi pyörällä saa ajaa, ettei tarvinnut sinne jättää.
Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567